Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

PVI fa 15 anys 5 mesos #38014

• capo
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 432
  • Gràcies rebudes: 0
Per als novatillos que voleu entrar de forestal i que suposadament os agrada aquesta feina, recomano que intenteu accedir al PVI (Pla d'Informació i Vigilància contra Incendis Forestals).

Més que res, perquè si no entreu a forestals, al menys tindreu aquesta opció.
Més val algo que res.

Aquí os deixo la peig www.diba.cat/incendis/
Teniu fins el 18 de Febrer - 192 plaçes.

Jo vaig fer l'examen i realment molt fàcil,tot temari forestal i sobretot mapes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PVI fa 15 anys 5 mesos #38046

• bombermanabc
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 54
  • Gràcies rebudes: 2
Però al PVI es cobra algo o és totalment voluntari?? i quines possibilitats tens d´entrar perquè veig bastants rollos de mérits per campanyes anteriors i tot això?

PVI fa 15 anys 5 mesos #38049

aixo del pvi , es sols per barcelona o tambe ja posibilitats per als de lleida ? gracies

PVI fa 15 anys 5 mesos #38055

Però axiò només és per ADF i no suposen mèrits no?

PVI fa 15 anys 5 mesos #38078

• capo
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Clar que cobres, es un contracte de tres mesos igual que els forestals, la campanya aquesta enguany comença el 14 de Juny. Per la feina que es feia es cobrava bastant bé, treballaves molts pocs dies perquè hi han dos torns.

Si, això només per la Diputació de Barcelona, però vaja tan se val, pots alquilar un pis a bcn com fan molts forestalillos.

PVI fa 15 anys 5 mesos #38141

Hola a tots.La setmana pasada vaig enviar a solicitud per informador pel PVI.Yo mai he treballat en aquesta feina,pero em trobo a l'atur,y cuan vaig veure que sortien les plaçes vaig pensar que per provar-ho no perdi res.A part la montaña m'agrada bastant y pot ser interesant.Alhesores,m'agradaria saber un puc trobar el temari per les proves torico-practiques.Per aixi preparar-me be,per si fos admes.Gracies per adelantat.

PVI fa 15 anys 5 mesos #38154

Bona tarda bombers, opositors, voluntaris, forestals, aficionats i foreros en general.

Primer de tot i abans d'atabalar a preguntes, gràcies per compartir aquest tipus d'informació com és una feina. Aquest any volia presentar-me per primer cop a forestal, però el maleit genoll m'ho impedeix. Penso que sense ser la mateixa feina, això també pot ser divertit.

A lo que vamos, sabeu si les còpies del DNI i títols les compulsen ells en donar entrada a la sol.licitud, o les hem de portar nosaltres ja compulsades? Avui he anat a l'ajuntament d'aquí la ciutat a preguntar si compulsen documents i m'han dit que no, que no ho fan. Cap suggerència?

Estem en contacte. Gràcies!! :D

PVI fa 15 anys 5 mesos #38161

T'ho fan ells a l'ajuntament on el portis.Jo avui he tingut el mateix problema he anat a portar els papers i desprès de donar molts tombs pel meu poble mossos,ajuntament,etc... intentant que em compulsesin les fotocopies,m'he cansat i he anat per probar i cap problema.
Siusplau si algú te el temari o sap on trobar-lo que ho posi,please!

PVI fa 15 anys 5 mesos #38162

• capo
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

cesar29 va escriure: T'ho fan ells a l'ajuntament on el portis.Jo avui he tingut el mateix problema he anat a portar els papers i desprès de donar molts tombs pel meu poble mossos,ajuntament,etc... intentant que em compulsesin les fotocopies,m'he cansat i he anat per probar i cap problema.
Siusplau si algú te el temari o sap on trobar-lo que ho posi,please!

El temari el pots trobar per Internet, sobretot estudia't el temari forestal, es a dir :

- TOPOGRAFÍA (ultraimportant)
- Motoserra
- Instal·lacions forestals
- Teoria dels incendis forestals

M'enrecordo que l'any pasat ells mateixos van ficar un petit temari per estudiar a la seva pàgina web, que era el PVI, els seus objectius, que son les ADF, etc.

Supogo que més endavant ja ho ficaran.

I es que es això, la gent que per desgracia no pot entrar a forestal, al menys tindrà això, informador d'incendis forestals i anant amb un suzuki 4x4 voltejant per les muntanyes.

Molta sort a tots, jo vaig anar a examen i era verdaderament fàcil i el psicotècnic també, després de fer l'examen hem vaig probar la roba y tal...Molt bé tot.

PVI fa 15 anys 5 mesos #38185

Gracies company!

PVI fa 15 anys 5 mesos #38200

DUBTE IMPORTANT! SI JO ENTRES AL PVI, no podria pas entrar a forestal? perque si mirem el dia que donen per tanncades les llistes de PVI, el forestals encara no sabem res de res sobre les campanyes forestals! ESTIC EN LO CERT? contesteu companys es urgent!

PVI fa 15 anys 5 mesos #38208

Hola a tots!

Estic amb els mateixos dubtes que en payan49.
Que passa si entrem a "forestals 4x4" i després tenim la sort de que entrem a la campanya de "FORESTALS" es pot renunciar a la primera? Es poden fer dues sol·licituds d'admissions i dos processos selectius relativament alhora?

Quin problema que les bases de les campanyes forestals d'estiu triguin tant a sortir.

Moltes Gracies.

PVI fa 15 anys 5 mesos #38215

Al PVI es comença a treballar el 15 de juny.aquest es el primer any que em presentare per forestalillo i no se com va gairebe,pero crec que per aquestes dates ya saps si estas dins,no?Si tens la sort d'entrar a totes dues doncs deixes una de les places i a correr.

PVI fa 15 anys 5 mesos #38219

• capo
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

payan49 va escriure: DUBTE IMPORTANT! SI JO ENTRES AL PVI, no podria pas entrar a forestal? perque si mirem el dia que donen per tanncades les llistes de PVI, el forestals encara no sabem res de res sobre les campanyes forestals! ESTIC EN LO CERT? contesteu companys es urgent!

Jo l'any passat hem vaig presentar per segon cop a la campanya forestal i també m'hi vaig apuntar aquí al PVI aprovant-ho tot.

Però vaig saber primer que entraba com a forestal, així que la PVI no m'interessaba i vaig rebutjar el lloc de treball per treballar de forestal.

PVI fa 15 anys 5 mesos #38224

bueno doncs llavors no sembla que hi hagi cap problema no? aquest serà, si entro clar, el meu 2 any de campanya, pero com l'any passat van posar tantes trabes pel fet d'estar en atur, treballant, etc, ara ben be no sabia si al haver entrat dins del PVI, ells ja et gestionen per compte seva i doncs quan els forestals mirin si estas en atur i vegin que no, doncs patada el cul...:S suposo i espero que m'equivoqui :lol:
gracies companys, esteu sent una gran ajuda

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.182 segons
Gràcies a Fòrum Kunena