Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Tema paro, què? fa 17 anys 3 mesos #22604

• davo
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 183
  • Gràcies rebudes: 0
ei! algú pot especificar això?

"Pel tal d’afavorir la inserció al món laboral de determinats col·lectius:
- Treballadors/es aturats/ades que hagin exhaurit la prestació i/o el subsidi d’atur: 2 punts."

Ara resulta que haviem d'haver cobrat el paro, no?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Tema paro, què? fa 17 anys 3 mesos #22609

Per desgracia diria que si...

Tema paro, què? fa 17 anys 3 mesos #22610

Be en principi segons jo tinc entés l'any passat donaven punts a qui estava a l'atur indistintament de si cobraba el subsidi com sino.

El que ja em sembla la hostia es que s'hagi hagut d'acabar el subsidi perqué et donin els punts...

O sigui que resulta que la gent no busca feïna pero poder pillar aquests 2 punts perqué despres ens fottin aquesta vaina...no hi ha dret de que fagin amb nosaltres el que vulguin. Prenen mesures extravagants com donar 2 punts per estar a l'atur, (que sembla que volguin fomentar que la gent estigui a l'atur) i quan agafas l'atur resulta que ja t'has hagut de quedar sense ell perqué et donin els 6 punts...

Tema paro, què? fa 17 anys 3 mesos #22616

bones! jo tink un problema bastant diferent, ho he preguntat a atresd posts... pro nngu mu acaba de aclarir...

tink feina a una empresa fins a mitjans de juny (amb kuntracte), i a les bases diu ke haig destar inscrit en buska de feina i desocupat.. aixo vol dir ke no mi puk presentar¿? eske ja fa tems ke en tink ganes, moltes la vritat! i fa un parell de mesus ke fag mes esport de lo habitual per tal de treure bona nota...

hi ha alguna forma¿?

kuntesteume algu plis, ke em desesperu!

Tema paro, què? fa 17 anys 3 mesos #22622

Bones, jo tinc un altre dubte.

Vaig treballar fa un parell d'anys durant un més cobrant amb nòmina (per tant tinc numero de seguretat social ja), des de llavors no he treballat més i em vaig anar a apuntar a l'oficina d'ocupació de catalunya per entrar a fer les proves, ja que em vaig anterar que s'havia d'estar apuntat. La meva pregunta és si tinc aquests 2 punts per l'atur o no.

moltes gràcies.

Tema paro, què? fa 14 anys 4 mesos #44643

• Manresa
  • Visitant
  • Visitant
L'any passat que jo sàpiga no es va donar cap punt que no fos per tornar la roba i el del bon comportament. Fa dos anys ja no n'estic tant segur d' això però crec que no ho repetiràn. No els interessa la rotació , prefereixen gent ensenyada, és per això dels dos punts de la roba i el comportament.

Tema paro, què? fa 14 anys 4 mesos #44645

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3

davo va escriure: ei! algú pot especificar això?

- Treballadors/es aturats/ades que hagin exhaurit la prestació i/o el subsidi d’atur: 2 punts."

Pero don treus q donaran 2 punts per haver agotat el paro???

Tema paro, què? fa 14 anys 4 mesos #44647

forestalcat va escriure:

davo va escriure: ei! algú pot especificar això?

Pero don treus q donaran 2 punts per haver agotat el paro???

Encara no se sap forestalcat, aquest tema està reflotat de fa 3 anys.. Jo també me tornat boig buscant-ho per algun costat fins que m'he adonat.. :roll:

Tema paro, què? fa 14 anys 4 mesos #44649

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
tema paro fins ara sempre hem hagut d'estar a l'atur per poder entrar i ultimament fins i tot sense cobrar prestació. Pero que donin punts per estar-hi o no? no creo vamos... sino em planto amb 6 sense fer fisiques ja... :oops: :evil: :evil:

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.193 segons
Gràcies a Fòrum Kunena