Avanç de començar em presento, sóc nou al fòrum, em dic Arnau sóc de Cornella de Llobregat i vull, dintre d'uns anyets, opositar a Bomber.
Avanç de res, agrair-vos el vostre temps per llegir i pot ser contestar. Gracies a tots i totes.
La meva pregunta és: aquest any no m'he pogut presentar a les proves de forestal per una lesió a l'esquena... però l'any que ve me’n hi vaig de cap!. He llegit que per entrar ho tens forces mèrits o treus un 10 a tot, físiques y teòriques. la meva pregunta és, quin tipus d'activitats es poden fer per acumular mèrits per a forestal?. He sentit Creu Roja, i algun tipus de campanya, però no ho he acabat d'entendre: campanyes sense ser forestal o com va això? M'agradaira fer algo de profit aquest estiu i que em servis per l'any vinent, si algú em pot aconsellar alguna coseta. Moltes gracies
Moltisimes gracies a tots, ens veiem pel fòrum i molta sort als opositors
jo al 2009 vaig fer campanya de llimpia bosc per les ventades i a la campanya no emb van donar punts
pro a quest any m'ha donat 0.15, no es gran cosa pro e pujat 7 o 8
l'estiu pasat vaig fer de guaita i no man donat res
arnau per fer campanyes t'hauras de preparar be les proves i esperar que arribi una campanya com aquesta que hi ha hagut que la gent a arribat a aentrar amb 8 baixos... altres coses, tb es poden fer... no ho se.. Creu roja segur que no conta
Bones Arnau, mira noi no se on has sentit això de la creu roja però nanai! no conta per res!
Jo et recomano entrenar molt, sobretot el km k sembla molt fàcil i quan ti troves no ho és tant. Dificilment aconseguiras mèrits per fer de forestal, la cosa esta molt dificil. Sense mèrits pots entrar, però com bé tu dius, s'ha de fer el 10. Aquest any la gent han entrat amb un 8!!! l'any que bé la nota de tall pujarà però amb un 10 crec que entraras, així que a entrenar com el qui més!!