Hola futurbomber, un salut avanç de tot, ja que hem coincidit pel foro en alguna altra ocasió.
Jo crec, que aquest cop no has estat assertiu amb el teu comentari, per ajudar als demés, respecte als entrenadors de Llorenç, has escrit "los entrenadores no tienen ni idea..." .Aquesta frase personalment hem dona a entendre varies coses, que no només és algún dels entrenadors el que no en sap, sinó que cap, i que tu si que en saps. Hem fa pena llegir aixó, ho dic de tot cor, primer per el rancor i idea malintencionada de desacreditar que fas servir, i també perquè una persona intel.ligent com segur que ets, ha d'aprofitar qualsevol moment per aprendre dels demés, no ?
No fa gaire també vas escriure a un opositor que preguntava on entrenar, i li deies “igual els prepotents d'Hospitalet Nord no t'accepten, són així, una mica sobradets”
Jo entreno al Llorenç, i no hem considero sobradet, com ja et vaig escriure un cop, “ es molt fàcil intentar desacreditar algú per Internet soltant barbaritats, dons quan algú ho llegeix i no et coneix, potser s'ho creu i pot arribar a tenir prejudicis en contra teu. Però, per sort la gent intel.ligent i madura que creu en ell mateix, les parladuries li afecten poc, perquè si realment vol ser bomber, no perd el temps parlant malament dels demés. Sinó que es dedica a entrenar, estudiar, fer psicotècnics, agafar el camió i a preparar l'entrevista, no en te prou amb tot això ?.
El meu objectiu com el de tots els opositors és aconseguir el nostre somni, ser Bomber, i crec que això s'aconsegueix més fàcil amb companyerisme, amistat i motivació”.
Salut futurbomber, espero algún dia ser company teu, i si vols, en seguirem parlant, vale ? . Sort !!!