Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

tendinitis infernaaaal!!! fa 18 anys 5 mesos #7446

• rocanroll
  • Avatar de rocanroll Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 78
  • Gràcies rebudes: 0
bones gent! si faig cas als mals auguris i al dolor que em fan els braços a la zona dels colzes i avantbraç, crec que tinc tendinits (autodiagnosticada) de tant provar la barra!!! algú em pot aconsellar que fer? metges, medicines naturals, repòs, peregrinatge a montserrat? ja te tela que amb el temps que fa que escalo no n' hagi pillat mai i ara per mala postura o el que sigui apa, tendinitis!!! gracies companys!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

tendinitis infernaaaal!!! fa 18 anys 5 mesos #7455

Jo m'he fotut un esguinç de 3 grau al turmell, i ja estic ben acollonit. Jo et recomano que t'hi posis molt gel, i que vagis a veure un fisio.

tendinitis infernaaaal!!! fa 18 anys 5 mesos #7478

Para mi tendinitis lo que mejor me va es:

reposo
muchos estiramientos
hielo
antiinflamatorios
sesiones de fisioterapia

y mucha, muchísima paciencia, que al final te recuperarás.

Molta sort :wink:

tendinitis infernaaaal!!! fa 18 anys 5 mesos #7491

HOLA ROCANROLL....
YO TUVE UNA TENDINITIS DE LAS JODIDAS CABRONAS EN EL SUPRAESPINOSO....Y DESPUES DE IR DURANTE UN MES Y MEDIO A LA SEGURIDAD SOCIAL A PONERME UNAS CORRIENTES, ESTAR 1 MES DESTROZANDOME EL ESTOMAGO CON ANTIINFLAMATORIOS Y MUCHO HIELO, DECIDÍ COMENZAR CON LA ACUPUNTURA Y LOS MASAJES Y DESPUES DE TRES SESIONES Y MUCHAS LAGRIMAS ME LO HAN SACADO(CREER O REVENTAR)
MI OPINION ES REPOSO(QUE NO ES NADA FACIL A ESTAS ALTURAS)HIELO 2-3 VECES POR DIA 20 MINUTOS Y MASAJES.....
EL TEMA ANTIINFLAMATORIO ES MEDIO DIFICIL Y HAY DIVERSAS OPINIONES.....

ANIMO!!!!

tendinitis infernaaaal!!! fa 18 anys 5 mesos #7492

tingues pacipencia, recupera't bé de la tendinitis, ja que una tendinitis mal curada pot arribar a ser mig crònica i llavors feina rai ...

el tema de la barra es molt puta per les lesions .... aneu amb compte i no abuseu!!!

anims!

tendinitis infernaaaal!!! fa 18 anys 5 mesos #7501

com diuen els companys repòs, però per prevenir, treballar la zona inferior dels triceps les insercions per reforzar els tendons. (Quan estiguis del tot recuperat)

tendinitis infernaaaal!!! fa 18 anys 5 mesos #7502

Hey rocanroll! A mi fa dos anys em va passar el mateix que a tu, i despres de provar molts metodes com corrents, calor i fred, massatjes, reflexoterapia i vaig està provant coses durant uns 9 mesos i ningú m´ho podia solucionar, fins que em van recomenar amb shiatsu, després de 6 sessions ja ho tenia solucionat. JO t´ho recomano, encara que al principi et semblara que no et fan tanta feina com si et fecin un massatge o corrents electriques.

tendinitis infernaaaal!!! fa 18 anys 5 mesos #7514

• rocanroll
  • Avatar de rocanroll Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 78
  • Gràcies rebudes: 0
ei companys moltes gràcies a tots pels consells. no se si l' anterior missatge que he enviat s' ha publicat; doncs això, que gràcies i entre el que m' ha dit un senyor metge fuck-ultatiu i tot el que m'heu dit vosaltres faré un tuttifrutti i a veure si em recupero ràpida i eficaçment!!!!
salut força energia i rocanroll

tendinitis infernaaaal!!! fa 18 anys 5 mesos #7533

millor que no et posis impacient... les tendinitis no son ràpides de curar. Hi ha una falsa millora, que si tornes a entrenar, et cascaràs de veritat (serà crònica). Desde que et comencis a sentir bé, has d'esperar ben bé 2 o 3 setmanes més.
Pero millor que siguis supervisat per un expert en la matèria, es clar
salut

salut

tendinitis infernaaaal!!! fa 18 anys 5 mesos #7536

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
jo tinc una tendinitis croncia al tendo fascia lata de les dues cames, que m'han dit que l'unica solucio es operar, vaig fer repos casi dos mesos, pero s'hem van inflar un dia i vaig començar a correr, al principi rabiaba de dolor pero ara porto dos mesos entrenant normal i si arriba a ser per els metges encara estaria sense fotre res, el meu consell es, para una setmana o dos, i despres comença a entrenar ja que encara que foti molt de mal no es una lessio que vagi a mes, a vegades el nostre cos apren a base de machacar-lo

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.169 segons
Gràcies a Fòrum Kunena