Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

campanya forestal 2010 fa 16 anys 4 mesos #31997

-ROY- va escriure: I no creieu que amb aquestes convocatories el que han fet es que els que han estat forestal o son voluntaris tenen casi 100 % asegurada la plaça i els demés res?
No se com anirá la cosa, pero que creieu, verdaderament els que no tenim merits de cap tipus, tenim alguna opcio REAL d'entrar?
Jo per exemple tenía dos punts de merits per no treballar en 6 mesos i no cobrar l'atur, pero ara veig que ja no tinc aquests dos punts, creieu que hi han opcions verdaderament?

A meva opinió :

Hi han opcions.

- Vols dir que es presentarán tanta gent com l'any passat? (enguany es tot més aviat i a partir de demà tindrás 10 dies per presentar tota la fandanga que et demanen)
- Si no entrem de forestalillo, tenim altres opcions que també estan bé.
- Cambiar la corda per el pajarito les notes baixaràn considedarament. (!!) Punt clau.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

campanya forestal 2010 fa 16 anys 4 mesos #31998

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1

capo va escriure:

HurkyPurky va escriure:

DAVIDS va escriure: Hurky perk no pots presentarte??Perk estas cobrant d'el paro? Pots renunciar a cobrar, i seguir a l'atur, i ja et pots presentar!!!

Treballo com a tècnic orientador al SMO de Tarragona en un pla Ocupacional, i termino el 8 de Maig. No obstant, no és aquest el problema pròpiament, donat que podria deixar-ho, però a les bases posa com a requisit no haver participat en cap Pla Ocupacional en els últims 6 mesos... (Si no he llegit malament).

Vaja putada.......!!!
Ai...Molts ànims chec!

Gràcies. ;) Molta sort als companys que podeu presentar-vos, sobretot als opositors.

Ara és la vostra, sense punts per atur ni ximpleries; i, a més a més, amb l'ocellet no poden estirar ni ajudar a ningú. :)

campanya forestal 2010 fa 16 anys 4 mesos #32000

jo estic com tu ROY, sense merits, pero em presentare i si no s'entra enguany pos l'any k ve!

campanya forestal 2010 fa 16 anys 4 mesos #32002

Doncs jo no ho tinc tan clar que sigui tan fàcil com renunciar a cobrar el subsidi. Com molt bé diu a les bases o el tens esgotat o apunt d'esgotar-se o res!!

Au doncs, la feina del estiu a pendre pel cul...sort que sempre ens ajuden als voluntaris...

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

campanya forestal 2010 fa 16 anys 4 mesos #32003

• albertrjulia
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 0
Treballadors/ores desocupats/ades inscrits com a demandants d’ocupació al servei
públic d’ocupació, que no cobrin la prestació i/o subsidi d’atur o els manqui un mes
per exhaurir-la en el moment de la presentació de l’oferta d’ocupació, i no hagin
participat en projectes del programa de plans d’ocupació en els últims sis mesos. A
aquests efectes no es considera subsidi l’ajut del Programa temporal de protecció
per desocupació i inserció (PRODI), la renda mínima d’inserció i aquells altres ajuts
que ho determinin expressament les seves bases reguladores.

Aixo vol dir que si jo deixo la feina ara no val?

campanya forestal 2010 fa 16 anys 4 mesos #32004

• rubens16vts
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 1
els que no tenim cap punt jo diria que es quasi imposible entrar. la gent amb merits pot arribar fins als 10 punts de merits....
mho veig molt magre jo...
apa que men vaig a penjarme com els ocells....!!!
molta sort a tothom!!

campanya forestal 2010 fa 16 anys 4 mesos #32005

• forestalillo20
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
Doncs sort que jo acabo de cobrar el subsidi dins aquest mes final que deixen, ja que si no jo tambe per mes voluntari que fos, hem deixaven amb el cul ben en l'aire.

Penso que amb els barems del pajarito s'han flipat, pero bueno.

Referent als epaf, sabeu exactament, com van, com funcionen etc etc? + info vaja ,merci.

campanya forestal 2010 fa 16 anys 4 mesos #32006

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
ROy jo penso que hi ha més opcions que mai amb el tema pajarito... nose... ara bé has d'anar a fer 10 a totes les proves... krek k akest any ho han posat mes facil fer els 10 ke no altres anys.. però bé.. cadascú que pensi el que vulgui

campanya forestal 2010 fa 16 anys 4 mesos #32008

• forestalillo20
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
Pel que fa a la adjudicacio de plaçes tampoc s'esmenta res de que els voluntaris tinguin preferencia a triar el seu parc, aixi que suposo que aquest any ho hauran suprimit.

A mi realment em fan una putada treient-me la corda, pero be que hi farem.

sort a tots.

campanya forestal 2010 fa 16 anys 4 mesos #32009

Els EPAF treballen bàsicament amb eines manuals, res de mangueres i aigua. Suposo que molts estaran interessats pel sou que suposa a final de mes, però si no heu fet mai línia de defensa o treballat en el bosc a ple sol i en condicions adverses recomano que la gent ho provi abans de tirar-s'hi de cap. És bastastant més dur que forestalillo.

campanya forestal 2010 fa 16 anys 4 mesos #32021

Bones a tots,
Sinó he entes malament, dins d'una mateixa regio es pot optar per la prova de dues feines diferentes, o sigui apuntarse per la dels 782 peons i per la de 137 oficials, no??
gracies a tots.

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32029

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
si sense probelemes.. i a la diputació.. si ets per barcelona.. també.. fas unes proves físiques i et conten per 3 places diferetns

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32030

Confirmat!

Qui no tingui el paro esgotat no pot entrar!! No serveix de res anar al SOC i renunciar a cobrar i seguir apuntat com a demandant. Ho he corroborat al SOC de Reus amb el director i a la seu de la regió de Tarragona...

Així que...algú necessita un camarer, majordom, mecànic, masover, etc etc..?

jajaja

Salut i ràbia!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32031

• kartefour
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 82
Però aquesta comprovació ho fan d'ofici ho has de presentar algú document, a mi ningú hem sap respondre.

?¿?¿¿

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32032

Ei Romeu22, crec que a les bases (jo ho entenc d'aquesta manera) posa:

Treballadors/ores desocupats/ades inscrits com a demandants d’ocupació al servei
públic d’ocupació, que no cobrin la prestació i/o subsidi d’atur o els manqui un mes
per exhaurir-la en el moment participat en projectes del programa de plans d’ocupació en els últims sis mesos. A aquests efectes no es considera subsidi l’ajut del Programa temporal de protecció per desocupació i inserció (PRODI), la renda mínima d’inserció i aquells altres ajuts
que ho determinin expressament les seves bases reguladores.

es a dir, si et queda un mes de prestacio si que et pots presentar, el que no se es que si et queda un mes i 3 dies per exemple pots presentar-te pr despres el SOC quan realitzi el pas no se si ho acceptaria,
en definitva que si ens queda un mes per cobrar la prestacio si que et pots presentar, no es necessari que l'hagis esgotat completament.

be, aixo es la meva visio sobre l'apartat A dels requisits per ser contractats

Temps de càrrega de la pàgina: 0.227 segons
Gràcies a Fòrum Kunena