Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubte en te questionari de CCOO fa 18 anys 2 mesos #9601

• david-bmb
  • Avatar de david-bmb Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Hola companys, repasant el questionari de CCOO, a la pregunta 5 de la pag 168 diria que hi ha un error. O potser m'equivoco jo, no se. A veure si algu m'ajuda.
La pregunta diu: Quina escala NO correspon amb la categoria del Cos de Bombers?
a) Escala superior, categoria Inspector
b) Escala executiva, categoria Inspector i sots-inspectoir
c) Escala bàsica, categoria bomber
d) Escala tècnica, categoria sots-inspector

Segons les respostes que hi han al final del qüestionari, dona com a resposta la B. Pero jo diria que la escala executiva correspon a sots-inspector, que sí seria correcte. El que no es correcte es inspector. Pero entre totes, la resposta més incorrecta, és la d, que diu que la escala tècnica correspon a la categoria de sosts-inspector, quan correspon a bomber de 1ª, caporal sergent i oficial.
Que opineu?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Dubte en te questionari de CCOO fa 18 anys 2 mesos #9602

La resposta B no seria correcte pero la D es més incorrecte encara..jo crec que tens raó.

Vagi bé!

Dubte en te questionari de CCOO fa 18 anys 2 mesos #9603

• jordy_sowter
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 101
  • Gràcies rebudes: 0
És un error esta clar. En aquests tests hi ha bastants errors i coses han canviat. Les preguntes moltes són antigues.

Dubte en te questionari de CCOO fa 18 anys 2 mesos #9609

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Esta la cosa malament...hi ha una pila d'errors. Pfff ja podem anar amb compte. entre d'altres, pregunta 16 pag 107, crec q tb esta equivocada.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Dubte en te questionari de CCOO fa 18 anys 2 mesos #9623

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Sí, sí, es una pasada la de fallos que hay ... Se supone que nos tiene que servir para estudiar, no para liarnos más!!

La de la pag 107, David, está claramente mal.

La p.35 de la pág. 43 diría que también es incorrecta; puede ser?

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Dubte en te questionari de CCOO fa 18 anys 2 mesos #9633

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
jo crec que està bé la preg. 35. Seria la a)

La c) no és segur, perque una detonació s´aconsegueix sobrepassant la velocitat del sò, això és una cosa que només ho aconsegueixen alguns gasos, és molt dificil que puji tant la pressió com per fer una detonació, i es veu que en la pràctica s´han de donar unes circunstàncies molt especials perque succeeixi.

La d) no podria ser tampoc perque una combustió lenta normalment té una velocitat d´uns cm/segon

Per descartat la b) ja hauriem de mirar la a). Una deflagració és una combustió instantanea. Fuites de gas com el butà, el propà o gas natural. Al principi les velocitats de propagació no solen ser molt altes( 32 cm/segon en el cas del propà) però al augmentar la temperatura i la pressió la velocitat pot arribar a varis m/s.

La b) no podria ser perque la a) és correcte.

En estos tiempos de crisis...........

Dubte en te questionari de CCOO fa 18 anys 2 mesos #9636

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Crec que la resposta d'aquesta pregunta és correcta. . Deflagaració: Es una combustio rapida, en la que la velocitat de propagació de la flama supera 1m/seg. Per tant la donariem per bona la resposta A.

Dubte en te questionari de CCOO fa 18 anys 2 mesos #9650

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Tenéis razón. Dudaba de si la deflagración, por definición, era una combustión rápida o muy rápida. Y otro cuestionario en donde salía la misma pregunta me sacó de la duda ... erróneamente!! ... manda webs ...

Gracias por la aclaración.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Dubte en te questionari de CCOO fa 18 anys 2 mesos #9657

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Un altre pregunta que crec que esta malament es la pregunta nº 8 de la pagina 93 (Cartografia). Ens pregunta, en un mapa que significan el color groc o marró. Segons la resposta, diu que es tracta d'una zona a nivell del mar, pero buscant per internet he trobat el següent.
Marro: Formacions orogràfiques, com alçades representades per corbes de nivell. Groc: Terreny descobert, bona visibilitat. Pot ser un descampat, una clariana, un prat. Jo avia marcat la c, zona a gran altitud, pero ara no ho tinc clar...

Dubte en te questionari de CCOO fa 18 anys 2 mesos #9668

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Si, jo m´enrecordo que quan la vaig corretgir, em vaig sorprendre i desprès ho vaig buscar per internet, em sembla que vaig veure un plànol amb colors, a les zones més baixes li otorgaven colors clars, i a les altes colors mes foscos com el marró.

En estos tiempos de crisis...........
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.149 segons
Gràcies a Fòrum Kunena