Capo, bona nit i moltes gràcies.
El pscio me l'estic preparant amb un llibre que vaig treure de la biblio. Vaig pensar que els psicos mes dificils serien els des cosos de seguretat etc..., em vaig posar al pijtor cas i vaig agafar un de "xunguet" i la veritat es que ho porto força bè. Així, que segons, vostè

,entenc que son operacions sencilles, no? per que aqui al psico meu tinc operacions amb arrels, potències, fracciones, etc... Lo de les figures ja se el que em vols dir, de continuar la sèrie, lo tipic (fletxa esquerre, fletxa amunt, fletxa dreta, fletxa avall... ¿com continua?

). I a part d'operacions i sèries, soposo que tambè hi haurà vocabulari..etc?, vamos, lo típic d'un psico. Doncs espero que les teves prediccions vagin encertades aquest any, per que amb la d'aturats que hi ha.
I si, l'examen tèoric es tipo test, millor, tot i que era d'esperar per que si han de corregir 43686345 examens redactats, si poden passar una pila d'hores.. jejeje.
Doncs lo dit Capo, MOltissimes gràcies per la feina que feu al forum. Feu de Far guia en un mar de dubtes per als noavtillus!!! xD "toma frase profunda". Jajajaja Moltes gracies i sort en tot!