Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

bomber voluntari fa 18 anys 4 mesos #7759

• cristian
  • Avatar de cristian Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 20
  • Gràcies rebudes: 0
Bona tarda, segons he vist a les bases es necessita fer un curs de no se què..
Algú em pot explicar què he de fer per ser bomber voluntari? És obligatori el requisit del curs aquest? Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

bomber voluntari fa 18 anys 4 mesos #7760

Bones!

Per entrar a bomber voluntari has de parlar amb el cap de parc al que vulguis accedir sempre ke estiguis a menys de 15 km en linia recta del parc crek k es, si no m'ekivoco

Ell si t'accepta et donarà d'alta i passes a ser bomber voluntari ASPIRANT!! Per entrar a l'escala activa hauras de superar un curs a l'escola de la teva regió, unes paractikes als parcs, dos guardies de 12 hores en parcs de profesionals i una guardia de 12 hores al SEM també.

Passat tot això i contant ke aprovis i facis totes les practiques a temps i surti convocatoria, faras un examen a mollet, un examen mèdic molt senzill i finalment les proves físikes. Si t'en surts podras ser bomber voluntari a l'escala activa encara ke sent aspirant al nostre parc també van fent sortides

Si ho fas pels mèrits la veritat ke no val la pena perke no t'en donen fins passats 3 anys a secció activa crek o sino es aixi corregiu-me

Fes-ho perke t'agrada perke es una feina increiblement gratificant

Espero haver-te aclarat alguna cosa

Salut i ànims!!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

bomber voluntari fa 18 anys 4 mesos #7765

Et deixes una cosa important crec, i que es bastant putada... Nomes que faltis un dia de curs o un dia de pràctiques ja no et pots presentar a l'examen... Almenys en alguna regió. Hi han dies de recuperació, però crec que es una cosa per tenir en compte.

Si es vol fer el curs, es fa igual, pero que igual et comporta dos cursos en lloc d'un...

Estic amb el Romeu, val la pena

Salut!

bomber voluntari fa 18 anys 4 mesos #7771

• cristian
  • Avatar de cristian Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 20
  • Gràcies rebudes: 0
Primerament gràcies als dos.
Al costat de casa hi ha un parc de bombers, és segur que m'agafaràn o no sempre? és que clar, si no m'accepten no es pot fer el curs...

bomber voluntari fa 18 anys 4 mesos #7785

Flata que en aquell parc hi hagin voluntaris. Si no n'hi han, n'has de buscar un que si que n'hi hagin.

I si n'hi han, basicament es tracta de caure-li b al cap de parc :P

Salut!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.150 segons
Gràcies a Fòrum Kunena