Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32034

• forestalillo20
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 0
The doame tens tota la raó, a mi em falten 3 dies per cobrar el subsidi dins del mes aquest que donen de "mes" o dins del limit per dir-ho d'una forma i ho vaig anar a preguntar al cecat i al soc i cap problema. A la gent que li quedi un mes i un dia, nanai de la xina.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32035

forestalillo20 va escriure: The doame tens tota la raó, a mi em falten 3 dies per cobrar el subsidi dins del mes aquest que donen de "mes" o dins del limit per dir-ho d'una forma i ho vaig anar a preguntar al cecat i al soc i cap problema. A la gent que li quedi un mes i un dia, nanai de la xina.

Home ara potser no hi ha cap problema, però després quan fassin la llista de aptes de la primera fase potser no hi sereu, ben clar ho fiquen a les bases :/

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32036

També es cert que no cal presentar cap paper sobre el tema de l'atur, o sigui si et queda un mes o menys pots accedir.hi i llestos, sense necessitata de presentar el certificat ni res, imaigno que ho deuen comprovar amb el numero d'afiliació a la seguretat social.

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32038

Totalment d'acord però a mi em queden 2 mesos...a pendre pel sac doncs!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32040

Joder quina putada.. Bueno, mira-ho pel canto positiu, encara tens 2 mesos mes de tranquilitat.. ;-)

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32076

• bombermanabc
  • Avatar de bombermanabc Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 54
  • Gràcies rebudes: 2
Una pregunteta tonta que no ve al tema pero bueno,aixo del tema fotocopia de la titulacio exigida i la seva corresponent homologacio,,si escau.Que és un certificat semblant al de català pero que surti qure tinc la E.S.O. i demanar-ho al mateix puesto?merci

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32193

Bones!!! doncs avui he anat a l'oficina de l'Inem d'aquí Valls i m'han dit que si es renuncia a la prestació(firmant una solicitud oficial que et fan ells), tens tots els drets a presentar-te a les proves(sempre i quan cumpleixis l'altra condició dels 6 mesos sense haver fet un pla d'ocupació). Això sí, perds tots els mesos de prestació que et quedin,que si son molts no sé pas si val la pena.
A mi em queden 3 mesos, suposo que renunciaré per poder fer campanya, però tinc por que el director de l'oficina de l'INEM amb el que he parlat estigui equivocat i al final em quedi sense campanya i sense prestació. Algú més està en la mateixa situació??

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32194

Martini va escriure: Bones!!! doncs avui he anat a l'oficina de l'Inem d'aquí Valls i m'han dit que si es renuncia a la prestació(firmant una solicitud oficial que et fan ells), tens tots els drets a presentar-te a les proves(sempre i quan cumpleixis l'altra condició dels 6 mesos sense haver fet un pla d'ocupació). Això sí, perds tots els mesos de prestació que et quedin,que si son molts no sé pas si val la pena.
A mi em queden 3 mesos, suposo que renunciaré per poder fer campanya, però tinc por que el director de l'oficina de l'INEM amb el que he parlat estigui equivocat i al final em quedi sense campanya i sense prestació. Algú més està en la mateixa situació??

No fasis cas, a les bases prou bé diu que els que estiguin cobran del subsidi no serán aptes, PERO AIXÒ SI! SI ET QUEDA UN MES PER COBRAR EL SUBSIDI SI QUE HI PODRÁS ENTRAR EH?

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32195

Si renuncies si k podras presentarte...Conec gent k u a fet.
Si tu renuncies ya no estas cobrant, k es el posa a les bases(no esta cobrant)...aixi k pots presentarte com un altre.

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32196

DAVIDS va escriure: Si renuncies si k podras presentarte...Conec gent k u a fet.
Si tu renuncies ya no estas cobrant, k es el posa a les bases(no esta cobrant)...aixi k pots presentarte com un altre.

Doncs vaja un altre gilipoyada.
No volien aquesta gent, doncs encara la tindrán :lol:

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32209

també diu: en el moment de la presentació de l’oferta d’ocupació. Jo entenc això com que has d'estar a l'atur i sense cobrar (o que et quedi un mes...) en el moment que suten les bases. Si és així potser no hi haurà prou gent que compleixi aquest requisit i que a més passi les físiques, seria divertit que passés això, no?

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32287

Encara no han sortit les llistes?

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32288

i semblava que tenien pressa...

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32295

• misterseñor
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
  • Gràcies rebudes: 0
Sembla que avui no sortirà res no?.....
a esperar un dia més pel que sembla... ja hi estam acostumats... :(

campanya forestal 2010 fa 16 anys 3 mesos #32296

misterseñor va escriure: Sembla que avui no sortirà res no?.....
a esperar un dia més pel que sembla... ja hi estam acostumats... :(

Sortiran d'aquí un moment. Ja tenen l'enllaç apunt

Temps de càrrega de la pàgina: 0.241 segons
Gràcies a Fòrum Kunena