Estic molt decidit a presentar-me a les opos. Per aquest any, si surt la convocatòria, hi aniré més que res per tafanejar, ja que no hi aniré ben preparat. Ara bé, pel 2009 vull presentar-me amb tots el carnets de conduir i amb més d'un any d'estar estudiant (a part porto bé el tema físic).
Ara bé. Avui un amic que té un conegut que va entrar al 2007, m'ha comentat que tot i així, ho tinc MOLT i MOLT NEGRE, ja que tot i tenir els carnets i estudiant com un boig, sense campanyes de forestals, o trec un 9 (i que potser ni així) a l'examen teòric o ja em puc retirar, ja que es presenta molta gent que porta anys d'estudis i 3 o 4 campanyes de forestals i lògicament, amb tots els carnets possibles.
Què en penseu? La veritat que després de parlar amb ell, m'he quedat una mica "xafadillo".
Coneixeu gent que estigui dintre que em puguin assessorar sobre possibilitats reals? Seria molt fotut invertir quasi 5.000 € (carnets, academia, gimnàs), treure bona nota i quedar-te fora.
Què penseu de tot això?
hola raul solo decirte k tu amigo esta totalmente equivocado, puedes perfectamente entrar con los carnets y ya esta, ademas conozco gente , que ha entrado solo con eso, tu estudia y entrena a tope, .
a y esta oposicion que viene a tope!!!!! que nunca se sabe, ademas si no entras intenta ver las diferntes pruebas asi tendras mas confianza la proxima vez. saludos
Estic molt decidit a presentar-me a les opos. Per aquest any, si surt la convocatòria, hi aniré més que res per tafanejar, ja que no hi aniré ben preparat. Ara bé, pel 2009 vull presentar-me amb tots el carnets de conduir i amb més d'un any d'estar estudiant (a part porto bé el tema físic).
Ara bé. Avui un amic que té un conegut que va entrar al 2007, m'ha comentat que tot i així, ho tinc MOLT i MOLT NEGRE, ja que tot i tenir els carnets i estudiant com un boig, sense campanyes de forestals, o trec un 9 (i que potser ni així) a l'examen teòric o ja em puc retirar, ja que es presenta molta gent que porta anys d'estudis i 3 o 4 campanyes de forestals i lògicament, amb tots els carnets possibles.
Què en penseu? La veritat que després de parlar amb ell, m'he quedat una mica "xafadillo".
Coneixeu gent que estigui dintre que em puguin assessorar sobre possibilitats reals? Seria molt fotut invertir quasi 5.000 € (carnets, academia, gimnàs), treure bona nota i quedar-te fora.
Què penseu de tot això?
Moltes gràcies,
Raül Parra.
raul, solo decirte que ruben tiene toda la razon, y te diré más: siempre ay quien entra sin carnets ni campañas!! (2-3, pero puedes ser tu)
Que tal tío. No et ratllis, t'asseguro que amb un parell de 7 al teòric i físiques i traient de 9 cap a dalt a la conducció amb el punt de carnets que portaràs en tens prou.Sóc de la última promo i parlo amb coneixement de causa.Un colega va entrar nomès amb 0,5 punts del carnet de trailer i sense campanyes.La qüestió és ser regular i sortir-se a la conducció, sense oblidar-se de la entrevista.Per entrar has de acabar la opo. Una abraçada i molts ànims.