Marcel_ va escriure: Aqui tots a queixar-se dels mèrits....no us oblideu que la gran majoria dels que fem de forestal vam entrar SENSE mèrits aixi que menys queixes i més entrenar
i no vingueu a comparar els mèrits d'ara amb els d'anys enrrera, perquè quan jo vaig entrar al 2003 les campanyes valien el DOBLE que ara i si eres novato només podies obtar a 1 punt si tenies el btp, l'any passat una persona que no hagues fet mai cap campanya ni fos voluntari podia tenir fins a 4 punts, i si, és cert que aquest any només en podrà tenir 2 però les campanyes segueixen valen la meitat, i aquest any la collonada aquesta de la roba i del comportament suma 2 punts pels 5 que tenies l'any passat
Per mi, el problema és que cada cop som MES gent per MENYS places
Ay pobret pobret, que no tindrà quaranta mil punts de mèrits aquest any i només en tindrà 2 ó 3. Mira que és estrany que no hagis dit res a l'altre post... Potser fa pal llegir i contrargumentar tant i només volies treure el cap i mostrar-nos l'orgull de forestal veterà. Què els hi has de dir tú a tots els qui han sacrificat 6 mesos PER RES... Estaves més maco calladet...
Mira, ningú et diu que no et
mereixies entrar, només estem dient que POTSER no us mereixeu
mantenir les vostres places TAN fàcilment. NO sou funcionaris. És un treball públic d'estiu pagat per tots, per gent jove, i tots hi tenim dret a "opositar" en les físiques i que això TINGUI SENTIT, no que no importi res de res, com a Tarragona, on la nota de tall va ser superior a 10. No es tracta d'una feina d'enginyer, psicòleg, advocat o arquitecte on l'experiència s'hagi de valorar de la forma en la qual es fa. És una feina relativament simple, amb certa responsabilitat, sí, però tampoc crec que hagis d'estar-hi 50 anys només perquè ets més expert i ja no importa el que facis en les físiques de la quantitat de punts que et donen per ximpleries. Si fos tan tan tan important aquesta feina, en el sentit de dificultat de les tasques i experiència necessària, hi hauria una mena de promoció interna d'oposició de bombers per forestals veterans xD.
Menys queixar-se i més entrenar? Però què collons saps tú quant entrenem, flipat. No només ens prenen el pel amb aquestes bases i els seus canvis (més injustos impossible), sinó que a més hem d'estar calladets pel respecte sa majestat: el forestal veterà... Ves a cagar... Em queixo i segueixo entrenant, les dues coses, a més estant lesionat. Així que gràcies pel consell, però te'l pots ficar pel teu majestuós cul...
Nosaltres no ens queixem de què NOMÉS ens donin 2 punts, sinó que NO han mantingut les mateixes bases i hem secrificat coses que, POTSER, no haguéssim sacrificat per... 0 punts? i no pas 2. Però no oblidem que ara també és molt més difícil entrar pel que tú mateix comentes: "el problema és que cada cop som MÉS gent per MENYS places". Si això és així, és una barbaritat demanar un canvi en la forma de les bases? Una readaptació donades les noves circumstàncies? Tan estúpid és això que comento? De veritat et sembla just? Fins i tot a tú?
Si fos per mi, no hi hauria d'haver cap mèrit més que no fos per campanyes passades, sempre fins a un límit i mai les puntuacions desorbitades que n'hi havia fins ara. Ni atur ni ximpleries, així ningú s'enganya, tothom sap el que hi ha i els qui hagin entrat en campanyes anteriors haurien de continuar entrenant-se.
Si jo entrés, em faria una mica de vergonya que, en campanyes futures, gent amb 9.5 ó més es quedés sense plaça mentre jo hagués tingut puntuacions de 6, 7, 8... mantenint la meva.
Espero i desitjo que no tots els qui hagin sigut forestals pensin com tú... Amb orgull de president del govern per haver aconseguit ser forestal en el 2003...