Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

PUTADA AL CANTU!!! CANVI CALENDARI!!!! fa 16 anys 2 mesos #33157

voluntàri-Palau va escriure: Pajarito, en teoria és com tu dius. Si hi ha 4 persones que renuncies a la plaça d'EPAF tu passaras a estar dintre els 21 que han de triar plaça, si funciona com amb els peons i no desideixen fer alguna cosa rara aquet any. En teoria et trucaran si passa que aquesta gent renuncci a la seva plaça.

Espero haverte ajudat!

si et van demanar el certificat medic no trucaran sino que tens que anar el dia que donen les plaçes i si en fallen 4 te la donaran a tu. si no estas alla el dia 17 perdras la plaça (si ets dels que a entregat el certificat medic)

un cop sels i acavi la gent amb certificat trucaran per ordre de llista.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PUTADA AL CANTU!!! CANVI CALENDARI!!!! fa 16 anys 2 mesos #33158

Moltes gracies a tu tambe, alla estare el dia 17 aviam si hi ha sort.
Moltes gràcies.

PUTADA AL CANTU!!! CANVI CALENDARI!!!! fa 16 anys 2 mesos #33159

ei, que les places les donen el 19 i el 20, el 17 surt la llista definitiva. Jo estic en la mateixa situació estic el 116 i hi han 102 places, suposo que el 17 continuaré estan fora de plaça, llavors que?¿ s'ha de anar a la Regió corresponent el 19 i el 20 per veure que cau?¿?

PUTADA AL CANTU!!! CANVI CALENDARI!!!! fa 16 anys 2 mesos #33161

• voluntàri-palau
  • Avatar de voluntàri-palau Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
JAM, si vas entregar el certificat metge no estaria de més que ti deixesis caure avera si sonen campanes!!!! Sempre hi ha algú que renuncia a la plaça per algun motiu. Ves allà i estigues pendent del telèfon també per si sona!!!!

Molta sort

PUTADA AL CANTU!!! CANVI CALENDARI!!!! fa 16 anys 2 mesos #33165

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
a les renuncies sumali els que agafin plaça de EPAF i conductors... tens moltisimes possibilitats d'entrar noi!

PUTADA AL CANTU!!! CANVI CALENDARI!!!! fa 16 anys 2 mesos #33169

També li has de sumar els que haguin suspés l'examen de castaellà i/o català.

PUTADA AL CANTU!!! CANVI CALENDARI!!!! fa 16 anys 2 mesos #33172

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Quan surtin les definitives hauras de fer alguns càlculs però com diuen els companys tens moltissims numeros per entrar noi!!!!
Pensa que ara com ara a la llista preliminar del dia 11 hi ha gent amb un 5 o un 6 de nota total. Fins que no surtin les definitives dilluns no ho podras mirar clarament!

SORT!

PUTADA AL CANTU!!! CANVI CALENDARI!!!! fa 16 anys 2 mesos #33177

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
m'aventuro a dir que a terres de l'ebre entraran els 100 que han presentat la mèdica i estiguin a les definitives clar, i a més algun atrucada pq sobri alguna plaça...

86 plaçes - 20 de les cuals son per EPAF - alguna mes de conductor - hi havien 9 que no pasaven pel SOC... - suma i sigue...

PUTADA AL CANTU!!! CANVI CALENDARI!!!! fa 16 anys 2 mesos #33178

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Aquí es pateix fins al dia 7 (o el dia que sigui que es firma el contracte i et donen la roba)
Calma i a passar dies fent alguna cosa per no pensar amb les llistes!!!jejejej

PUTADA AL CANTU!!! CANVI CALENDARI!!!! fa 16 anys 2 mesos #33180

Així que ja saps company, ves a frer una birreta, avui, demà i demà pasat, pero no et pasis i dilluns ens veiem pr aquí per comentar la jugada, qui entra, qui no, Tots tenim nervis i a mi els de la piscina m'están presionant per que els hi digui si aquest estiu curru allà o no, ELS HI VULL DIR QUE NO !!!!!

PUTADA AL CANTU!!! CANVI CALENDARI!!!! fa 16 anys 2 mesos #33199

Ei xecs com va això....Nerviosos? XDé

Bueno, jo vull comentar que jo a les llistes no estava entre les 'X' persones que haurien d'entrar per a peó i esclar, no vaig ni molestar-me en fer-me la revisió mèdica, doncs mira aquí que ahir em van trucar dient-me que presenti el certificat mèdic....NO SE SI ES BONA SENYAL AIXÒ O QUE? Amb la qual cosa Dimecres hauria d'anar allà aviam si tinc plaça oi? La mare que em va parir.....Quins nervis només pensar-ho...
Lo fotut serà que m'he fet la revisió mèdica i després no servirà per a res...(bofetada de les grans i que fan mal xd).

PUTADA AL CANTU!!! CANVI CALENDARI!!!! fa 16 anys 2 mesos #33200

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
capo kina posicio estas i kina regió??
mes o menys es pot fer una estimacio aprox.

PUTADA AL CANTU!!! CANVI CALENDARI!!!! fa 16 anys 2 mesos #33202

Sempre al tanto Jordi, crack !!!! jugón !!!!! XDDD eso eso, capo, a quina regió diga-ho perque podem guiarnos molt per el que has dit.
Una altra cosa, no se si ho has llegit, pero si vas a ferte la revistió al la seguretat social et surt per 11,60 euros, així que no son els 50 que a molts llocs et demanen.
Sort company, i ojalà entris.

PUTADA AL CANTU!!! CANVI CALENDARI!!!! fa 16 anys 2 mesos #33204

-ROY- va escriure: Sempre al tanto Jordi, crack !!!! jugón !!!!! XDDD eso eso, capo, a quina regió diga-ho perque podem guiarnos molt per el que has dit.
Una altra cosa, no se si ho has llegit, pero si vas a ferte la revistió al la seguretat social et surt per 11,60 euros, així que no son els 50 que a molts llocs et demanen.
Sort company, i ojalà entris.

forestalcat va escriure: capo kina posicio estas i kina regió??
mes o menys es pot fer una estimacio aprox.

Doncs a la delegació de Tarraco, jo vaig quedar a deu posicions més de la gent que es tenia que fer la revisió mèdica, jo tindria que haber al·legat la nota, ja que el kilometre m'el vaig fer en 3'11'' i em van ficar un 7 en comptes d'un 7,5 però com ja veia imposible entrar-hi vaig sudar de fer l'al·legació i ara em veig amb opcions.....Vaya carajo.

Avia que passa Dilluns s'ha tia!

PUTADA AL CANTU!!! CANVI CALENDARI!!!! fa 16 anys 2 mesos #33205

Sort capo !!!! segur que entres !!! dilluns estem per aquí fotenos unes birres cibernètikes a la nostre salut i tots molt contents ja voràs.
Pero ... por arribar el dilluns ja ??????? grrrrrrrrrrrrrrrr

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.211 segons
Gràcies a Fòrum Kunena