Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

campanya forestal estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21163

• marcel_
  • Avatar de marcel_ Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 2
Primer de tot vull deixar clar que cadascu pot pensar el que vulgi sobre el que diré però no entraré en el debat de sempre sobre d'on ho he tret, qui m'ho ha dit, de si són rumors, etc etc...., jo només exposo la informació que m'ha arribat:

El que se es que aquest estiu només hi hauran forestals de 3 mesos, i més concretament a la Regió Metropolitana Sud 102 places d'auxiliar forestal

Que quedi clar que això és el que a dia d'avui està previst, lo qual no vol dir que acabi sent el que facin...ja sabem tots com funciona l'administració

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

campanya forestal estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21164

• edu_argentona
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 0
wenu donç si aixó es la previsió que hi farem , esperem que sigui erroni pel bé de tots, peró si no quin remei. apa records a tots.

campanya forestal estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21167

doncs no se pero l'altre dia parlàven al telediari que aquest any el risc d'incendi serà més gran...aixií qu ells mateixos no se que pensen...però m'imagino que clar si han fotut 1000 places per netejar boscos ara no tindran peles per la campanya d'estiu... no se, pero la llei de murphy diu que si hi han menys places de forestals hi hauran més incendis.

campanya forestal estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21174

jorni va escriure: doncs no se pero l'altre dia parlàven al telediari que aquest any el risc d'incendi serà més gran...aixií qu ells mateixos no se que pensen...però m'imagino que clar si han fotut 1000 places per netejar boscos ara no tindran peles per la campanya d'estiu... no se, pero la llei de murphy diu que si hi han menys places de forestals hi hauran més incendis.

Correcte, tot aixo son rumors...
Jo crec que enguany també n'hi hauran les 1000plaçes, ja van dir ahir per tv3, que enguany el risc d'incendis es més elevat que potser de l'any passat. Aixi que...més val prevenir que curar no? :roll:

campanya forestal estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21185

• kartefour
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 82
Bones Companys!

Pels rumors que corren pel tema campanya, he sentit que les esquadres en alguns parcs seran de 3 persones per dia més els bombers professionals o voluntaris, pertant surten els números de les 200 places menos.

campanya forestal estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21186

• kartefour
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 82
ESPERA'N

campanya forestal estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21188

• edu_argentona
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22
ojalaa que aquest anys hi hagi un gran nombre de plaçes per la campanya forestal ja que seria la primera vegada i no tinc cap merit ni res de res jejejeje, avera si tinc una mica de sort i podem entrar tots plegats, oma nose si amb aixó de la crisi retallaran una mica els gastos, pude si que no hi hauran tantes places com l'any pasat, peró de totes maneres aixó nomes son q rumors.....
avera que es el que pasa realments.

campanya forestal estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21191

si es veritat això de treure els merits de la campanya 2008, ho veig millor aixi ja que al tenir merits els aspirants s'esforen menys i no se fins ha quin punt es mereix més entrar un aspirant nou que treu un 10 sense merits que un que la meitat que la meitat de puts de la nota final siguin de merits

campanya forestal estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21196

és l'etern debat...

campanya forestal estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21242

• forestalillo20
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
Els merits no els treuran ni de conya.

campanya forestal estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21276

• furilla127
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
A TGN SI Q ELS TREURAN PER TOCAR ELS COLLONS :roll:

campanya forestal estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21277

• furilla127
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
ES BROMA POTS SER Q LES PROBES FISIQUES TORNIN AL PARC DE TGN I CAMP CLAR O ES UN BULO Q CORRE PEL TERME ? :roll: :roll: :roll:

campanya forestal estiu 2009 fa 17 anys 3 mesos #22131

oriol89 va escriure: si es veritat això de treure els merits de la campanya 2008, ho veig millor aixi ja que al tenir merits els aspirants s'esforen menys i no se fins ha quin punt es mereix més entrar un aspirant nou que treu un 10 sense merits que un que la meitat que la meitat de puts de la nota final siguin de merits

doncs a mi no em sembla just, s'ha de recordar que tots els que tenim merits vàrem entrar sense merits (jo, especialment sense cap ni un), en la primera campanya????
jo cada cop mesforço més a veure si pillo e 6 mesos XDD
asi q els q neu pelats sense mèrits...a apechugar!! :wink:

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.184 segons
Gràcies a Fòrum Kunena