Supongo que todos los que hemos estado hoy en la escuela de mollet (REGION METROPOLITAN NORTE) cogiendo plaza hemos podido contemplar el espantoso número que se ha formado por esa TAN injusta forma de valorar que tiene la administración. Como puede ser que un Voluntario cuyas pruebas físicas sean para NO estar tan si quiera dentro de las listas NO solamente acceda a ellas gracias a los puntos de nomenament, sinó que además pueda elegir un parque para hacer campaña de 5 meses acabando así con la posibilidad del resto de personas de poder acceder a esa plaza con mejor nota, tanto física, como final.. no me entra en la cabeza la imparcialidad que tiene la administración con esta situación.
Los Voluntarios deberían tener preferencia a la hora de escojer su parque, como mucho, pero es que en este caso si su parque no estaba en las listas, o se había llenado podian cojer un parque de profesionales cercano al suyo de voluntarios, cosa que también me da que pensar, puesto que para un voluntario de Santa María de Palautordera a quedado demostrado que era mejor quedar mas atrás en las listas, puesto que una vez se han llenado todas las plazas de su parque él ha podido escojer un parque de profesionales, siempre por delante de todos los que teníamos mejor nota que él, pero no somos voluntarios.
A parte, los Bomberos que llebaban la "tria de parc" no sabían que decir, atónitos de lo que estaba pasando, cuando la gente preguntábamos como podía ser tal injusticia, se ha perdido casi una hora intentando averiguar como se debía valorar el caso, cosa que me parece debería estar estudiada de antemano... pero bueno la queja no es sobre la preparación de los Bomberos allí presentes sinó sobre la decisión totalmente injusta tomada por la administración. Realmente ya les tenía bastante tirria a los voluntarios como para que además éstas injusticias aún nos creen mas desigualdad entre.. NOSOTROS (forestales), y ELLOS (Voluntarios que se hacen pasar por forestales).
Si ofendo a alguien lo siento pero estoy MUY indignado por esta situación
Tu cuando vas a elegir un trabajo pones tu las condiciones o la empresa? En este caso la generalitat... las bases son las que hay y a quien no le guste que no se presente.
No solo un voluntario representa a todas las agrupaciones de voluntarios que hay, asi que no te flipes. La misma tirria te tiene a ti la gente de fuera que no entra a forestal por los puntos que te dan por campanya, que tu a los voluntarios que les dan por la formacion que les dan. Porque veo mas logico que un bombero voluntario le den 2 puntos, que no a un forestal por devolver la ropa. El tema voluntarios es el de siempre hay injusticias y peña que se lo curra y espera mucho para poder entrar, pero como bien dicen es lo que hay y dudo que por escribir en un foro canvies algo.
a veure si ho entes be, el tio aquet al no quedar plaçes al seu parc de voluntaris, a pogut agafar una plaça de 5 messos a granollers????
es a dir que si hi ha un voluntari fora de plaçes diguem que hq quedat el 210 pero es apte a les fisiques, si demana el tema aquet de poder passar a davant per ser voluntari, es pot quedar amb una plaça i fotre fora el que va quedar a la ultima plaça de la nota de tall????
perque si es aixi flipooooooooooooooo
un tio que queda el 200 i pico pot estar dins pel sol fet de ser voluntari???
a veure si algu ho pot aclarir
No se quin era el mínim per poder-se aprofitar d'aquest fet però jo en se d'un, no diré el nom, però que era el 140 i algo i al final té plaça a la nord
No he escrito aquí nada para cambiar nada, sinó para desahogarme porque realmente te sientes estafado.. yo no digo que los 2 puntos sean injustos, puesto que tb lo son los que nos dan por campañas anteriores, pero que el 104 por decir algo, por ser voluntario elija parque antes que el 10 por no ser voluntario es algo normal?? creo que la gente que habéis respondido a lo que yo he dicho no habréis entendido lo que ha pasado porqué a mi me parece muy desproporcionado, que elijan su parque Si, pero parques profesionales que los elijan si estan por encima mío, no por debajo.
Pd: ya se lo del perico, pero hay algun voluntario que tb abria que cocinarlo... no todos. Realmente, ha habido uno de caldas que hasta en el momento de la tria no sabía si cojer o no la plaza de granollers de 5 meses, puesto que veía claramente la injusticia que eso representaba. A ese voluntario, aunque al final los 5 meses de trabajo no se los quitará nadie, quiero decir que muy bien por él, que almenos se ha dado cuenta de la injusticia que representa.. pero aún así... la administración debería de ser mas elocuente al tomar decisiones tan drásticas
A les Terres de l'Ebre no va ser així, si un voluntari no triava el parc on està de voluntari, no podia triar llavors, sino que era mes tart quan el cridaven segons el num que tenia a la llista.
Doncs a la nord si mestre, van estar una bona estona amb trucades telefòniques a veure què es decidia i al final van decidir aquesta injustícia, altres anys ho havien fet com a les terres de l'Ebre, cosa que e sembla normal.. pero això... NO
a LLeida podien triar el seu parc i els voluntaris que no tenien escuadra al seu parc els hi asignaven un parc de referència, ja fós voluntari o professional, però només podien triar el seu parc o en tot cas el de referencia.
Lo de que un voluntari que no té escuadra al seu parc pugui traspassar la prioritat de tria al parc més rpoper que tingui esquadra no és nou a la nord, ja es feia, el que passa que aquest any ha coincidit que mira per on el parc més proper amb esquadra era l'unic de la regió amb places de 5 mesos, i per això ara tothom les mas al cap.
si però l'any passat no se'ls deixava agafar plaça de 6 mesos, sinó que tan sols podien accedir a la de 3 mesos d'aquell parc, i si renunciaven a la prioritat de triar primers i estaven al davant de les llistes doncs podien agafar la de 6 mesos... aquest any si el número 80 era del parc de caldes de montbui podia triar 5 mesos a granollers.. no hose.. em sembla una mica mal montat
pel que fa als voluntaris de palautordera a que et refereixes , les seves notes de fisiques son : 10, 7.67 , 8.67, 9 , 9.67 , 9.83 , 8.83 . aixi doncs, aixo que parles del 6-7 no te raó de ser...
a mes, tots menys un han agafat 3 mesos al seu parc . crec que tindries que informarte abans de parlar.
lo dels mèrits ... es la cançó de cada any . per sort jo ja no vaig pillar lo dels 2 punts d'atur i lo de "bona conducta" per que es per llogar-hi cadires
Jo no tenia mèrits ni atur ni re, i vaig treure 9.67 a les físiques.
Em va servir per quedar-me fora de la nord per unes 15 places crec...
Després m'he enterat que a diputació es va acabar entrant amb un 8 i pico no?? Que fort, quanta gent que marxa... Clar, et veus a la posició 40 a diputació i penses que no tens res a fer i ja ni hi vas... ara ja ho sé per un altre any!
Desperta ferro no siguis tan egocèntric que voluntaris de més parcs que del teu han agafat granollers... em sembla molt bé que t'aprenguis de memòria les físiques dels teus companys .. pero no vagis del plan vacilón quan ni tant sols saps el que s'està dient.. perquè a tu et sembla bé que es pugui agafar 5 mesos d'apesta manera? potser el teu parc sí que teníeu places de forestals.. pero i sant antoni vilamajor..? i caldes ..? o vosaltres mateixos un cop es van acabar les 6 places.. el 7è forestal potser va agafar st celoni pk no recordo si podíeu agafar granollers.. sino estaríem parlant d'un altre.. així que informa't tu abans de dir coses que no venen al cas.. per altre banda els punts que donen per comportament i roba... soc = de partidari que tu que s'haurien de treure, = que el de l'atur.. poc a poc han anat traient punts.. esperem que cada cop es vagi fent més justa la campanya.. vinga sort a tots i que vagi bé la campanya!
Xato, rei de la casa, t'has quedat gust amb el teu titol...
A tu el problema es que tens tanta rabia a sobre que no pots viure...
No t'agraden els voluntaris...doncs a mi no m'agrada la gent que falta el respecte als bombers d'aquesta manera, pq els voluntaris tambe son bombers.
I si no t'agrada com esta aixo muntat, tens dos opcions. ets quedes a casa sense donar pel cul o fas un partit politic, et presentes a les eleccions i canvies les coses.
et semblaria maco si jo digues roks_21 que vuela, roks_21 a la cazuela...
Doncs au, canalitza la teva rabia d'una altra manera i no insultis ni faltis al respecte a cap bomber.