Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

SOm-HI NOIS! fa 17 anys 6 mesos #19170

• capo
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 432
  • Gràcies rebudes: 0
Bé, hem presento, sóc nou en aquest fòrum i enguany espero presentar-me a la campanya forestal d'aquest estiu 2009.

Ja porto temps en voler fer aixo, pero enguany ho tinc decidit més que mai.
I bueno, les proves, la més dificil que potser hem trobaré es lalterofilia, aixo de aixecar 50kg es bastant 'xungo' i jo un jove de 19anys amb un pes de 62kg força difícil ho tinc, però vaja, amb la práctica fa tot lo de més.
En general ho trobo difícil que pugui entrar enguany, encara aixi m'estic preparant a base de bé.

:!: Ara ve els meus dubtes, que es aixo que has d'estar a l'atur?? Jo sóc estudiant, i només he treballat la temporada d'estiu del 2008 (3mesos).
Tinc que fer alguna cosa per tindre tot legal avans de presentarmhi???

Salutacions des de Reus.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

SOm-HI NOIS! fa 17 anys 6 mesos #19212

benvinguut capo! Jo també em vull presentar a la campanya daquest estiu per primer cop. Es cert que amb 62 quilets tens algun desventatge en tema harterofilia però tranquil que tampoc es una burrada de pes. I si et costa doncs a fotreli canya a la corda i 1000m. Pel tema del atur has danar al servei docupació que et pertoqui i apuntarte perquè es indispensable estar-hi donat d'alta per accedir a la campanya forestal. Ànims i soort! :wink:

SOm-HI NOIS! fa 17 anys 6 mesos #19266

Yo me presente con en la campaña 2008 con 18 años cumplidos en marzo y con 63kg y 1,78 y el peso lo levantaba perfectamente, lo unico que tienes que tener es tecnica, no tienes que estar nada fuerte para el peso, a lo que le tienes que meterle caña es a correr y a la cuerda, (yo opte por hacer series de cuerda de 2m y medio colagonda la cuerda en casa)

SOm-HI NOIS! fa 17 anys 6 mesos #19289

Penso com l'O.Valiente, el pes es tecnica i fins i tot jo, la primera vegada que em vaig presentar que no havia fet mai l'alterofilia el vaig aixecar mirant com ho feia la resta de la gent. En canvi la corda i sobretot el corre es alla on es marquen les diferencies.

Pero sent realista, la diferencia basica es marquen amb els punts dels merits.. aquest any passat sense merits estava xungu entrar. Jo sera el tercer any que mi presento i espero entrar amb una mica d'ajuda del paro. Falta veure les bases i logicament seguir entrenant ;) i sobretot no desanimar-se.

SOm-HI NOIS! fa 17 anys 6 mesos #19395

haviam si ho entés bé... Jo també tinc 19 anys i estic estudiant inef.. fà més d'un any que no treballo pero mai e anat a les oficines aquestes després de deixar la feina ni res... i ara ja no hi soc a temps per lo que dieu...

Per tant només tindré la puntuacio de les proves físiques?

On puc fer un curs d'aquests bàsics que donen 2 punts? encara hi soc a temps?

Haverme apuntat la campanya d'estiu pasada sense haverme presentat a les proves físicques em dona algo de punts? xD

El meu millor amic va treure mitjana de 9.7 y no va entrar... o sigui que crec que no val la pena intentar-ho en el meu cas encara que podria aconseguir una mitja així... =(

SOm-HI NOIS! fa 17 anys 6 mesos #19397

pq no intentes de presentarte a una regió on no hi hagi menys competencia com a terres del ebre per exemple ? no se noi, el no ya el tens...

SOm-HI NOIS! fa 17 anys 6 mesos #19398

el no sobre perdona ! volia dir on hi hagi menys competencia... salut !

SOm-HI NOIS! fa 17 anys 6 mesos #19408

on es pot fer el curs basic? inoformacio o algo xd

SOm-HI NOIS! fa 17 anys 6 mesos #19413

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
Quin curs básic?? no existeis cap curs básic q et doni punts a la campanya forestal

El que no em mata, em fa més fort

SOm-HI NOIS! fa 17 anys 6 mesos #19414

teu flipant! Us faig un resumet ràpid:

La campanya es basa en dos fases: proves físiques i mèrits.

Les proves físiques són pujar la corda, còrrer el km i aixecar 50 kg. (pels nois, les noies 40 kg).

La fase de mèrits l'any 2008 van ser:

Comportament i tornar el material l'any anterior: 5
Primera feina: 2
6 mesos d'atur: 2
Per cada mes treballat en campanyes: 0,1
Per haver fet el curs de formació per Bombers voluntaris: 3 (aquest curs es pot fer NOMÉS si esteu nomenats com aspirants a la secció activa per ser bomber voluntari).

El resultat a la llista final ve donat pel que tregueu a les proves físiques més els punts de mèrits.

Després, un cop hagueu entrat fareu un curs d'una setmana, però això un cop ja hagueu entrat!

SOm-HI NOIS! fa 17 anys 6 mesos #19531

Bones gent!

Sabeu mes o menys quan seran les proves per la campaya d'estiu? esq soc nou en la matèria i no m'he presentat mai!
Una altre cosa es compatible currar de forestal i anar fent les proves per a bomber si coincideix q la convocatoria surt de cara a l'estiu com sembla q passara!!

merci

SOm-HI NOIS! fa 17 anys 6 mesos #19538

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
cuenta q para finales de abril seran las físicas

El que no em mata, em fa més fort

SOm-HI NOIS! fa 17 anys 6 mesos #19554

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089

Iv@nMaga va escriure: es compatible currar de forestal i anar fent les proves per a bomber si coincideix q la convocatoria surt de cara a l'estiu com sembla q passara!!

El 90% (o más) de los forestales son opositores. Con eso queda dicho todo ...

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

SOm-HI NOIS! fa 17 anys 6 mesos #19879

• capo
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 432

Iv@nMaga va escriure: Bones gent!

Sabeu mes o menys quan seran les proves per la campaya d'estiu? esq soc nou en la matèria i no m'he presentat mai!
Una altre cosa es compatible currar de forestal i anar fent les proves per a bomber si coincideix q la convocatoria surt de cara a l'estiu com sembla q passara!!

merci

Doncs avere si ens veiem a les proves d'enguany...
Hi aura un fotiment de gent que voldrà entrar, es a dir, molt dificil poder accedir..

Comença entrenar JA.
Sobretot resistencia aerobica.

SOm-HI NOIS! fa 17 anys 6 mesos #19916

gràcies a tots per contestar...

i amb el "ganxet" del capo fijo q ens veiem per la zona!!per on entrenes?

salut!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.242 segons
Gràcies a Fòrum Kunena