Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

120 places? fa 18 anys 4 mesos #7877

• oscar
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 234
  • Gràcies rebudes: 0
Avui m´ha semblat que deien al telenotícies (en Saura) que sortirien 120 places més de bombers, no se si feia referència a 120 places mes de forestals o a 10 places més de bombers (100 mes el 10 % mes 10 mes) si algú en sap alguna cosa ja sap, a rajar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

120 places? fa 18 anys 4 mesos #7881

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
bueno...10 places més no estaria llens malament

El que no em mata, em fa més fort

120 places? fa 18 anys 4 mesos #7889

oscar va escriure: Avui m´ha semblat que deien al telenotícies (en Saura) que sortirien 120 places més de bombers, no se si feia referència a 120 places mes de forestals o a 10 places més de bombers (100 mes el 10 % mes 10 mes) si algú en sap alguna cosa ja sap, a rajar

Jo crec que es referia a forestals.... pero millor per tots si estic errat!!!jejeje

120 places? fa 18 anys 4 mesos #7895

Lo fort es que a les noticies diuen que "ja s'ha reforçat el servei amb 120 bombers". Jo encara no he entes a que es refereixen. Es que han contractat forestals avans d'hora ? Es que compten els bombers de la convocatoria de 2006 ???

Ara no tinc temps de buscar noticies, pero si algu ho pot aclarar, estaria be.

120 places? fa 18 anys 4 mesos #7899

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
<<En aquest sentit, el Departament d'Interior, Relacions institucionals i Participació ha posat en marxa una Campanya Forestal d'Hivern, reforçant la dotació habitual dels bombers amb la contractació de 121 persones. El conseller Saura també ha destacat que s'està fent un 'esforç en ampliar i renovar els recursos de tots els parcs de bombers de la Generalitat'. Així, per exemple, ha recordat que en poques setmanes arribarà una autoescala nova al parc de bombers de Balaguer. >>

Com veieu ja s'ha reforçat amb 120 forestals.res de bombers ni de nous forestals abans d'hora

120 places? fa 18 anys 4 mesos #7900

Sóc voluntari i en un parell de setmanes ja ens han fet obrir (guàrdies pagades) tres o quatre cops per alertes de vent i de foc forestal.
Potser aquestes notícies que dieu fan referència a això, ja que els dies de cada dia el parc és tancat normalment.

120 places? fa 18 anys 4 mesos #7901

he esta llegint la nota de premsa, i espero equibocar-me, pero tinc la sensació que aquesta campanya d'estiu perilla. no se que en penseu pero he copiat aquets paragrafs a veure que en penseu:

Per aquest motiu, el Cos de Bombers de la Generalitat ja no planteja les
Campanyes Forestals com a períodes cronològicament tancats sinó com a una
contínua etapa de lluita contra el risc de foc i els incendis.

Per tal de fer front als riscos associats a la crítica manca de pluges que pateix el
país, el Govern ha destinat 1.869.618,74 € en la contractació de 121
persones per donar suport als bombers que formen part del Cos.
Les tasques que té assignades aquest personal són bàsicament les de prevenció
i manteniment d’infraestructures, com ara les basses d’aigua i els accessos a
zones forestals. Igualment, aquestes persones han estat formades per treballar
donant suport als bombers en cas d’incendi forestal i fent retens als llocs dels
sinistres.

aquestes 120 plaçes de que parlen son els forestals que van contrcatar a l'hivern, i que ningu es va enterar "mamoneo". no us estanyi que a partir d'ara ho facin aixi, que es dediquin a treure poques plaçes durant tot l'any i que sempre entrin els mateixos, i a mes sense avisar a ningu.
no se nomes es una opinio i sesitjo estar equivocat, ja que jo no soc d'aquests enxufats.
bé el temps dirà.

120 places? fa 18 anys 4 mesos #7905

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
al estiu no crec que facin això, pq anirien de puto cul tot l'estiu, però al hiver si que es possible.

120 places? fa 18 anys 4 mesos #7910

Les places de forestals d'hivern son cobertes mitjançant les persones i les notes dels quals han sigut mes altes en les probes fisiques per les campanyes d'estiu

120 places? fa 18 anys 4 mesos #7911

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
no crec q només sigui per les notes físques, segur q tb serà pels merits

120 places? fa 18 anys 4 mesos #7914

Que passa? Ja ens estan enganyant?
En comptes d'intentar complir la normativa europea en nº de bombers/habitant es treuen de la màniga 121 tios més
I les opo de l'any passat? on estan?
Això s'està fotent feo, peò que molt feo!!!
A veure si passarà com al pais Valencià, que amb la manca de bombers ho solucionen amb personal d'empreses públiques, caspita

120 places? fa 18 anys 4 mesos #7916

segur ke es referia als bombers ke ja estaven al cos pero ke ara s´els ha fet el nomenament de funcionaris, o sigui, els de la opo del 2006, kestaven fins fa poc de practikes i ara son fixes. o sigui ke de 120 places res, akests 120 ja porten un any currant.ke vagi be!!!!

120 places? fa 18 anys 4 mesos #7918

aquets 120 que es refereixen son els forestals d'hivern, el que passa es que la gent es pensa que son bombers, i aixo queda molt be de cara a la prensa, la gent no sap que son els forestals nomes els quatre gats que estem ficats en el mundillo. son politics=mentides. ja se sap

120 places? fa 18 anys 4 mesos #7919

i un altre cosa sergio 676. en teoria les plaçes son cobertes pels que tenen millors notes de l'estiu, pero a on esta publicat aixo? no van fer cap convocatoria publica, com ser que ho van fer be i no van trukar a qui els hi va convenir. et recordo que no es va publicar cap llista oficial ho sigui que jo no m'hen fiaria gaire

120 places? fa 18 anys 4 mesos #7934

Hola tothom!
jo diria que es com ho diu el luisma, que aquestes 121 places noves, són els bombers que hi havia fent practiques de la opo 06, que l'altre dia a les notícies van dir que els hi havien donat la medalla d'onor o algo per l'estil!
no res que els polítics algo tenen que dir per justificar la poca feina que fan!
salud i antrenar i estudiar de valent!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.238 segons
Gràcies a Fòrum Kunena