Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33471

• antaviana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 110
  • Gràcies rebudes: 1
ROY, mira't la Llei 7/2007 de 12 d'abril, l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, o Llei 2/1989, 22 de febrer de la Funció Pública. No ho tinc clar. Ara mateix no m'enrecordo.
Però vaja, hi ha els plusos i aquestes coses que tan ens agrada com dies festius, perillositat, nocturnitat, penositat etc.
També hi ha un apartat en que tens el dret de cobrar quilometratge, O per zones de transport public el fet de per motius de feina tenir-te que desplaçar a treballar a un altre lloc que el teu lloc habitual de feina. El lloc habitual suposo que en el contracte surt el teu parc de bombers que has escollit per fer de forestal.
Evidentment que no pots demanar re per anar al teu parc, però si si et fan desplaçar a un altre lloc. No sé pq. però ningú ho demana. Es poca cosa, però comenta-ho a la hora de firmar el contracte. I sobretot que el funcionata que no s'et mufi a la cara. Si s'et riu davant teu vol dir que riu per la seva pròpia ignorància.
Per una altra banda jo vaig haver de fer més de 2000 km per fer les físiques en 2 dies. Agafant busos, per anar a Londres, trens per a París i bus a BCN arribant 2 hores abans de les físiques. I com et pots imaginar pe el papeleo 2000 km de baixada i 2000 de tornada. I en la meva vida cada dia uns 120 km per pujar i baixar a BCN.
Gaudeix de la formació i de la campanya.
Sort!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33472

• antaviana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 110
Em sembla que està en el VI conveni únic de la Generalitat. Comença per aquest. Surten els teus drets com a treballador per part de la Generalitat de Catalunya.
I sort.

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33473

• -roy-
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 112
  • Gràcies rebudes: 0

Antaviana va escriure: ROY, mira't la Llei 7/2007 de 12 d'abril, l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, o Llei 2/1989, 22 de febrer de la Funció Pública. No ho tinc clar. Ara mateix no m'enrecordo.
Però vaja, hi ha els plusos i aquestes coses que tan ens agrada com dies festius, perillositat, nocturnitat, penositat etc.
També hi ha un apartat en que tens el dret de cobrar quilometratge, O per zones de transport public el fet de per motius de feina tenir-te que desplaçar a treballar a un altre lloc que el teu lloc habitual de feina. El lloc habitual suposo que en el contracte surt el teu parc de bombers que has escollit per fer de forestal.
Evidentment que no pots demanar re per anar al teu parc, però si si et fan desplaçar a un altre lloc. No sé pq. però ningú ho demana. Es poca cosa, però comenta-ho a la hora de firmar el contracte. I sobretot que el funcionata que no s'et mufi a la cara. Si s'et riu davant teu vol dir que riu per la seva pròpia ignorància.
Per una altra banda jo vaig haver de fer més de 2000 km per fer les físiques en 2 dies. Agafant busos, per anar a Londres, trens per a París i bus a BCN arribant 2 hores abans de les físiques. I com et pots imaginar pe el papeleo 2000 km de baixada i 2000 de tornada. I en la meva vida cada dia uns 120 km per pujar i baixar a BCN.
Gaudeix de la formació i de la campanya.
Sort!

Wala nanu, pensaba que jo era matat per fer el que vaig fer, d'anar de barcelona a Amposta a fer les fisiques per terres de l'ebre pero veig que tu em superes amb escreix. lo teu es "DIGNO DE ADMIRÁ"
No tio, moltes gràcies pero al funcionata no li diré res, jo penso fer el kilometres com tothom i estar allà al curs de formació com el primer, em fa molta ilusió la veritat, pero he obert aquest post des de la meva ignorància o el meu desconeixament per que m'ha sorprés, jo pensaba aque els cursos es feien a cada parc pero veig que no es així, de totes maneres veig que hi ha gent que s'ha ofés, doncs ho sento pero no era la meva intenció, i es trist que et tíldin de gallito i de dir collonades per obrir un post de discusió i per saber que en penseu vosaltres. Pero en fi ... es el que hi ha.
Moltes gràcies per la info i la idea de la bici m'ha molat molt.
pd: era el que volía saber, com s'ho monta la gent per exemple tu o moltys que m'han posat el exemple, em fan veure que jo no em puc queixar de res i a la vegada m'obren els ulls, pero m'els obren donant els seus exemples no faltant al respecte, així es com ha de ser.
Salutacions companys.

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33481

• albertrjulia
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 0
Jo, ROY, sincerament crec que no t'hauries de queixar perquè has pogut entrar, i jo estaré molt content l'any que ve si aconsegueixo estar on estas tu ara.

Dic que no t'hauries de queixar perquè després posen mesures com la de la limitació de 15 km per als parcs de bombers voluntaris... No vull ni pensar-hi

Aneu tocant els collons al personal i intentant cobrar quilòmetres per desplaçaments i queixant-vos per tot arreu que ho arreglaran ràpid, cadascú a la seva regió i a prendre pel cul, TANCANT AIXÍ LA MEVA PORTA I LA DE MOLTS DE VOSALTRES PER A ENTRAR EN LA MEVA PRIMERA CAMPANYA A UNA REGIÓ ON LA NOTA DE TALL ES INFERIOR A 10, gràcies...

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33482

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Vaja tela de tema!

En aquesta vida no hi ha res del tot just... ja que sempre dependrà de qui ho valori... Però ningú ens obliga a fer aquesta feina i si bé segur no ens queixarem quan ens paguin per esar fent una partideta de ping-pong al parc o un gelat al bar MANOLO... doncs també hauriem de veure que s'ha de fer aquest esforç per accedir a la feina!

Jo cada any he fet molts km per anar al parc... 50km un any (només anada) o 140km el passat (també només anada) però les coses són aixi... ja sabem que si no quedes a dalt de tot no pots triar el millor destí... i a mida que acumules campanyes et pots anar acostant a casa.
Sigui com sigui és evident que no poden fer formació a cada parc ja que la formació la imparteixen "els formadors/es" del CdB i seria una pasta possar-n'he a cada parc.

En qualsevol cas, ROY, ja veuras com el primer dia a la formació si preguntes trobaras algú amb qui compartir cotxe i on també aniràn els que no tenen cotxe i ja s'han buscat la vida... Quan portis 3 o 4 dies de formació ja veuras com del que et queixes no es de fer 42km per formar-te... sinó de fer 42km per perdre el mati!

Salut i paciència!

Força i Constància

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33484

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
AlbertRJulia no t'exaltis tant home!!!

Jo crec que alguns us heu pres el comentari (que al meu entendre és el que simplament era, un comentari) d'en Roy molt a la defenssiva. Simplament va expressar la seva sorpresa i res més.......jo tampoc he entrat aquest any. Hi ha moltes més coses que no són justes a les notes, com per exemple que jo amb un 8 sense mèrits no entri, i un tiu que fa un 5'15!!!! a les físiques (assent aquest voluntàri!!!) hem passi a davant per mèrits. Podriem dir que és just que un tiu que suspen 2 de les tres proves a fer i li quedi de mitjana un 5'15 passi per davant teu que tens un 8??? que fara aquest tiu amb una motxilla de managues a l'esquena quan se'l necesiti???..........a tots ens la poden cardar per un costat o altre però no us descarregueu amb en Roy per el que ha dit (que potser no ha sonat bé del tot), que ja ha dit unes cuantes vegades que només volia donar la seva opinió davant la seva ignorancia o sorpresa sobre el tema(paraules textuals he Roy!!! :wink: :D )

Au vinga que l'any que bé entrarem tots!!!

PD: Lo dels 15Km (SUPOSU QUE TENS BEN ENTES QUE SÓN 15 KM RADIALS DES DEL TERME MUNICIPAL DEL TEU POBLE, NO KM DE CARRATERA!!!)dels voluntaris no entenc a que surten..........no és pas cap mesura com a represalia a cap queixa........és simplament eficacia. Si et truquen per una sortida i vius a 30 km del parc........no és massa efectiu no creus?
VINGA VA BON HUMOR PER SOBRE DE TOT!!!! :D

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33485

• rubens16vts
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 107
jo es la primera campaña que fare!! estic exaltat d'alegria cuasi be ploro i tot cuan vaig veure que entraba juste justet!!
els 120 km diaris(anada i tornada) que haure de fer per anar a manresa i tornar desde barcelona em sembla una pixada comparat amb l'alegria d'haver entrat!!

i ROY ja t''entenc el que dius i l'unic que sem pot ocurrir es fer grups de persones per anar amb un cotxe ple i pagar la gasolina a mitges.

Salut a tots!!! i bona CAmapaña!!!

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 1 mes #33537

Doncs bé, segueixo reiterant la meva opinió però donat l'allau de crítiques, demano disculpes i retiro la paraula "collonada" que no trobo pas tan greu.

I segueixo reiterant que hi ha molta gent que es queda fora cada any i molta que després de molts anys per una merda de base ens han deixat en pilotes i al carrer i posts com aquests indignen encara més al personal

Au, disfruteu els que pogueu, jo m'en vaig a lleida a verue si em deixen recollir fruita si no es que treuen una altra base absurda

Salut!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.139 segons
Gràcies a Fòrum Kunena