Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

com ho veieu? fa 16 anys 2 mesos #33297

• davo
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 183
  • Gràcies rebudes: 0
ei, a veure com ho veieu?
a girona hi ha 150 places de peo, 18 de epaf i 6 de conductor.
han citat els 170 primers de peo per escollir plaça, jo estic el 187, creieu que hauria d'anar el dia de l'elecció de plaça amb tots els papers per si sona la flauta? creiu que allà mateix pot haver-hi alguna oportonitat? o simplament són il·lusions meves per les ganes que en tinc?

aaaai... si hagués apretat una mica més el cul als 1000...

vinga!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

com ho veieu? fa 16 anys 2 mesos #33299

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
No se sap pas com anira perquè segons l'horari, trien primer plaça els peons, i despres a les 12 epaf i conductors, axins que fins que no acavin amb epaf i conductors no se sabra si necesiten mes gent o no.Si necesiten algu ja trucaran crec jo. Per anari no perds res!!! si sona la flauta sona!!!

Tot i que no se si as llegit el comentari del company que diu que ell esta el 150 a la Nord i només en n'entren 102. Avui al matí l'han trucat dient-l'hi que porti damà sens falta el certificat mèdic!!!
Per lo tant........tot és possible!

molta sort!

com ho veieu? fa 16 anys 2 mesos #33303

Companys! Aviam si algu mes rodat em podria confiramr aixo:
Regio Nord: PEO (102 plaçes), EPAF (21 plaçes): Estic a la 115 de peo i a la 26 d'EPAF, els 21 aptes per EPAF també estan en plaça per peo, amb lo qual, si les matematiques no fallen, o be a peo o be a epaf hauria d'obtenir plaça 100%, no? moltes gracies.

com ho veieu? fa 16 anys 2 mesos #33305

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
PAJARITO entraras practicament segur sempre i cuant els 21 d'Epaf estiguin també a peo. si es axis estas a dintre. pura matematica! :D

com ho veieu? fa 16 anys 2 mesos #33309

Encara no m'ho crec tiu, em fot una ilusio de cullons, es com ficar-me ja en el meollo per algun dia ser bomber de veritat. En fi, gracies per la confirmacio. epsero que tu tambe hagis entrat.

com ho veieu? fa 16 anys 2 mesos #33311

Per flipar, a diputacio demanen als 110 primers, quan nomes son 18 plaçes..A mi m'han dit a metropolitana nord que han fet una ampliació, i joder quina ampliació..Llavors , el dia de tria de plaça, qui estigui a peo, dipu, epaf, com ho ha de fer, perque cada tria es a una hora diferent, imagino que es podra esperar al final per escollir la que es vulgui en el cas que es tingui plaça a tot, no? gracies!!

com ho veieu? fa 16 anys 2 mesos #33312

Aquest any hi ha un lio ... que mare meva eh ... mare meva ...

com ho veieu? fa 16 anys 2 mesos #33320

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
tu has d'anar nom´ñes a la que t'interessi anar, i llavors, si tens dubtes de si entraràs a una i/o altre, doncs o fas el fullero i vas agafan més d'una plaça per assegurar-te. O te la jugues amb la primera k estiguis en places.

Els que estiguina tocar d'entrarde més d'una cosa, els hi tocarà plantar la tenda de campanya a l'escola

com ho veieu? fa 16 anys 2 mesos #33324

Clar, bueno, sigui el que sigui estarà bé, em conformo. Contava que no entraria, o sigui que..EN fi, que vagi molt be a tothom!

com ho veieu? fa 16 anys 2 mesos #33325

pajarito va escriure: Companys! Aviam si algu mes rodat em podria confiramr aixo:
Regio Nord: PEO (102 plaçes), EPAF (21 plaçes): Estic a la 115 de peo i a la 26 d'EPAF, els 21 aptes per EPAF també estan en plaça per peo, amb lo qual, si les matematiques no fallen, o be a peo o be a epaf hauria d'obtenir plaça 100%, no? moltes gracies.

jo estic = que tu :D matematicament estic dintre a EPAF o peo :D

En el meu cas estic nomes a 4 plaçes a la sud i si tots triesin peo pujaria al ranking d'epaf.

com ho veieu? fa 16 anys 2 mesos #33329

Aviam com va dijous, tot i que imaigno que la majoria triara EPAF, tot i que en el cas de la nord, nomes poden triar granollers, aixi que potser algu per distancia es queda a Peo. No conec amb exactitud quina diferencia hi ha entre les dues feines, pero bueno, d'entrada 300 o 400 euros mes joder, es pasta. EN fi, ja vorem com va tot!!!

com ho veieu? fa 16 anys 2 mesos #33335

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
pajaritu , pel tema dels calers millor et llegeixes l'apartat de epaf o peo de l'apartat de forestals i veuras el que hi ha realment no guanyes tants diners. llegeixto.

com ho veieu? fa 16 anys 2 mesos #33339

• antaviana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 110
  • Gràcies rebudes: 1
El fet de que no surti a les bases no hi ha cap lligam professional. L'important és el contracte de treball que firmes, en que es regeix per el VI conveni únic... revisat al... . I a partir d'aquest conveni es calculen els dies de vacances, hores d'ajust, també et diu tots els permisos. No sé, si et vols casar, si vols fer un canvi de residència, etc etc. S'aplica tant a en Montilla que a qualsevol subaltern. Mira categoria, sou base, els dies que treballes (festius o no) i ho podràs comparar exactament.
Des del meu punt de vista personal fer la campanya com a EPAF és un luxe, almenys a Granollers. Hi han uns professionals EPAF de l'alçada d'un campanar, i en que, si fiques de la teva part, pots aprendre un munt.

com ho veieu? fa 16 anys 2 mesos #33341

Doncs potser nomes pels professionals que dius que hi ha a granollers seria de puta mara poder entrar-hi..Bon apunt lo del conveni i la importancia del contracte a la hora de firmar ;-) )
Tenies rao voluntari, he estat mirant la diferencia economica i no es tanta..aixi que aviam..el que mola de peo es que hi ha molta diversitat de parcs, i gairebe tots em queden a prop..en fi..dijous estem tots per alli!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.207 segons
Gràcies a Fòrum Kunena