Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 6 mesos #36634

• joanmas
  • Avatar de joanmas Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 43
  • Gràcies rebudes: 0
sabeu quan surten les bases de la campanya forestal 2011 mes o meyns ?gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 6 mesos #36636

Si et mires les bases de l´any passat segur que per algun lloc surt la data...
www20.gencat.cat/portal/site/int ... mt=default

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 6 mesos #36644

hola!
Algú em podria aclarir si quan et presentes per la campanya forestal i aproves pots triar entre places de conductor B i C (en cas de tenir els carnets) com a les places de peo.

O les proves que es fan son nomes per optar a la plaça de peo i per fer de conductor nas de fer unes altres.

Gràcies.

SALUT I PERSEVERÀNCIA

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 6 mesos #36653

• joanmas
  • Avatar de joanmas Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 43
  • Gràcies rebudes: 0
gracies company

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 6 mesos #36662

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Aquest any les bases van sortir tard, normalment surten passat setmana santa, por ai.
Les proves físiques són només per peó, si vols fer conductor has de fer proves específiques. Hi ha places de b, c, e, i ADR. per el carnet b has de tenir el btp igualment.

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 6 mesos #36679

ok, gràcies.

SALUT I PERSEVERÀNCIA

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 6 mesos #37280

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
aquest any setmana santa cau 23 abril...
DUBTO que es publiqui la campaña forestal despres d'aquesta data a no ser que vagin amb retard...

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 6 mesos #37306

notiicies fresques, aquest any només hi hauran forestals als parcs que no hi hagin bombers en pràctiques que seran els parcs més urbans.

en els parcs on hi hagin forestals, aquests seran en número menor que l´any passat.

Aquest any la plaça de forestal, estarà cara, ja podem apretar les dents.

Sort i salut!!

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 6 mesos #37321

És el meu primer missatge aquí tot i que ja porto un parell de setmanes llegint. Sóc nou en això i tranquils, que si tot va bé no seré dels que només rapinyen tests, ja intentaré posar el meu granet de sorra :)

Veient les llistes de l'any passat van entrar-hi fins i tot persones amb un 5 de les proves físiques i sense mèrits. Espero que tot i la disminució de les places no estigui impossible, perquè és el meu primer any i hauré de tirar de físic!

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 6 mesos #37325

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
carxofa em sembla que no ho has mirat massa bé això de les llistes..........no ha entrat mai des que jo toco el tema ningú amb un 5 sense mèrits. Potser has mirat la llista definitiva de les persones acceoptades però que van passar les fisiques.

Per altre banda no crec que la retallada de personal sigui tan dràstica com alguns pronostiquen, potser es reduiran plaçes de EPAF, i conductors i faran servir als voluntaris que estan fent ara el curs. Lo de no posar forestals en els parcs on hi ha funcionaris fent pràctiques no ho crec tampoc, es perdrien molts llocs i normalment és en els parcs on es destina més personal de campanya forestal perquè són parcs de zona, parcs importants.

La cosa estarà com l'any passat.

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 6 mesos #37330

carxofa va escriure: És el meu primer missatge aquí tot i que ja porto un parell de setmanes llegint. Sóc nou en això i tranquils, que si tot va bé no seré dels que només rapinyen tests, ja intentaré posar el meu granet de sorra :)

Veient les llistes de l'any passat van entrar-hi fins i tot persones amb un 5 de les proves físiques i sense mèrits. Espero que tot i la disminució de les places no estigui impossible, perquè és el meu primer any i hauré de tirar de físic!

Enrecordeu-vos d'això que hos diré ara, per als nous que volen fer la campanya forestal, enguany, la 2011 sera impossible entrar-hi, numés dic això i no respondré posibles preguntes.

I als demes, moltissima sort enguany perquè les passarem reputes.

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 6 mesos #37367

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
capo no vui ficar en dubte la teva predicció... pero crec que ets una mica precipitat parlan aixi del tema a finals de Genere encara...
Cada any es diu el mateix ( O SEMBLANT) Animo als nous que ho donguin tot per entrar, que en 6 anys que porto fent campanyes, CADA ANY hi ha hagut alguna cara nova a la campanya així que no us desmoralitzeu ara al Gener. no hi ha publicacions oficials encara aixi que a entrenar!!

I CAPO... l'unic que sem passa pel cap es que estas tan malament fisicament que ni amb els merits que tens entraies O QUE??? et fan por els novatos amb un 10??? o es aixo o no u entenc! no et bases amb res al dir que estara imposible... u soltes y au!

Nois espereu a les bases o a una font certera que orienti una mica per on aniran els tiros, i de mentres a entrenar que no queda tant!

Salutacions!

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 6 mesos #37372

• bombermanabc
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 54
Jo ho sento,espero que m´equivoqui,però estic amb el Capo aquest any crec que serà impossible entrar sense mérits pel que vaig escoltant i pel rollo crisi i el rollo que porten els que manen,aquest any reducció de personal a saco i per lo tant pujarà la nota de tall notablement.

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 6 mesos #37375

No, si sonar sona perfectament lògic... tot i així per aquí ja he vist un munt de rumors sobre les dates de les llistes (per exemple, o el número de places d'anteriors convocatòries) que venen de gent de confiança i després són només fum, perquè l'administració va com va... espero sincerament que us equivoqueu (evidentment xD) però encara que fos així jo em presentaré i confio en treure uns bons resultats, després entrar o no ja es veurà. Molta sort a tothom en qualsevol cas i paciència, a veure què ens diuen.

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 6 mesos #37376

voluntàri-Palau va escriure: carxofa em sembla que no ho has mirat massa bé això de les llistes..........no ha entrat mai des que jo toco el tema ningú amb un 5 sense mèrits. Potser has mirat la llista definitiva de les persones acceoptades però que van passar les fisiques.

Per altre banda no crec que la retallada de personal sigui tan dràstica com alguns pronostiquen, potser es reduiran plaçes de EPAF, i conductors i faran servir als voluntaris que estan fent ara el curs. Lo de no posar forestals en els parcs on hi ha funcionaris fent pràctiques no ho crec tampoc, es perdrien molts llocs i normalment és en els parcs on es destina més personal de campanya forestal perquè són parcs de zona, parcs importants.

La cosa estarà com l'any passat.

Serà això doncs, ja he dit que sóc nou i encara vaig una mica perdut jeje. Saps on podria mirar les llistes definitives? Perquè a la que et dic jo sortien amb els mèrits sumats ja i vaig interpretar que era la llista d'acceptats.

Per cert, hi ha una opció per editar el missatge? Que he hagut de fer doble post i no queda gaire bé.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.195 segons
Gràcies a Fòrum Kunena