Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Voluntario que vuela.. voluntario a la cazuela! fa 17 anys 1 mes #24241

estic amb el lluquet, es possible que coma forestal o el que sigui hagis tingut problemes amb algun voluntari o que simplement com diu no t'agradi com està montat. Però ni ho hem montat els voluntaris, ni en el cas que hagis tingut problemes amb algun, som tots iguals.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Voluntario que vuela.. voluntario a la cazuela! fa 17 anys 1 mes #24244

• roks_21
  • Avatar de roks_21 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
lluquet si tinguessis algun motiu per dir-ho realment no m'importaria debatre el perquè ho dius.. pero realment el que es queda a gust és la persona que com tu.. entra aquí veu una cosa.. es marca la frase de torn sense tenir res a veure amb el que s'està dient i després és pensa que ha fet la bona obra del dia.. si no tens res a debatre i només vols dir coses com et semblaria bé que diguessin Roks que vuela... Roks a la cazuela.. doncs si tingués tantes preferencies injustes.. no m'importaria.. si els propis voluntaris durant la formació se'm queixaven de la injustícia que era tot com estava muntat... que no era normal.. i algun se sentia malament i tot per agafar plaça de 5 mesos.. que dius.. collons alguna cosa passa aquí perquè una persona que pugui fer alguna cosa millor no les tingui totes alhora de fer-ho vol dir que alguna cosa s'ha de canviar..
I el títol.. el vaig escriure tal com vaig arribar de la tria de parcs.. ja fa bastants molts dies.. i realment estaba bastant cremat.. a dia d'avui el títol seria un altre però el contigut seria el mateix.

PD: no vull canviar el mon ni fer cap partit polític només em vaig voler desfogar aquí d'una cosa que em feia molta ràbia, la gent em va anar contestant i la cosa va anar tirant endavant.. res més.. Vinga sort a tots que la campanya promet!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.119 segons
Gràcies a Fòrum Kunena