Capo que CONSTI QUE EN CAP CAS VULL QUE NO ENTRIS HE!!!! vaja que jo m'en alegro si entres xo.......
Has dit que tan trucat perquè portis el certificat mèdic, això vol dir que els falta gent contant a tothom que va portar ja el certificat (encara que tinguessin menys nota que tu) i ara truquen als que tenen més nota i no el van portar o truquen als que tenen més nota encara que un amb menys nota ja portes el certificat els dies que tocaven????........Perquè si és així hi ha molta gent que es pot emprenyar i personalment no ho trobu b tampoc..........(SEMPRE RECORDANT QUE NO HO DIC PERQUÈ NO PUGUIS ENTRAR HE!!!! QUE JO VULL QUE TOTS ENTREM) només és curiositat.
voluntàri-Palau va escriure: Capo que CONSTI QUE EN CAP CAS VULL QUE NO ENTRIS HE!!!! vaja que jo m'en alegro si entres xo.......
Has dit que tan trucat perquè portis el certificat mèdic, això vol dir que els falta gent contant a tothom que va portar ja el certificat (encara que tinguessin menys nota que tu) i ara truquen als que tenen més nota i no el van portar o truquen als que tenen més nota encara que un amb menys nota ja portes el certificat els dies que tocaven????........Perquè si és així hi ha molta gent que es pot emprenyar i personalment no ho trobu b tampoc..........(SEMPRE RECORDANT QUE NO HO DIC PERQUÈ NO PUGUIS ENTRAR HE!!!! QUE JO VULL QUE TOTS ENTREM) només és curiositat.
MOLTA SORT I SALUT!!!
Però es que aquí s'han quedat 16 paios fora pel tema del SOC que estaven per davant meu i 2 no van portar ni el certificat mèdic (es de ser inutiles...), per tant hauran d'omplir les plaçes.
Jo només entraré si hi ha alguna plaça vacant (estoy en la reserva).
Ja es veurà tot Dilluns i Dimecres, tranquils i paciència.