Tan sols una pregunteta, algu que prepari les físiques a festefort de Bcn hem podria dir si està bé? Volia apuntarme al de Sabadell, pero he vist que també entrenen a Bcn capital i hem va millor perque soc d'aquí. El que hem fa dubtar una mica si apuntar-me és que no fa molt temps que l'han obert, i no se si hi haurà molta gent i amb nivell. Tampoc com funciona, si entrenen per grups o amb preparador etc...Si algú que hi vagi hem pot dir com està el tema li agrairia.
També he pensat en el Badrena, pero crec que només s'entrena per la tarda i no hem va molt bé. Si sabeu alguna cosa tb respecte aquest altre lloc serà ben rebuda jeje. Gracies.
Gràcies firedeparment. 3 o 4 no són molts la veritat, però bé, almenys tindré total disponibilitat del material jeje. En nivell soposso que serà millor que m'apunti i veure-ho jo mateix amb els meus propis ulls.
Ja trucaré demà per preguntar, a veure com hem venen la preparació que fan
bueno jo no estic a sabadell ara, pero herem uns 20 al mati, actualment suposo que mes, les instal.lacions estan força be, no se la teva experiencia pero si no en tens gaire alla tindras molta gent i nomes tindras que deixarte emportar