Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33451

• -roy-
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 112
  • Gràcies rebudes: 0
No estic d'acord en que tinguem que fer el curs de formació a Mora d'Ebre, o sigui em sembla molt bè per els que siguin de Mora, pero jo per exemple he escollit Horta i sicenrament, durant cada dia "els 15 dies de formació" fer 42 kiloemtres per anar i tornar no em sembla be la veritat, mes que res per el temps i la gasolina.
I ara alguns pensaràn, doncs noi, no t'haguesis apuntat a la campanya ... tampoc es aixó, jo tinc més ganes que ningu per fer la campanya pero una altre cosa es que hagui de fer durant mig mes tants kilometres, es una cosa que jo no sabía.
En fí, si s'ha de fer es farà, pero vull mostrar el meu descontent, i jo dono gràcies per que tinc coxe, pero els que facin la campanya i no en tinguin que fan? com s'ho monten?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33452

com u saps que es a Mora? horaris?

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33453

hi ha gent que viu a girona i treballa barcelona, el desplaçament són d'uns 95 km i no només durant dues setmanes, si no cada dia de l'any com aquell que diu. En el món laboral són coses que passen, i a més, a mi no em sembla tant 42 km quan la feina és la que t'agrada.
vinga home, al trabajo con alegria!!

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33454

• -roy-
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Ho se per que he trucat al cap de parc del meu parc.
No si si, si no dic pas que no vagi amb alegria eh, no crec que hi hagui algú amb més ilusió que jo, pero igualment em sembla injust.
Horaris no els sé, quan anem a firmar el contracte ens ho explicaràn tot.

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33456

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
normalment.. TERRES DE L'EBRE --- formacio a MORA D'EBRE
REGIO DE TARRAGONA --- al parc de reus..
els demes nouse...

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33458

Té gràcia que no estiguis content....a mi em van trucar l'últim dia abans de l'adjudicació i alegant una situació del SOC irregular (no se de que) m'han fotut al carrer. Vols que tels faci jo els 42 km i la hora i mitja de cami fins a horta que tinc desde casa meva?

Pensa molt bé abans d'escriure aquestes, i perdó per l'expressió, collonades!!

Que consti que és una crítica sense ofendre't però si tu estàs descontent com he d'estar jo?

Salut i disfruteu de la campanya

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33460

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
aviam romeu, ha sigut un comentari den ROY que sera la seva primera campanya... potse li a xocat lo de fer 42 km i tals... la novatada lem pagada TOOOTS!! no cal di COLLONADA! es pot fer veure que aixi ha sigut sempre,,, i que ens ha tocat fer-ho a tots...
possiblement estas pikat per la "putada" que tan fet! i tentenc i et dono el meu suport si es aixi com dius...

pero tinc entés que es va cambiar el calendari per donar mes temps al SOC a fer comprovacions... QUE ELS Hi hAS FET AlS DEL SOC PAYU!!!!! o no complies la 5,a o xatu.... as triunfat, tu cotises sense esta treballan, et kedara un atur de P.M.... :)

una abraçada a tots, que ya keda poooooooooook! al LOROOO!!!!

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33461

• -roy-
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

Romeu22 va escriure: Té gràcia que no estiguis content....a mi em van trucar l'últim dia abans de l'adjudicació i alegant una situació del SOC irregular (no se de que) m'han fotut al carrer. Vols que tels faci jo els 42 km i la hora i mitja de cami fins a horta que tinc desde casa meva?

Que consti que és una crítica sense ofendre't però si tu estàs descontent com he d'estar jo?

Pero tu que sabràs nano de mi, per dir que dic collonades, eh? que sabràs tu de mi si he fet les proves de forestal a Terres de l'Ebre i soc de Barcelona i m'he tingut que llogar un pis i tot el merder, que em diràs tu a mi ... i saps per que ho he fet? pèr que vull aixó mes que res en el món, si a tu els del SOC t'han fotut una putada ho sento molt, pero no paguis la teva frustració ni amb mi ni amb ningu per que no ens ho mereixem d'acord?
Per cert, aquest post, era amb anim de debatre una mica si els cursos es podríen fer cadascún al seu parc o altres solucions, si et fixes be amb el que dic al final de tot, "jo encara perque tinc coxe pero els que no tenen, com s'ho monten?
Et repeteixo jo no estic descontent, simplement era un comentari sense ànim d'ofendre a ningú.

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33462

• -roy-
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Per cert, el descontent que he dit al primer post, es un descontent amb un sentit de que ho veig injust per els que no tenen coxe, que jo la veritat encara no se com s'ho podràn fer els pobres pero bueno.

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33464

Una bici i unes bones cames són una bona opció que alguns hem hagut d'escollir abans de tenir cotxe. Amb lo en forma que ens posem tots per les proves no vindra d'aquí una mica més d'entrenament. Et poses en forma, estalvies en gasoll, i agafes gana per esmorzar!!! Què més es pot demanar companys?

O sigui que..... a pedalar!!!! jajajjaja
PIT I COLLONS!!

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33465

• -roy-
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
jajajaja, bona opció aquesta !!! mira, potser ho faig jo uns quants dies, bona idea.

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33466

Cullons ens queixem dels kilómetres...Doncs jo quan començi la campanya faré 100kms en un día així que....Lo bo que per allà adalt hi han bons tramps de curves :D

Sempre has de trobar el punt positiu i mai el negatiu....
Com deia Luis Van Gaal!

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33467

-ROY- va escriure:

Romeu22 va escriure: Té gràcia que no estiguis content....a mi em van trucar l'últim dia abans de l'adjudicació i alegant una situació del SOC irregular (no se de que) m'han fotut al carrer. Vols que tels faci jo els 42 km i la hora i mitja de cami fins a horta que tinc desde casa meva?

Pero tu que sabràs nano de mi, per dir que dic collonades, eh? que sabràs tu de mi si he fet les proves de forestal a Terres de l'Ebre i soc de Barcelona i m'he tingut que llogar un pis i tot el merder, que em diràs tu a mi ... i saps per que ho he fet? pèr que vull aixó mes que res en el món, si a tu els del SOC t'han fotut una putada ho sento molt, pero no paguis la teva frustració ni amb mi ni amb ningu per que no ens ho mereixem d'acord?
Per cert, aquest post, era amb anim de debatre una mica si els cursos es podríen fer cadascún al seu parc o altres solucions, si et fixes be amb el que dic al final de tot, "jo encara perque tinc coxe pero els que no tenen, com s'ho monten?
Et repeteixo jo no estic descontent, simplement era un comentari sense ànim d'ofendre a ningú.

Doncs si tan ho volies i has fet tant sacrifici baixant al ebre, encara trobo més collonada que et queixis per 10 dies reals de curs. És el que crec i a qui no li agradi llegir-ho que es tapi els ulls!! Tots podem dir la nostra i en la meva situació que m'han pres tot l'estiu de feina encara ofen més el teu comentari..aixi que no et posis gallito que només he dit que em sembla una collonada i no he faltat al respecte a ningú

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33468

• -roy-
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
es = nanu, tu continua faltant al respecte, no em baixaré al teu nivell, ho sento, pero si vols discutir ja saps, amb les parets, ah i de gallito res eh, tingas una mica d'educació que es gratis i no fa cap mal ;) ,
ciau.

No hi estic d'acord !!! fa 16 anys 2 mesos #33469

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Nois però que esteu fotent???
Que no en tenim prou amb les putades i merders que hi ha amb els de dalt i amb les bases i amb no se que més que ara eu de venir a dirvos aquestes tonteries???? De britat guanyeu alguna cosa enviant-vos aquests comentaris?
Per mi lo unic que guanyeu és mal prestigi..........vinga va tinguem la campanya en pau.

Roy: Potser la manera de plantejar el tema no ha sonat de la millor manera possible. I a totes les regions hi ha gent que ha de fer més de 40 km per anar a fer la formació o fins hi tot potser cada dia per anar al parc. Savem que no ho has fet amb mala intenció!!! :D :D :lol: :lol:

Romeu22: Personalment ja et vaig dir que tenies tot el meu suport per el que vulguessis per la putada que et van fer els del SOC. Potser no tu sembla però pot fer mal que califiquin de "cullonada" un pensament que poses en públic en aquest fòrum. Crec que només volia expressar la seva opinió. No ti facis mala sang vinga va!!! Si et serveix de consol a mi també m'han deixat al carrer.....podriem montar un grup privat tu i jo i algun altre afortunat que estigui en la mateixa situació no???

AU VINGA BON HUMOR!!! QUE AIXÒ HA SIGUT UNA TONTERIETA!!!

SALUT I VERDURA!!!

guida: estic d'acord amb tu jajaja molt bona la idea!!! yea yea maracuyea

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.234 segons
Gràcies a Fòrum Kunena