aquest any és el primer any que em presantaré per fer la campanya forestal de l'estiu, però com que no tinc cotxe ni moto, hauré de triar la Regió d'Emergències en funció dels parcs de bombers als que hi pugui arribar amb transport públic des de Barcelona. Així que em faria un gran favor la gent que conegui i em pugui dir els parcs (tant de la Regió Metropolitana Nord com la Sud) on es pugi arribar amb transport públic.
I si ja de passada algú que hagi fet altres campanyes em pot dir l'ambient que hi havia als seus parcs (sé que hi ha Parcs on després de dinar la gent da la migdiada (i per tant es pot estudiar) i n'hi ha on això és més complicat), doncs encara millor.
Merci per endavant a tothom i a seguir estudiant i entrenant per si algun dia abans de que ens jubilem tots plegats surten les opos de veritat.
Realment el tema de transport crec que ho tens prou bé als voltants de Barcelona; només hauries de mirar les bases i veure a quina ciutat està cada parc i buscar horaris de trens a internet, etc...
Et volia comentar que si és la teva primera campanya li hauràs de FOTRE CANYA, i si vols presentar-te a prop de Barna encara més: ja has vist que d'entrada donen 5 punts mèrits a la gent que porta alguna campanya (per entregar l'uniforme i "portar-se bé" ), i també donen mèrits si és el teu primer treball o si portes 6 mesos inscrit a l'OTG. Amb tot aixó, son poques les persones que entren sense cap punt de mèrit.
No vull decepcionar-te: només dir-te la realitat. En el meu cas, vaig fer la primera campanya a Terres de l'Ebre, cuan resulta que soc del Vallès... perque realment el nivell per entar a la REMNord i REMSud és alt.
Espero que aconsegueixis la teva plaça i que ens trobem en algun foc!!!
MOLTA SORT I A FOTRE CANYA!!
Xeevi!!!
Un cometari que m'agradaria fer-te, es que no et preocupis pel transport public, preocupa't per altres coses.
El tema del transport segurissim que trobes algun forestal al parc que t'acostarà ala feina i seguirà la costum de juntar-se 2/3 forestals per cotxe!!!jejejej, que s'ha d'estalviar amb gasolina!!!!
Apart si entres per la meva curta experiencia, crec que seria en un parc d'estiu, o allunyat de barcelona (rollo parc del ordal... o algú aixi)
De totes maneres sort!!!!