Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

AL LOROOOO!!! xd fa 16 anys 2 mesos #32903

• forestalcat
  • Avatar de forestalcat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
Ànims a tots els aspirants que en contradiccío al que posava a diligència de cada regio, heu presentat la revisió mèdica encara que estiguessiu per sota el numero que nombraven.

es a dir... si van dir, que presentin el certificat medic els 100 primers i l'heu presentat sent el 109 o m cualsevol.... ANIIIIIIMSSSS!!!!!!

crec que teniu opcions... vaja, que algun de vosaltres entrareu com he explicat en altres temes... que sobraran plaçés entre EPAF, conductors, etc.....

JO el meu primer any al 2005 vaig entrar així mateix... no estaba entre els aspirants a plaça, vax presentar la mèdica.. i entre renuncies i conductors...!!!!
VA SONAR LA FLAUTA!!! i desde llabors cada estiuet de forestal... kina sort que vaig presentar la medica al 2005....

SOOORT A TOTS I ANIIIMS!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

AL LOROOOO!!! xd fa 16 anys 2 mesos #32905

Veig que controles del tema..He vist que a la diputació només s'hi accedia si estaves a la regio nord? ho dic perquè el 95% dels 18 primers a diputacio estan també a peo nord..AIxó vol dir que a EPAF nord, amb 30 que recomanan presentar certificat tampoc cobriran les plaçes, i si contem que algu es quedarà a peo en lloc d'epaf, i els 2 o 3 de conductor que també son aptes..no ho entenc la veritat, nosé com cony ho faran..Jo estic a 5 plaçes per EPAF nord, una persona ja ha sigut exclosa pel tema del certificat i estava en plaça per epaf, aixi que en teoria si 4 dels que estan per davant meu van a dipu, o es quedan a peo o conductor, bingo!! espero que tinguem sort tots els que estem a la reserva i sense cap merit!! anims!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.102 segons
Gràcies a Fòrum Kunena