Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32902

• forestalcat
  • Avatar de forestalcat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
no cal ser molt habil per veureu...

que us sembla el fet de que el primer al ranking d'aspirants a plaça tregui un 6 a proves o semblant, i es planti am 8, 9 o 10 punts de mèrits i es col·loqui primer... i aspirants amb un 10 de fisiques i ja no tan sols un 10 sino am un bon 9 o 9 i algo... i no tinguin ni l'opcio de escollir plaça????

QUE EN PENSEUUUUUU????

jo particularment hauria d'estar a favor completament dels mèrits gracies a les 5 campanyes que duc anteriorment, pro son exagerats els punts??? si que potser tenim expèriencia i entenem com va el "cotarro"... PRO.... JUUUST???????????

just que tregui un 10 al pes com la majoria... i am un 2.5 a la resta d 2 proves ja tinc un 5 de mitja... i amb els mèrits ja tens plaça?????

potse faig una reflecció que a la majoria us "la sua" o no? i que per molt que en parlem.. poka cosa hi ha a fer....
comenteu-ne si us apeteix... us indigna... o simplement esteu en descord amb el que he exposat..

SALUTACIONS!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32904

Ei no generalitzis que no a totes les regions és així. No miris només la teva regió.

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32906

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
matorral que ets un d'ells o q?
payu u acabu de revisar... am menus de un 7.. no es sols la meva regió que hi han aspirants amb menus d'aquesta nota que ja estan a numero de plaça pel escollir...
osti mu has agut de fer remirar tot cuan saps de sobres que ni han, no entenc aquesta ofensa padre!!!!

NI HAN A TOTES REGIONS DE VAGOS AM UN SISET DE NOTA!!! QUE ENTREN I NOUS I DEUS Q NO ENTREN!

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32907

És una injustícia. No es permet l'entrada a noves persones interessades. Tampoc s'hi pot fer gran cosa, és així i punt. :(

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32908

• rubens16vts
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 1
yo tambe penso que de merits hi donen masa punts. yo posaria com a maxim 5 punts de merits. tothom s'ho ha de currar a les fisiques. pro aixo no ho decidim nosaltres!
salut!

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32910

• albertrjulia
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 0
Per a mi, que vull entrar per primera vegada i no tinc cap mèrit es una putada

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32912

jo penso que hauría d'haber un límit de punts de merits molt mes baix, no hi ha dret, el que diu forestalcat te tota la raó, no pot ser que el primer hagui tret un 6 a les físiques i ja entri, i no pels pèls si no el primer de tots, en fi ...

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32913

la solució, nota de tall a les físiques.

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32923

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Crec que efectivament es donen mases mèrits. com a molt s'haurien de donar:
1 punt per ser voluntàri
0`1 per mes
0'algo per roba i comportament

A la regió de Girona hi ha gent amb notes de tall prop el 5 a les fisiques.........
Matorral estic d'acord amb tu, nota de tall a les fisiques amb un 7 com a mínim.

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32940

voluntàri-Palau va escriure: Crec que efectivament es donen mases mèrits. com a molt s'haurien de donar:
1 punt per ser voluntàri
0`1 per mes
0'algo per roba i comportament

A la regió de Girona hi ha gent amb notes de tall prop el 5 a les fisiques.........
Matorral estic d'acord amb tu, nota de tall a les fisiques amb un 7 com a mínim.

+1

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32960

Jo akest any he passat de presentar-me cansat de tantas històries, parlo del meu cas. Primer any terres de l'ebre 9'70 i pacasa sense mèrits es lo k hay, segon any Girona 9'77 i pacasa ni punts de paro ni leches y pacasa otra vez (si es k no t keremos k no t das cuen???) i akest any presentar-me???? xa ké si hay k ir se va xo ir paná..... em kedo a caseta i passo d'anar passejant per tota Catalunya xk després un pallo k fa el Km en 300minuts i tingui 137 punts de mèrits padentro... si es k como has sido puntual al venir al trabajo te keremos el año k viene....(al meu curro si no eres puntual no duras un puto dia) en fin........
Disfruteu de la campaña i sobretot CUIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAO :wink:

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32962

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
mm...

9.70 a terres de l'ebre i pacasa???? et vas presentar al 1512 o cuan? pq pel que jo se payu a terres de l'ebre sempreels ultims 5 anys em tallat mes baix del 9 finalment entre renuncies i tota la pesca...
lultim sempre a entrat am un 9 maxim...

sixi q no se com tu fas makina am aketa notassa i no entrar a terres....

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32965

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Ostia tiu és realmet dificil no entrar a terres de l'Ebre amb aquestes notes........ Si aquest any t'aguessis presntat aguessis entrat a cualsevol regió!!!!

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32967

ja et dic k em vaig kedar al carrer xk quan van sortir les notes va kedar amb un 10 i poc més, despres amb renuncies i tal no ser com va anar el tema xo a mi no em va trucar ni deu i a Girona l'any passat va kedar més d'un 10 xk l'ultim era un company k coneixia i akesta va ser la nota k li va kedar...

QUE EN PENSEU???? fa 16 anys 2 mesos #32971

No voy a decir nada nuevo, pero en mi "corta" experiencia como forestalillo he oido muchas cosas, luego con lo que me quedo y comparto es que el hecho de entrar de forestal o no, dependa de tu nota física, és decir sin méritos ni tonterias, media de las tres pruebas sin contar los méritos y luego eso si, a la hora de elegir parque que se sumen los méritos, que alguna ventaja debe tener también el que lleva 4, 5 o las campanyas que sean.

A mi parecer es lo más justo tanto para los nuevos como para los veteranos.

¡¡¡¡VAIII A FLIPAAAAA, PALAAAAAAAABRAAA!!!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.468 segons
Gràcies a Fòrum Kunena