Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

material robat. fa 16 anys 10 mesos #25322

• marcelo esteban
  • Avatar de marcelo esteban Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
hola a tothom! ahir dia 13 de setembre va ser el meu últim dia de campanya forestal a l'hora de recollir tot el meu material que m'havien subministrat per poderlo tornar el proper divendres,vaig veure que m'havien robat la bossa altus amb la gorra ,ulleres i guants que hi duia a dins. estic desesperat! trucant a molts números per poder aconseguir de nou aquest material o be que tinc que fer per denunciar-ho ,ja que si no retorno tot el material em veig afectat de cara a la próxima campanya. "agrairia moltíssim" qualsevol ajuda per petita que sigui,un telefon,contacte amb algú que pogués ajudarme en aquesta situació...no se, es una situació molt fustrant em sento amb una impotència molt gran. ha sigfut una campanya molt activa,la primera que feia i m'enduia grans records dels companys...ara veig que hi havia algú que molt company no ho era...

gràcies per llegir aquesta entrada ,rebeu una cordial salutació,

Marcelo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

material robat. fa 16 anys 10 mesos #25332

• forestalillo20
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 0
Nano has pecat de "novatillo" suposo, tot i que a mi aquesta campanya tambe m'han volat coses, ho comunicava inmediatament al cap de parc, i ell et fa un paper contal ho has perdut i magatzem t'en portave de nou. Parla amb el teu cap de parc.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.093 segons
Gràcies a Fòrum Kunena