Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Curso de bombero voluntario/a fa 17 anys 6 mesos #19445

• sandra
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a todos,
Soy nueva en este tema y ando algo perdida si no és mucho pedir necesitaria opiniones o recomendaciones sobre el curso de bombero voluntario.
Este verano tengo intencion de presentarme a la campaña de auxiliar foresta y me an comentado que dan puntos por tener este curso (doi por echo que en esta campaña no los tendré :( ).
Yo lo que tengo entendido es que tienes que vivir a menos de 15 km de distacia del parque de bomberos y yo vivo en Barcelona y no és mi caso, pero tengo familia en Viladecavalls a menos de 15km del parque, ¿seria posible de esta forma?.
Mucha gracias por adelantado!! :wink:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Curso de bombero voluntario/a fa 17 anys 6 mesos #19464

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
si seria posible, solo tienes q empadronarte en su casa y depués ya una vez seas voluntaria, ya si quieres te empadronas en barcelona... pero ves a informarte antes al parque de viladecans a ver si te cogen pq si no es tontería q lo hagas para nada

El que no em mata, em fa més fort

Curso de bombero voluntario/a fa 17 anys 6 mesos #19473

• sandra
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
Muchas gracias kikiskywalker.
Continuo atenta a cualsevol comentari sobre bomber voluntari; Si me´l recomeneu, si es una perdua de temps, si es casi imposible entra con voluntari...
Gracias per la vostra atencio. :lol:

Curso de bombero voluntario/a fa 17 anys 6 mesos #19477

hola sandra!
el curs esta molt be, es el mateix que funcionari, pro amb menys hores...
jo no recomano aquesta via tant per les opos com per forestals, doncs el proces es molt llarg i no surt a compte... es mes, actualment estan donant places pel curs daki 3 anys!
jo vaig trigar 4 anys entre aspirant, curs i nomenament... axi que entrena fort i anims!

Curso de bombero voluntario/a fa 17 anys 6 mesos #19496

Polaski, a mi m'agradaria saber el perquè no creus que sigui viable aquesta via, ja sigui per professional com per forestal a l'estiu. Realment quan ja fas el curs de voluntari i pots esta el parc treballant i fent guardies com un bomber, en part treballes del que vos ser no? I si aixo t'ajuda a també treballar els estius de forestal doncs millor que millor.
Ho dic perquè també estic pendent que em nomenin espirant per fer el curs i tot i m'agradaria saber la teva opinio i perquè tot i sent voluntari no creus que sigui bona idea..

Salut companys!

Curso de bombero voluntario/a fa 17 anys 6 mesos #19498

Hola dabosch, em penso que al que es refereix el company polaski es que si decideoxes fer-te voluntari no ha de ser amb cap altre objectiu que en si mateix de fer de bomber voluntari per que t'agrada. Si a part et dónen punts per a entrar de forestal (que tal i com van les coses tindràs sort si no passen 3 anys des de que et dónen el nomenament d'aspirant) i de bomber funcionari (que ja ens n'anem a uns 3+4=7 anys). Com pots veure, no té massa sentit, si mes no a curt i mig termini.

Amb això no vull dir que pensi (i crec que en polaski tampoc ha dit que ho pensi ell) que qui té aspiracions a entrar de bomber funcionari no ha de ser bomber voluntari...no té res a veure. Ser bomber voluntari ha de ser entés com una etapa en la vida de cada un, que al meu entendre (opinió personal) ha de durar fins que a tu t'ompli i tinguis temps de dedicar al parc i complir-hi en teu compromís, si això no es pot complir, potser deixar pas a algu que sí. Espero no haver ofés a ningú amb la meva humil opinió, ja que no és la meva intenció.

Curso de bombero voluntario/a fa 17 anys 6 mesos #19530

Ok doowap, aixi ho entenc. Perquè com tu dius i jo també penso si vos ser bomber profesional ho intentaras de les maneres possibles, i lògicament bomber voluntari és un petit pas, si més no per veure el mòn i sentirte bomber.

Merci :wink:

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.141 segons
Gràcies a Fòrum Kunena