La meva pregunta és simple peró pot portar cua.
Les bases diu:
5. REQUISITS PER SER CONTRACTATS:
a. Treballadors/ores desocupats/ades inscrits com a demandants d’ocupació al servei
públic d’ocupació, que no cobrin la prestació i/o subsidi d’atur o els manqui un mes
per exhaurir-la en el moment de la presentació de l’oferta d’ocupació, i no hagin
participat en projectes del programa de plans d’ocupació en els últims sis mesos. A
aquests efectes no es considera subsidi l’ajut del Programa temporal de protecció
per desocupació i inserció (PRODI), la renda mínima d’inserció i aquells altres ajuts
que ho determinin expressament les seves bases reguladores.
Segons l'escrit anterior per ser contractat has d'estar desocupat (no treballar i no cobrar atur o com a molt que et quedi un mes), fins aquí tot correcte. Peró la meva pregunta és: quan has d'estar desocupat? En el meu cas, treballo (poc i mal pagat, jeje) i avui a les proves el tribunal m'ha dit que si no soc desocupat des del dia 9 d'abril que m'oblidi de ser contractat.
Fins l'any passat teniem que estar desocupats a la hora de firmar el contracte. Aquests any és diferent? A algú més li passa? Les bases les enteneu com jo o de forma diferent?
Merci, i si tot va malament 3 mesos de vacances, me cagu en tot!!
En principi i segons les bases no et contractaran encara que tinguis 13 punts.
Jo també estic treballant. Ho vaig anar a preguntar al SOC abans d'entregar papers i em van dir que havia de deixar la feina i apuntar-me com a demandant d'ocupació com a molt tard el dia 9 d'abril (últim dia per presentar paper a les regions corresponents) per poder optar a aquestes places.
Tot i no deixar la feina (si després pel que fos no entrava de forestal em quedava sense res, ni cap feina ni dret a cobrar subsidi d'atur), vaig anar a presentar els paper i ho vaig tornar a preguntar a la regió i em van dir el mateix. Així que si del 9 d'abril en endavant has estat currant, oblida't de la campanya. Això sempre i quan facin cas de les bases i no s'inventin alguna modificació d'última hora.
Això portarà cua... sobretot si es troben que no cubreixen places, o ke els hi va de poc...
De moment la cosa sembla clara, a les bases el requisit d'estar al paro i no cobrar subsidi estava en negreta, i des de llavors en la publicació de totes les llistes han anat posant la mateixa formula:
- publicació de les llistes SENS PREJUDICI DEL CUMPLIMENT DEL REQUISIT DE LES BASES bla bla bla bla
O sigui que, de moment pot ser que hi hagi gent a les proves i a les llistes d'aptes que resulti que no cumpleix les bases, però..
Jo penso que al final faran malabarismes per passar-ho per alt, però aquest any els hi costarà més.
be això de portar cua no se.. jo penso k pasarà el de sempre.. faran el que ells vulguin.. i al final els que estiguin dintre molt contents els que estiguin fora putejats.. i la cosa no anirà a més...
Si es tingués algun pes de veritat entre tots els que ens presentem a forestal podríem evitar que no ens cambiessin les proves 15 dies abans de fer-les, quan ja no hi ha temps d'entrenar-les, o que a cada zona fessin les coses com vulguessin, o fins i tot que no ens putegessin com aquest any en ql eu no deixen gens de temps entre proves per escalfar com Déu mana.
Però com que tots els que estem de forestals volem entrar a bombers... ningú es vol embrotar les mans per si després a l'entrevista de la opo s'han quedat amb el seu nom i el van fotent fora sense explicació any rere any
Jo estic igual. He anat al SOC aquest matí i m'han dit el mateix. Si al dia nou no estas al atur sense cobrar o et resta un mes doncs mala sort...si s'apliquen al cuento oblida't de forestal
El que no acabo d'entendre és perquè em fan anar a barcelona desde reus a fer les proves per EPAF? Perquè em fan anar a fer les físiques? Perquè he de pagar el certificat mèdic?