Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Pajarito fa 16 anys 3 mesos #32204

• romeu22
  • Avatar de romeu22 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 266
  • Gràcies rebudes: 1
Bon dia,

Em penjo a la barra en series de 10 segons, baixa i tornar a pujar a aguantar 10 segons. Intento fer un parell o tres de series de pujar 5 vegades.

Us sembla un bon entrenament? Com ho farieu vosaltres? Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

Pajarito fa 16 anys 3 mesos #32206

pel meu parè, em sembla poc 10 segons. pots començar amb 10, la segona 15, la tercera 20-25. i despres una atra de 10-15. i despres de tot això... toooooorna a començar.

aguantar 10 segons és molt poc, comparat amb els 90 que hauriem de fer.

vinga doncs!

Pajarito fa 16 anys 3 mesos #32208

ANEU AL TANTO AMB LES LESIONS DE COLZE!! Produeix facilment la tendinitis, aneu amb compte...

Pajarito fa 16 anys 3 mesos #32358

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
romeu si en llo cde fder blocs de 5 series en fas de 40 millor.. isomètriques de 10 segons com dius tu.. 10 segons amunt.. i deu avall (totalment descansant, de peu amb els peus a terra) i fas 30 sèries descanses 10 minuts i en fas 30 més .. com entrenu d'un dia està molt bé.

Llavors si això ho combines amb un altre dia fer percentatges de màxima rollo 60% de la màxima personal, 5 minuts descans, 70% de la màxima personal, 5 minuts descans, 80% de la màxima personal, 5 minuts descans, 60 % màxima personal.

Important no entrenar pajarito 2 dies seguits.. sempre deixar com a mínim un dia de descans entre entrenos per prevenir lesions de colze (principalment tendinitis)

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.139 segons
Gràcies a Fòrum Kunena