Porto donanat voltes uns dies a tot el temari que tinc entre les mans, per les opos de la generalitat, i la veritat, no se no em sembla que sigui molt molt feixuc tot, es a dir,, son molts temes a estudiar, i has de saber-ne tots perque a les 75 preguntes ves a saber que cau, pero el que si veig es que es tot molt general, no creieu? clar que hi ha coses especifiques, pero pensaba que seria molt mes complicat.
O be es el que m'han passat a mi, pero tot el temari que trobo per aqui i per alla, es semblant!
situs va escriure: Porto donanat voltes uns dies a tot el temari que tinc entre les mans, per les opos de la generalitat, i la veritat, no se no em sembla que sigui molt molt feixuc tot, es a dir,, son molts temes a estudiar, i has de saber-ne tots perque a les 75 preguntes ves a saber que cau, pero el que si veig es que es tot molt general, no creieu? clar que hi ha coses especifiques, pero pensaba que seria molt mes complicat.
O be es el que m'han passat a mi, pero tot el temari que trobo per aqui i per alla, es semblant!
Si us plau borreu el tema ja que m'he colat de forum!! sorry!