Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Carnets!! fa 18 anys 3 mesos #8827

• nandu
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 26
  • Gràcies rebudes: 0
Hey molt bones, doncs jo he començat aquest gran projecte que es prepararse per ser bomber i avui anant tot content a l'autoescola a preguntar preus bla bla bla (per cert, algun consell per treures els carnets a BCN; són megacars!!! a part si els examinadors són tant fills de gossa com per treuret el de cotxe... les passarem canutes)

Bueno a lo que anava, doncs la dona de l'autoescola m'ha dit que hem dongui pressa a treurem el carnet C, D i E perqué al Septembre nose que collons foten que faran algo de hores obligatories per professionalitzar els carnets (la veritat esque jo li nava dient que si que si, pero no entenia una merda, només volia que hem deixes d'escupir a la cara)

Bueno doncs algú sap algo d'això? de la professionalització dels carnets?! Entre escupinada i escupinada he arribat a entendre que aixó es pels professionals així que nose si per ser bomber també ho has de fer!!

Bueno a veure si algú s'ha enterat una mica mes que jo

PD: Enrecordeuvos del consell d'autoescola plis ;)

PD2: entre tots el carnets quan et pots arribar a deixar? aproximadament fent una mitja normal de pràctiques i aprovant mitjanament a la primera?!

MERCI!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Carnets!! fa 18 anys 3 mesos #8841

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
Pero aquest carnets no era per profesional ja??es més, estan lliure d'impostos per el mateix tema, pq sabes q es per treballar i no com el cotxe i la moto!
Si algu o pot explicar això de profesionalitzar els carnets...es més q res per curiositat, ja q els tinc tots!

El que no em mata, em fa més fort

Carnets!! fa 18 anys 3 mesos #8849

A mi a l'autoescola em van explicar que al setembre els canvien tots, hores de classe teòrica obligatòries, exàmens teòrics més difícils, ... Així que et recomano que te'ls treguis quan abans millor.

Salut!!

Carnets!! fa 18 anys 3 mesos #9241

Jo estic amb el tema carnets fa un parell de messos i ja estic per la circulació del C, la cosa va ràpida si pots treure temps per dedicar-li. Hauries de mirar autoescoles que et donin la possibilitat d'agafar ofertes per treure't dos carnets pagant només la matricula d'un, per exemple, jo vaig agafar una oferta C+D per uns 480 euros, ja incloses clases teoriques i matricules, taxes etc. Està clar que on et deixes més pasta es a les pràctiques que ronden uns 41 euros els tres quarts d'hora...quasi euro al minut!! un semàfor vermell val més que una fanta!! No se si et servirà d'ajuda, no et recomano cap autoescola per que crec que preguntant per la teva zona segur que hi ha alguna de similars característiques a la que vaig jo. Bé, ja paro d'escriure, jeje.
Salut!!

Carnets!! fa 18 anys 3 mesos #9252

Tinc entès que aquest setembre s'aplica la nova normativa pels carnets de passatgers, ès a dir pel D. S'ha de fer el CAP (curs d'Aptitud Professional, o algu així), que obliga a fer mogollon d'hores de pràktikes i teòrikes, unes 130 + o -.

Pel que fà als carnets de mercadaries (ès a dir el E), la nova normativa s'aplicarà al setembre del 2009.

Naturalment els perjudicats seràn els que no tinguin el carnet, que hauràn de fer un xorro de hores de pràctikes i teòrikes per tenir el fotut CAP. Però, tots en sortirem afectats, ja que la renovació dels carnets se li haurà d'afegir unes 35 hores de practikes per renovar el CAP edls collllllons!!! Vaya merrda!!!!!!!!!!!!!!

Si el preu dels carnets estan caríssims, com seran en el futur. POtser hi ha interessos pel mig??!!

Sort i a muerte amb les opos!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D

Carnets!! fa 18 anys 3 mesos #9259

• nandu
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 26
Exactament, es el que dius.

M'he informat bé i es aixó: pel de Autocar esta xungo, ja que d'aquí poquissim ja entra la normativa aquesta que s'haurà de fer un huevo d'hores obligatories.

Pel que respecte al C, C+E s'aplicarà a partir del Septembre del 2009 així que ja li estem foten canya els que encara ens el tenim que treure!!!

Una pregunta: Els que hos heu tret els carnets C,C+E A BCN os van putejar molt? os va costar molt aprovar les pràctiques? esque he tingut mala experiència amb el A (i perque no dir-ho; els de B també) i era per anarme mentalitzant que aquests venen de la mateixa mare que els examinadors de A.
Segons el que m'han dit, el C es bastant facil!! Bueno ja nireu dient!

Merci a tot cristu per respondre!!!!

Carnets!! fa 18 anys 3 mesos #9274

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Joder!! queria subir por libre en breve para la teorica del E, pero lo voy a dejar y me pondre con el D...uff! ufff! de verdad que cambia la normativa en septiembre? hay algun enlace donde os hallais informado de eso??
Vaya, vaya... :(

En estos tiempos de crisis...........

Carnets!! fa 18 anys 3 mesos #9276

Hola!!!
He anat a la autoescola on em vaig treure els carnets i m´han explicat que per la gent que es tregui el carnet abans de Septembre, hauran de fer aquet curs quan l´hagin de renovar, es a dir d´aqui 5 anys.
Pels que se´l treguin despres no sé, m´imagino que l´hauran de fer llavors...
a10

Carnets!! fa 18 anys 3 mesos #9308

bones,
Tinc una pregunta. Ahir dia 25/04/2008 em vaig treure el carnet de C+E. He llegit per aquí que et conten els mèrits si t'ho has tret abans de la publicacio de les bases.
A mi em contaran els mèrits o m'haure de fotre per unes horetes?????
ja seria mala sort!!!!!!
merci per tot i som-hi que la cosa ja està aqui.

Carnets!! fa 18 anys 3 mesos #9319

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
A les bases diu:
f) Estar en possessió dels permisos de conducció, en vigor, d’acord amb la normativa
aplicable, en la data de publicació de la convocatòria.

Llavors, si estaves en possessió d'aquests permisos el 25/4 i la data de publicació de la convocatòria és el 25/4, t'haurien de contar el mèrits.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.159 segons
Gràcies a Fòrum Kunena