Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32972

crisalida va escriure: No voy a decir nada nuevo, pero en mi "corta" experiencia como forestalillo he oido muchas cosas, luego con lo que me quedo y comparto es que el hecho de entrar de forestal o no, dependa de tu nota física, és decir sin méritos ni tonterias, media de las tres pruebas sin contar los méritos y luego eso si, a la hora de elegir parque que se sumen los méritos, que alguna ventaja debe tener también el que lleva 4, 5 o las campanyas que sean.

A mi parecer es lo más justo tanto para los nuevos como para los veteranos.

¡¡¡¡VAIII A FLIPAAAAA, PALAAAAAAAABRAAA!!!!

Segons tu, la experiència no conta per a res? no és important amb aquesta feina la experiència? sabra igual el comportament de foc un auxiliar amb 10 campanyes que un de primer any? pues llavors jo crec que s'ha de contar els mèrits per entrar. És allò que diuen: Más vale maña que fuerza. I qui no estigui d'acord, és pq no ha pillat mai cap GIF en les campanyes que ha fet.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32973

• antaviana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 110
  • Gràcies rebudes: 1
estic totalment d'acord amb tu.
Encara que fer 10! campanyes, des del meu punt de vista, es una mica perillós, en el sentit de que et genera moltes lackes per la teva carrera professional.
Qui cregui que per entrar només s'hauria de valorar les condicions físiques va completament errat.
El millor auxiliar forestal no es qui corre més, sinó altres variables com l'educació, respecte als superiors, ganes d'aprendre i sobretot la més important formar equip amb els teus col·legues.

Sort i disfruteu de la campanya!

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32974

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Antaviaana totalment d'acord amb tu tot i que no acabu d'entendre això de que 10 campanyes és perillos per la feina..........

També cal tenir en compte que a les proves és "fàcil" treure un 10, si has entrenat com s'ha d'entrenar. Però un cop estas al mig d'un foc i en comptes de portar bambes de nar a correr portes botes, una motxilla plena de managues i corres per un bosc amb pujada, pedres i herba.....no fas el km en 3 minuts........Aquí conta moltissim l'experiència!!!
Les proves s'haurien de fer com abans es feien (segons tinc entes), amb una motxilla a l'esquena!
No tuthom que treu molt bona nota a les fisiques serveix per estar davant un foc forestal amb flames de 15 o 20 metres d'alt, doncs despres es queden bloquejats.

AXIS QUE L'EXPERIÈNCIA CONTA MOLT!!!

és la meva umil opinió

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32975

Vaia RAMBO estas fet! m'agradaria fer de forestal amb tu segur que em salvaries en una situació d'aquestes en q et trobes tot sovint amb flames de 15m...

Això està ple de fantasmesss!!!

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32976

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
De fantasma res, que jo en cap moment e lluit de res e.
Si tu estas davant un pi ences, quina alçada tindran les flames?Entre el sotabosc i la copa del pi l'alçada és considerable no???
O es que només as vist focs de marges i camps de conrreu???

Si 15 metres et semblen massa posani 10 o 5, lo que deia jo és que hi ha gent que queda impressionada i bloquejada amb la situació, les flames, els nervis, la calor, etc.

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32977

voluntàri-Palau va escriure: De fantasma res, que jo en cap moment e lluit de res e.
Si tu estas davant un pi ences, quina alçada tindran les flames?Entre el sotabosc i la copa del pi l'alçada és considerable no???
O es que només as vist focs de marges i camps de conrreu???

Si 15 metres et semblen massa posani 10 o 5, lo que deia jo és que hi ha gent que queda impressionada i bloquejada amb la situació, les flames, els nervis, la calor, etc.

Això no és de fantasmes, l'alçada de flama pot arribar perfectament a 40 metres.

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32981

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
ALTANTU matorral!!!!
Jo per dir que les flames poden fer 15 metres ja m'han dit fantasme i rambo, ves a saber que et dirà a tu en Murof!!!

A mi no se si m'agraderia fer alguna campanya amb tu xk si no has vist flames de 10 metres.......en pocs focs has actuat......ejejjeje

Au no t'ho prenguis malament he!!!! :D :D :D :D :D

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32982

I ara explica'm amb quantes ocasions t'has trobat a un front de foc amb flames de 15 a 20m. Des de que fas campanyes???

Pq s'haurien de donar mérits per campanyes anteriors si l'únic que feu és jeure en un sofà!!!

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32983

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ostres tu...... com ens posem no?..........

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32984

ja xo jo volia un nº

1? en fi...

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32985

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ja te dit que a lo unic que em referia era que hi ha gent que per molt bona nota tregui potser, i repeteixo potser, despres es paralitza davant el foc........Que l'experiència serveix. RES MÉS
Jo no he vingut a lluir de res sobre mi.

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32989

Voluntari-palau, a mi sincerament, tampoc m'agrada la actitud que estas tinguent eh, primerament vas dir que es fàcil treure un 10 si entrenes com s'ha d'entrenar, bueno, veig que tu ets tot un atleta, pero jo no he tret un 10, he estat a prop pero no l'he fet, segunament dius que la experiencia es un grau, estic molt d'acord pero et demano si us plau que tampoc desmereixis als que entrem per primera vegada a forestals, que en som uns quants, potser, dic, potser, els que entrem nous, tenim més ganes d'aprendere, empapar-nos de tot el que ens rodeja i veure com va aquesta feina, parlo per mi, es el que penso fer, jo vaig a aprende al màxim, a viure una bona experiencia i a agafar experiencia de cara a un futur. Potser, i solament potser, un forestal que hagui estat 6 anys ho te tot molt fàcil, sap com va tot, pero careix d'aquesta motivació que a la postre es pot traduïr amb desgana al treball, poc treball amb equip o moltes altres coses, i amb quant a lo de que la gent es pot quedar parada davant un foc, doncs no ho sé, puc parlar per mi que soc de sang calenta i jo davant coses d'aquest tipus no soc dels que es queda aturat, es més jo soc socorrista i com bè sabràs em d'actuar ràpid i efectius. Et demano si us plau que tampoc generalitzis perque et pot sorprende que un de primer any pugui tenir més idea, més treball en equip o simplement més ganes que un que ha fet sis campanyes per molta experiencia que pugui tenir.
Sense cap mena de buscar mal rotllo eh, salut company !!!

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32992

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
DE CAP MANERA M'ENFADARÉ!!! :D :D :D :D

Crec que no s'ha interpretat prou bé el meu missatge però la "discusió" venia per l'alçada de les flames..........jo mai he renegat sobre els novatus he!!! que al cap i a la fi tothom ho és alguna vegada!!!jejejeje
Tothom ha de tenir la seva oportunitat!

Axis que felicitats a tots els que són novatus!!!!!!!!jajaja I MOLT BONA CAMPANYA!!!

M'AGRADA LA TEVA ACTITUD ROY!!!SEGUR QUE T'AGRADARÀ MOLT AQUESTA FEINA I SERAS BO EN ELLA!!! :)

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32993

jajaja moltes gràcies company, de veritat m'hagues preocupat si t'hagessis enfadat eh, no era la meva intenció i veig que amb tu es pot converssar la mar de bè.
Doncs si, jo si puc ja aniré posant per aquí alguna experiencia i com ho estic visquent pero tinc una il.lusió enrome, es el meu somni i vaig allà a aprendre el màxim, a fer el que em diguin i a aprofitar els mesos que estigui allà a tope, per que fins l'any vinent ja no els tornaré a tenir, aixó es el que penso fer i es amb la voluntat que hi vaig.
Gràcies company i molta sort !!!

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32996

• forestalcat
  • Avatar de forestalcat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
jo no n'he vist de 15 metres no... pro si de 5, i en situacions magres, que et plantajes... coi si que magradaria estar a casa ara o a un bar servin copes... pro no estic aqui i perque magrada.

no se qui a sigut el jilipolles que a dit per estar tot l'estiu al sofà o algo per l'estil...

MARE MEUA! aquest segur que no n'ha fet cap de campaña...bfff.-.. i tan que m'he n'he passat d'hores tocant'me'la SIII! i com m'agrada, però es la recompensa de pasar 12, 15 o 24 h a un foc com un fill de puta fent el que m'apassiona, que mentres la gent fuig del foc tu hi vas a pringar-te... SEMPRE DIC QUE PERQUE MAGRADA!!!! pro crec que si aguessim d'estar tota la jornada laboral apagant focs... pocs bombers, auxiliars... quedarien en peu...

en fi la refleccio que faig despres de tots els comentaris es la següent...

els mèrtits estan com estan, i sempre estaran bé per alguns i malament per altres... i que n'hi ha de tots colors... hi ha peña amb mèrits a punta pala i un 5 a fisiques que no valen per a res.. hi d'altres que son los putos CRAAKS... i haurà peña amb un 10 e fisiques que sacollona a la hora i mitja al foc... DE TOTS COLORS...
les coses i mèrits estan com estan, cadascu pot tenir la seva opinió...

JO PERSONALMENT!!... crec que es just lo que donen per mes treballat, tot be... EL QUE EM SEMBLA que s'exedeix es els puntss de roba i comportament, els trobo injustos

RESUM... l'experiencia es un grau! i esta be que la qualifiquin, que tornis o no la roba o et portis be si no ho fas auria de restar i si o fas es la teva obligacio no se ta de meritar....

UNA ABRAÇADA A TOTS!!!! i no sempreñeu!!!! que hi ha molt flipadillu aki! jejeje

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.272 segons
Gràcies a Fòrum Kunena