Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

MERITS CAMPANYA DESFORESTACIO fa 16 anys 3 mesos #32481

• forestalcat
  • Avatar de forestalcat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
hola nois!

algu sap si conten els mèrits per els mesos treballats a la campanya de desforestacio de boscos???

en tot cas si no conten com a merits d campaña forestal si com a merits per treball a la administracio oi??

salutacions a tots!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

MERITS CAMPANYA DESFORESTACIO fa 16 anys 3 mesos #32488

A mi em van dir que no, tot i això em van demanar que ho alegues com a mèrit i el tribunal faria el que creuria

Salut!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

MERITS CAMPANYA DESFORESTACIO fa 16 anys 3 mesos #32612

ei, de bon rotllo, eh... però la campanya no era de DESFORESTACIÓ!!! ostia, a veure si mireu el diccionari!!!! era de neteja de boscos, o com li vulguis dir, però desforestació és una altra cosa, eh!,,,,,,

"La desforestació és el procés de desaparició dels boscos i masses forestals, fonamentalment causada per l'activitat humana. Està directament causada per l'acció de l'home sobre la natura, principalment com a conseqüència de les tales realitzades per la indústria fustera, així com per a l'obtenció de sòl per a cultius agrícoles.

En els països més desenvolupats es produeixen altres agressions, com la pluja àcida, que comprometen la supervivència dels boscos, situació que es vol controlar mitjançant la exigència de requisits de qualitat pels combustibles, com la limitació del contingut de sofre..............."

ca.wikipedia.org/wiki/Desforestaci%C3%B3

MERITS CAMPANYA DESFORESTACIO fa 16 anys 3 mesos #32618

nurieta va escriure: ei, de bon rotllo, eh... però la campanya no era de DESFORESTACIÓ!!! però desforestació és una altra cosa, eh!,,,,,,

"La desforestació és el procés de desaparició dels boscos i masses forestals, fonamentalment causada per l'activitat humana. Està directament causada per l'acció de l'home sobre la natura, principalment com a conseqüència de les tales realitzades per la indústria fustera, així com per a l'obtenció de sòl per a cultius agrícoles.

En els països més desenvolupats es produeixen altres agressions, com la pluja àcida, que comprometen la supervivència dels boscos, situació que es vol controlar mitjançant la exigència de requisits de qualitat pels combustibles, com la limitació del contingut de sofre..............."

ca.wikipedia.org/wiki/Desforestaci%C3%B3

Es gravissim eh?? Vols cinc cèntims eh?

:facepalm:

MERITS CAMPANYA DESFORESTACIO fa 16 anys 3 mesos #32629

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
demano perdó a la linguistica catalana, al president de la generalitat, i al payu q m'ha rectificat!

xeeecs! q aki es va per feña i ni faltes ni osties coi!

A QUE MEU ENTEEEEEEEES????

dons ale!

MERITS CAMPANYA DESFORESTACIO fa 16 anys 3 mesos #32650

Doncs no s'equivoca gaire el noi...van agafar gent gens qualificada per penjar-se medalles i la majoria no distingia una poda baix d'una estassada. Agafaven la motoserra i a fondo amb tot el que trobaven i si era alzina millor així ja tenien llenya per casa...

Sota el meu punt de vista va ser deplorable i una autèntica deforestació. És el preu a pagar perquè els polítics es puguin penjar medalles tot dient que van treure gent del atur...

La resta vam fer el que vam poder per no pendre mal jajaja

Salut!

MERITS CAMPANYA DESFORESTACIO fa 16 anys 3 mesos #32667

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
es cert el que dus company..
jo no soc ningun expert amb el tema.. la vag fer com una campaña mes la veritat, en portaba 5 d'estiu i vax probar aquesta avere que tal..

les meves orelles van escoltar de un cap de grup de l'escuadra de balaguer dir... nono tireu les alzines.. el que s'ha de quedar aqui es lo pi i gracies..
AUUUU!!! tota l'alzina a terra!! us o prometo!

si voleu saber la veritat, al cap d 1 mes i escatx vax enviar a pendre pel cul la campaña..

MERITS CAMPANYA DESFORESTACIO fa 16 anys 3 mesos #32668

Jo tampoc sóc cap expert però hi ha una cosa que s'en diu sentit comú i l'altra lògica. I no va existir en la majoria del procés de selecció i per suposat durant la campanya...

Jo tampoc la vaig acabar...sinó no estaves al paro per entrar a fer de forestal eh? jajaja

Salut!

MERITS CAMPANYA DESFORESTACIO fa 16 anys 3 mesos #32670

cada dia que passa vec que vaig estar a la millor escuadra jejejeje
eis lo de les faltes ,no us precupeu mentres asclareixo lo que vulgos dir
Adjunts:

SER O MORI !!!!!!!

MERITS CAMPANYA DESFORESTACIO fa 16 anys 3 mesos #32686

jajajajaja, que bona la foto XDDDD

MERITS CAMPANYA DESFORESTACIO fa 16 anys 3 mesos #32687

La campanya de '''''neteja de boscos'''' va ser un desastre, un gran desastre... en fi, és el que passa quan la política va posant el nas a tot arreu.

Al final el dep. d'interior ho va arreglar, i si estaves fent aquesta campanya, si que et podies presentar a la campanya forestal.

El tema lingüística, per mi, és simplement 'cuidar' una mica la llengua. Si no ho fem nosaltres, no ho farà ningú. No cal parlar com el Pompeu Fabra, però tampoc cal donar-li patades al diccionari..............

MERITS CAMPANYA DESFORESTACIO fa 16 anys 3 mesos #32688

Espero que ningú posi en dubte les paraules d'aquesta senyoreta, només faltava això, que no sapiguéssim cuidar un mínim la nostra llengua i acabéssim tots amb taparabos i parlant chol-catalan..

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.294 segons
Gràcies a Fòrum Kunena