Antaviana va escriure: ROY, mira't la Llei 7/2007 de 12 d'abril, l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, o Llei 2/1989, 22 de febrer de la Funció Pública. No ho tinc clar. Ara mateix no m'enrecordo.
Però vaja, hi ha els plusos i aquestes coses que tan ens agrada com dies festius, perillositat, nocturnitat, penositat etc.
També hi ha un apartat en que tens el dret de cobrar quilometratge, O per zones de transport public el fet de per motius de feina tenir-te que desplaçar a treballar a un altre lloc que el teu lloc habitual de feina. El lloc habitual suposo que en el contracte surt el teu parc de bombers que has escollit per fer de forestal.
Evidentment que no pots demanar re per anar al teu parc, però si si et fan desplaçar a un altre lloc. No sé pq. però ningú ho demana. Es poca cosa, però comenta-ho a la hora de firmar el contracte. I sobretot que el funcionata que no s'et mufi a la cara. Si s'et riu davant teu vol dir que riu per la seva pròpia ignorància.
Per una altra banda jo vaig haver de fer més de 2000 km per fer les físiques en 2 dies. Agafant busos, per anar a Londres, trens per a París i bus a BCN arribant 2 hores abans de les físiques. I com et pots imaginar pe el papeleo 2000 km de baixada i 2000 de tornada. I en la meva vida cada dia uns 120 km per pujar i baixar a BCN.
Gaudeix de la formació i de la campanya.
Sort!
Wala nanu, pensaba que jo era matat per fer el que vaig fer, d'anar de barcelona a Amposta a fer les fisiques per terres de l'ebre pero veig que tu em superes amb escreix. lo teu es "DIGNO DE ADMIRÁ"
No tio, moltes gràcies pero al funcionata no li diré res, jo penso fer el kilometres com tothom i estar allà al curs de formació com el primer, em fa molta ilusió la veritat, pero he obert aquest post des de la meva ignorància o el meu desconeixament per que m'ha sorprés, jo pensaba aque els cursos es feien a cada parc pero veig que no es així, de totes maneres veig que hi ha gent que s'ha ofés, doncs ho sento pero no era la meva intenció, i es trist que et tíldin de gallito i de dir collonades per obrir un post de discusió i per saber que en penseu vosaltres. Pero en fi ... es el que hi ha.
Moltes gràcies per la info i la idea de la bici m'ha molat molt.
pd: era el que volía saber, com s'ho monta la gent per exemple tu o moltys que m'han posat el exemple, em fan veure que jo no em puc queixar de res i a la vegada m'obren els ulls, pero m'els obren donant els seus exemples no faltant al respecte, així es com ha de ser.
Salutacions companys.