Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 6 mesos #37380

forestalcat va escriure:
I CAPO... l'unic que sem passa pel cap es que estas tan malament fisicament que ni amb els merits que tens entraies O QUE??? et fan por els novatos amb un 10??? o es aixo o no u entenc! no et bases amb res al dir que estara imposible... u soltes y au!

Salutacions!

Malament físicament??

Jo vaig entrar a forestal sense mèrits suant la gota gorda, si dic les coses es per alguna raó, perquè tindré informació de primera mà i ves per on, no soc l'únic que ha comentat la jugada, fixa-t'hi avans de ficar el dit a la llaga.

Jo no desanimo als nous, tot el contrari, a mi tan se val que entrin o no entrin, que cadascú faci que el cregui convenient, pero jo NOMÉS he avisat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 6 mesos #37439

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
no em sembla malament que si escolteu rumors aviseu, pro que es diguin els rumors pq la gent valori si pot ser o no posible. esta clar que poden reduir plaçes. l'any passat tambe anaben a reduir i quasi be hages pogut entrar el meu pare que estaba a l'atur.
Torno a dir. No desmenteixo cap dels rumors als que feu referencia, i capo en cap moment he enat a per tu. solsament volia dirte que deies rotundament coses sense portar ninguna explicacio al respecte.

CADA ANY es diuen els mateixos rumors, que si crisis i osties... i l'any pasat entre EPAF, conductors i la mare q els va parir va entrar quiasi be totom, fixat en tarragona i terres de l'ebre que el dia de eleccio de plaçes no havien cobert els conductors!!!!!

es parlar per parlar ara! cuantes ne sortiran?? sabeu qui o decideix? us ho a dit ell? dons a partir d'aqui j osoc dels que espera a veure la publicacio que com cada any ningu d'aquest forum encertem res de res ( referent a les plaçes)

Salutacions i sort a tots!

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 4 mesos #39703

Bona tarda,

Sóc nou en tot això, algú em podria donar informació sobre, si a part d'esperar que a la web de la Generalitat surtin les campanyes forestals 2011 per poder omplir el full de solicitud, haig de fer algun altre pas? tenint en compte que ja fa mes de 4 o 5 mesos que estic apuntat a l'atur exclar. nose si necessito algun paper de l'atur o simplement omplir la solicitud i portarla a la meva regió corresponent.

gràcies!

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 4 mesos #39717

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
gmm això fins que no surtin les bases no ho sabrem cap, a les bases dirà el que s'ha de portar.
Només surten les bases al web de la Generalitat.
Salut

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 4 mesos #39728

Moltes gràcies! doncs ja nomes queda esperar!

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 4 mesos #39781

si jo tambe porto temps esprant....a veure si sabem alguna cosa d'hora perque aixo de estar sense treballar esperant per puguer optar a fer la campanya es dur.............bona sort!! :D

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 4 mesos #39816

si.... es el problema!! bona sort igualment!

bases de la campanya 2011 fa 15 anys 4 mesos #39820

• joanmas
  • Avatar de joanmas Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 43
  • Gràcies rebudes: 0
la moral sempre alta compayns, tot arribara anims i salut

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.164 segons
Gràcies a Fòrum Kunena