Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Qui baixa a terres de l'ebre a fer de forestal?? fa 16 anys 3 mesos #32122

• lando
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 0
Vull baixar a entregar papers a terres de l'ebre demà o pasat com a molt tard :!: . Tinc cotxe pero no vull anar sol. Busco gent per compartir gastos de benzina (el meu cotxe es benzina) i peatjes..
A més, podriem anar fent una comunitat de frikis per tal de anar fent recerca de pisos per compartir o veure posibilitats sobre el terreno tots junts :wink: ( sense compromisos i sense preses). s'ha de buscar fórmules per minimitzar gastos.. s'accepten idees.. Salut!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Qui baixa a terres de l'ebre a fer de forestal?? fa 16 anys 3 mesos #32127

eiii amic,

no fa falta que vagis a presentar a terres de l'ebre, ho pots presentar tambe a la seu central de Bellaterra, pero be si vols anar.hi cap problema, nomes era un petit incis, jeje,
vagi be

Qui baixa a terres de l'ebre a fer de forestal?? fa 16 anys 3 mesos #32136

• lando
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Suposo que ho dius amb tota la bona fe "the doame".. :wink: però:
Aquest any si que has de entregar la documentació a la regio corresponent... Esperare a que faci millor temps per anar de vacançes... Per sort tinc altres feines que fer abans que baixar a Tortosa de turisme.
4. " Les persones interesades en aquests llocs de treball hauran de personar-se A LA REGIÓ D'EMERGÈNCIES PER LA CUAL OPTEN ON HAURAN DE PRESENTAR LA DOCUMENTACIÓ SEGUENT:"

Aquest any han canviat coses envers l'any pasat.. Convè mirar-se les bases..

Jo baixo demà de bon matí i hem sobren 2 llocs al cotxe... :!: :!:
Salut!!

Qui baixa a terres de l'ebre a fer de forestal?? fa 16 anys 3 mesos #32137

Lando va escriure: Suposo que ho dius amb tota la bona fe "the doame".. :wink: però:
Aquest any si que has de entregar la documentació a la regio corresponent... Esperare a que faci millor temps per anar de vacançes... Per sort tinc altres feines que fer abans que baixar a Tortosa de turisme.
4. " Les persones interesades en aquests llocs de treball hauran de personar-se A LA REGIÓ D'EMERGÈNCIES PER LA CUAL OPTEN ON HAURAN DE PRESENTAR LA DOCUMENTACIÓ SEGUENT:"

Aquest any han canviat coses envers l'any pasat.. Convè mirar-se les bases..

Jo baixo demà de bon matí i hem sobren 2 llocs al cotxe... :!: :!:
Salut!!

Però si a Terres de l'Ebre enguany no serà tan fàcil xd :lol: :lol:

Qui baixa a terres de l'ebre a fer de forestal?? fa 16 anys 3 mesos #32139

• lando
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Potser no es tan facil entrar com altres anys segons tú.. pero el fet de que no es puguin presentar qui estigui cobrant del par farà que la nota tendeixi a baixar,no??
Menys participants= menys nota d'entrada.. :o
De totes formes si saps una regió a òn per historia hi hagi una nota de tall mès baixa ho pots dir, no et tallis..
De totes formes Capo :roll: jo no he dit en cap moment que sería fàcil..

Ahh, i gràcies per els teus ànims.. Un post ple de continguts el teu..

Qui baixa a terres de l'ebre a fer de forestal?? fa 16 anys 3 mesos #32150

Lando va escriure: Potser no es tan facil entrar com altres anys segons tú.. pero el fet de que no es puguin presentar qui estigui cobrant del par farà que la nota tendeixi a baixar,no??
Menys participants= menys nota d'entrada.. :o
De totes formes si saps una regió a òn per historia hi hagi una nota de tall mès baixa ho pots dir, no et tallis..
De totes formes Capo :roll: jo no he dit en cap moment que sería fàcil..

Ahh, i gràcies per els teus ànims.. Un post ple de continguts el teu..

Si...Menys participants = menys nota d'entrada.....No se eh?

Els participants serán potser com l'any passat, però possali 100 persones menys o així (aixo espero).
Però hi ha molta gent com tú que opta per anar a Terres de l'Ebre (bastanta gent) i aquesta gent tenen merits per b.voluntari o perque son opositors simplement i ja van al màxim de preparats. (fixa't en les notes d'altres anys que trobarás al google), l'any passat la nota de tall a Terres de l'Ebre em sembla que era d'un 9'1 o por ahí...SI NO TENS MÉRITS ESTÁ DIFÍCIL, però només que tinguis dos punts de mérits ja tens alguna posibilitat.

No se ja veurem d'aquí uns dies quanta gent s'apuntat no??

Jo veritablement estic JIÑAT! Perque pensava que poca gent s'enteraría i veig que ja hi ha bastanta gent...Vaig anar el primer día a deixar els papers a les 11h del matí i ja havien 152persones apuntades....

Qui baixa a terres de l'ebre a fer de forestal?? fa 16 anys 3 mesos #32164

Per aquí n'hi ha alguns que són uns auténtics cracs en posar la por al cos a la gent!!!

Qui baixa a terres de l'ebre a fer de forestal?? fa 16 anys 3 mesos #32168

• albertrjulia
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
Jo vindria amb tu si no fos perquè aquesta campanya m'ha enganxat treballant! (massa dora ha sortit!)

Qui baixa a terres de l'ebre a fer de forestal?? fa 16 anys 3 mesos #32197

eiii lando que tal per terres de l'ebre?

Jo aquest mati m'he presentat a la Central de Bellaterra i resulta que des d'alla es podien enviar totes les sol-licituds per totes les regions!

bona sort company!!

Qui baixa a terres de l'ebre a fer de forestal?? fa 16 anys 3 mesos #32259

• lando
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Certament tenieu raó... Hem pogut entregar a Cerdanyola pero amb reticències sobre si anaven a arrivar a temps els documents,.... Vaya tela.. -"No se si mañana llegarà estoa Terres de l'Ebre.."
-Dons confirma-ho o m'en hi vaig ara... en fí.. al final sí..
Jo haurè de baixar a fer els exàmens igualment així es que qui vulgui compartir gastos serà benvingut..
Amb un 9,1 firmo!! :oops: :oops: apretar els dents al 1000... :shock: :shock:
Salut!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.153 segons
Gràcies a Fòrum Kunena