Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

bomber d'empresa fa 18 anys 5 mesos #7236

• fragonero
  • Avatar de fragonero Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 60
  • Gràcies rebudes: 1
No he sigut capaç de trobar a les bases anteriors si ser bomber d'empresa et dona algún mèrit o no, tenia entès que si (0.02 per mes treballat), algú em sabria respondre? Gracies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

bomber d'empresa fa 18 anys 5 mesos #7240

Mira jo no se quan donen però estic gairebé segur que algun punt de merit han de donar per ser Bomber empresa, ja que és com el cas de bomber aena que per mes treballat també te donen alguna cosa o se per companys meus. Per cert que s'ha de fer per poder ser bomber empresa? Que tens d'anar amb alguna empresa gran com Seat o llocs aixi i demanar si hi han places o ke? o be surt publicat algun lloc?

Anims i forts!!!

bomber d'empresa fa 18 anys 5 mesos #7274

• fragonero
  • Avatar de fragonero Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 60
  • Gràcies rebudes: 1
En altres empreses no se com funciona, on treballo jo de manteniment és una empresa química de Granollers de gran embergadura on hi han materies perilloses, fa anys es va crear la figura de bomber d'empresa, van escullir a un company una mica al atzar "a dedo" al poc temps va plegar i ara torna haver-hi la vacant, pero si agafen algú que no ho se serà algú que ja treballi a l'empresas, si donessin mèrits demanaria la plaça. Sort!

bomber d'empresa fa 18 anys 5 mesos #7283

Si serveix d'alguna cosa, jo vaig preguntar a convocatòries de la gene si donava punts ser bomber d'una nuclear, i em van dir que no

bomber d'empresa fa 18 anys 5 mesos #7303

Ei wins!
estic flipant... tu ets bomber d'una nuclear?? i això no dona punts? i en canvi si que en dona tenir el carnet d'autocar encara que no l'hagis portat més des del dia de l'examen!!

estan bojos akets romans!!

si sabeu com es pot fer per fer de bomber a l'aeroport, port, plantes quimiques.... o nuclears, ho podeu compartir?

venga merci!!
SIAU

bomber d'empresa fa 18 anys 5 mesos #7321

Rob, a mi es lo que em van dir... Vaig trucar dues vegades a convocatòries i vaig enganxar 2 persones diferents. Les 2 ho van consultar, i em van dir el mateix...

Lo que no sé és si és així o no...

bomber d'empresa fa 18 anys 5 mesos #7325

Bones companys,jo també sóc bomber d'empresa a les químiques de Tarragona i un company meu va estar preguntant si donaven mèrits,li van dir que presentés els papers però no li van contar.El que no sé és si en un futur els contaràn ja que trobo més lògic que et donguin punts per ser bomber d'empresa que per tenir el carnet d'autocar,però són coses seves.
I responent a la pregunta de com ho has de fer per ser bomber d'empresa és bastant sencill.Només cal que et posis en contacte amb l'empresa i tirar un currículum,com qualsevol altre treball.Jo ho vaig fer així.

bomber d'empresa fa 18 anys 5 mesos #7332

hola amics primer de tot això no puntua per mès informació bombers d´Aena no son privats sino semiprivats així que potser si que puntue.Pero no està del tot clar,en fi haurem d´esperar les noves bases allí sortirà tot detallat.Però pel que se sortiran desprè :idea: s de l´estiu.

bomber d'empresa fa 18 anys 5 mesos #7354

Molt bones i gràcies per les respostes!!!
És que era per no se ficar-me en algun lloc d'aquest fins si deu vol entrar algun dia a bomber professional. a més a més era perquè jo sòc bomber voluntari i per mentres fer de bomberet algun lloc ja que de moment diuen que d'aena no surt res i de la opo tampoc pues això, jejejejeje
Doncs a estudiar i entrenar!!!!

Gràcies companys!!!

A i lo de bomber d'aena si que donen merits però algu menys que si tens campanyes forestals ho se perquè 3 companys meus han entrat a bomber les 2 opos passades i estaven de bombers d'aena a Sabadell i el Prat Bcn.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.239 segons
Gràcies a Fòrum Kunena