Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

on puc anar.... fa 18 anys 4 mesos #7693

• idees de bomber
  • Avatar de idees de bomber Autor del tema
  • Fora de línea
  • L'usuari està bloquejat
  • Missatges: 76
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tothom! M´agradaria saber d´un lloc d´entrenament especific de les proves fisiques per la comarca del Valles Oriental, a ser possible sense haver de pagar coutes ni matricules, moltes gracies per endavant i sort per tothom.
sobretot m´interessaria per el circuit d´agilitat iel dinamometre, i si hi ha corda benvinguda sia!

P.S: No oblideu diumenge d´anar a exercir el vostre dret com a ciutadans i compliu amb les urnes!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

on puc anar.... fa 18 anys 4 mesos #7717

Futur bomber k pasa ! jo tambe soc del valles oriental , d granollers... el dia k trobis algun lloc avisam a mi tambe i nem plegats !!
Cuidat tio !!

on puc anar.... fa 18 anys 4 mesos #7718

si algú fa el favor i diu un lloc on hi hagi dinamomotre amb les mateixes condicions q demana el company però a la provincia de Tarragona li ho agrairia.
moltes gracies

on puc anar.... fa 18 anys 4 mesos #7721

si os enterais de algun sitio que nos paguen por entrenar las pruebas especificas , lo comunicais , es igual la zona ,dificil pero por pedir que no sea .....

on puc anar.... fa 18 anys 4 mesos #7722

Evidentment el q demane jo i imagine q els companys també, és un lloc on pugues practicar, però q pagues tan sols el dia q vagis a fer el q sigui, sense pagar un mes sencer o una matricula; avui vaig, pague els 5 ó 6 euros q valgui, entreno i si vuic tornar al cap d'un mes doncs igual.

Encara q clar, algú com tu Mack, q no ha entrat per dir-nos un lloc així pensava trobar un lloc debades, no ho has trobat i ara pataleges, veritat? :cry:
Si no entens una cosa tan simple, per favor evita fer alguna mena de comentari més, ací estem per a ajudar-nos.
Salut!!

on puc anar.... fa 18 anys 4 mesos #7748

• idees de bomber
  • Avatar de idees de bomber Autor del tema
  • Fora de línea
  • Missatges: 76
  • Gràcies rebudes: 0
"mi amigo mack" he trobat un lloc on et pagarien.....a mart!

Si algú sap, exercicis tambe que potenciin o assimilin´i assoleixin l´objectiu del dinamometre, siusplau escriviu-ne, gracies a tots i sort per tothom!!

on puc anar.... fa 18 anys 4 mesos #7815

• ][B!4D3][
  • Visitant
  • Visitant
Hola futurs bombers,
El company està sent irònic. Aixi q no us heu de pendre les coses tan malament.
Idees bomber, dubto q trobis un lloc q sense pagar cuotes ni matricules puguis "practicar" les proves. Crec q estaras demanan algun lloc on pagan X diners et deixin entrenar unes hores. Tb crec q serà difil trobarlo,ja que per agilitat i dinanometre es necesita un temps de mecanització.
Idees bomber, em sembla recordar q algu del foro estava fent un circuit d'agilitat i em sembla q anava a fer un grup d'entrenament...apa q vagi be a tots...

on puc anar.... fa 18 anys 4 mesos #7845

Ei! jo també soc de Granollers, si en som uns quants podriem organitzarnos i montar nosaltres el nostre grup!

on puc anar.... fa 18 anys 4 mesos #7849

Jo també soc de granollers, el Charlie es una molt mala persona jajaja (es broma crack), lo del dinamometre esta xungo la veritat...

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.180 segons
Gràcies a Fòrum Kunena