Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

entrevista personal fa 18 anys 3 mesos #9501

• xbc
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 0
bona nit

tinc una pregunta curiosa a causa de coses que he sentit. per aquests mon, en el que es deia qua algu no havia passat l'entrevista final, perque estava massa preparat, i que lo seu no es ser bomber.

partint d'aquests punt, que en principi ser de dos persones que els va passar (una de la qual va entarar a la seguent convocatoria que es va presentar), alhora de fer la sol.licitud, on has de posar la titulacio que tens, si tens una llicenciatura, pots posar que nomes tens el batxillerat? es realment important? o es una paranoia pre opos?

gracies

fins aviat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

entrevista personal fa 18 anys 3 mesos #9509

Hola,

A la televisió va sortir un cas d’un noi llicenciat en INEF que va fer unes proves teòriques i físiques perfectes, a més tenia campanyes de forestal. A la entrevista li van dir que estava massa preparat i que segurament quan portes un temps de bomber es cansaria i deixaria la professió. Imagina’t...

En relació a les entrevistes crec que si una persona no te el perfil adequat i el fan enrere en una entrevista no hauria de tenir el perfil mai perquè una persona no canvia.

Jo se de persones que han entrat de mossos o bombers a la 2 o 3 entrevista. Això demostra que és del tot injust i que passar la entrevista moltes vegades depèn del dia que tingui el tribunal que fa la valoració. Juguen amb les il•lusions de la gent.

En relació als títols, pots posar la titulació mínima que es necessita per presentar-te però si a la entrevista t’enxampen et podran fer fora per no dir la veritat.

Salutacions.

entrevista personal fa 18 anys 3 mesos #9522

Sincerament no crec que a la entrevista et puguin fer fora perquè a la instància a bomber has posat que tens el graduat escolar i resulta que, per exemple, també tens una llicenciatura

A les bases no posa en lloc que a la instància hagis d'assenyalar ni acreditar els estudis màxims que hagis assolit, l'únic que diu són els estudis minims que has d'acreditar per poder presentar-te, per tant no estas enganyant a ningú si posses que tens el graduat escolar en comptes d'uns altres estudis que també tens i que són superiors als minims que demanen

entrevista personal fa 18 anys 3 mesos #9557

• xbc
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
l'esperit de la pregunta no es si has enganyat o no, que entenc que tal com dius en marcel crec que no te importancia, per que en el fons no dius cap mentinda, sino el tema que si tens alguna titulacio superior, si aixo creieu que va en detriment.............crec que no...pero com que tothom te un amic d'un amic, que un dia va dir que de gran volia ser bomber, i tal i qual.......doncs be, rumore rumoreeee

entrevista personal fa 18 anys 3 mesos #9560

soc llicenciat, i l'any passat em van fer fora a l'entrevista... els rumors diuen que no els interessen la gent que pensi massa, ja que donen problemes, es queixen massa, i són incòmodes per a l'administració que estiguin en aquest lloc .
aixo son el que deien els rumors, i els que jo conec que van fer fora, també tenen estudis. ahi keda eso.
Son uns mal parits, fan el que volen. Jo m'hi resistia a creure-ho, pero he vist que es aixi. tenen el mànec de la paella...
salut i força

salut

entrevista personal fa 18 anys 3 mesos #9561

• xbc
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member

pec va escriure: soc llicenciat, i l'any passat em van fer fora a l'entrevista... els rumors diuen que no els interessen la gent que pensi massa, ja que donen problemes, es queixen massa, i són incòmodes per a l'administració que estiguin en aquest lloc .
aixo son el que deien els rumors, i els que jo conec que van fer fora, també tenen estudis. ahi keda eso.
Son uns mal parits, fan el que volen. Jo m'hi resistia a creure-ho, pero he vist que es aixi. tenen el mànec de la paella...
salut i força

aixo comença a ser preocupant....aixi doncs, que titol de batxiller, i apa som-hi???

he vist que a la sol.licitud no has de adjuntar cap paper per justificar els estudis, simplement lo del nivell B, oi?

entrevista personal fa 18 anys 3 mesos #9565

No vegis, m'esteu acollonint de debó. Jo que pensava que presentar un titol d'estudis superiors podia ser un punt positiu a favor meu a l'hora de realitzar l'entrevista... Si fins hi tot el vaig anar a buscar a propossit el dimarts, després de gaire bé dos anys que tenia que haver anat a buscar-lo...

Jo vaig entregar ahir els papers i vaig ficar el títol de la carrera, espero no haver-la cagat. No se, sembla sospitós que et facin fora per tenir més estudis superiors, ara si això que dius és veritat pec, certament és molta casualitat que tots els que van fer fora tinguessin carrera.

Per cert pec, si es pot saber i t'enrecordes, saps quina carrera tenien els que van fotre fora? i tu? A veure si encara serà la meteixa i llavos si que aniré cagat si arribo a l'entrevista jajaja

Salut company!

entrevista personal fa 18 anys 3 mesos #9566

Per cert, soposso que estem parlant de la Gene no? com has possat "l'any passat" he dubtat...

Salut!

entrevista personal fa 18 anys 3 mesos #9569

• mai_mosso
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 94
no patiu conec uns cuants amb llicenciatura que han entrat....

entrevista personal fa 18 anys 3 mesos #9571

jo conec gent de inef que han entrat, i amb altres carreres...però sincermanet i es el meu parè, estudiar una enginyeria per exemple i acabar de bomber doncs no te molt de sentit no creieu?

entrevista personal fa 18 anys 3 mesos #9575

jo acabo ara una enginyeria tècnica i la veritat que el que no té sentit per a mi és treballar 8 hores davant un ordinador cada dia :?

entrevista personal fa 18 anys 3 mesos #9580

jo soc enginyer i per mi te moltissim sentit, perque per ser bomber no nomes has d'estar en forma, que ho estic, sinó que tambe es super important tenir una bona formació perque així tens un bon habit d'estudi i a mes tens una formació que segur que en moltes situacions et pot servir. Jo sempre he tingut clar lo de bombers pero primer volia acabar els estudis. Els coneixements mai sobren.

entrevista personal fa 18 anys 2 mesos #9612

lo meu era gene i vaig estudiar LCAFE, pero el que us he dit son rumors... segur que hi ha gent amb carrera, no crec que els fotin a tots fora, seria massa descarat
salut

salut

entrevista personal fa 18 anys 2 mesos #9614

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
jo crec que tenir carrera o no potser podra influir a l'hora de les vostres capacitats de promocio dins del cos, pero no crec que pugui ser decisori, si nomes tenen dos persones, una sense carrera i una amb carrera no es decidiran per la que te carrera nomes per aquest fet.
a l'entrevista de bombers quan entren mossos o guardiest etc, ja avisen de que seran tractats d'igual manera que la resta i no es tindra en conte que ja treballin per l'administracio

entrevista personal fa 18 anys 2 mesos #9622

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Supongo que es cuestión de saberles argumentar que cómo teniendo una carrera se quiere ser bombero ... demostrarles que se tiene verdadera vocación ... Lo que no tiene sentido es que no quieran a gente con estudios cuando luego ese es uno de los requisitos para promocionar ... Vaya, al menos prefiero pensar así ... que si no ... :?

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.204 segons
Gràcies a Fòrum Kunena