Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

PVI fa 15 anys 5 mesos #38416

• arnaucornella
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 17
  • Gràcies rebudes: 0
Bones a tothom!
Me llegit els posts anteriors i la veritat es que són de gran ajuda epr algú que comença com jo. Sou els millor.
Aquest any faig les primeres opos ja que l’any passat encara no tenia l’antiguitat del carnet necessària. Però aquest any ja si!. Com que són les meves primeres, estic una mica espantat amb això del psicotècnic, si algú pogués explicar-ho una miqueta, com funciona, que sol entrar... etc, així una mica per sobre. I desprès una altra coseta, l’examen teòric, és també tipus test o de redactar? Es un temari complicat? Sento ser pesadet, però enteneu-me son les meves primeres opos i vaig una miqueta perdut.
Moltes gràcies per tot, i si teniu algun dubte i us puc ajudar, com dirien aquells de la meseta “pa’eso estamos”! entre tots ho farem tot!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PVI fa 15 anys 5 mesos #38418

• capo
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 432

arnaucornella va escriure: Bones a tothom!
Me llegit els posts anteriors i la veritat es que són de gran ajuda epr algú que comença com jo. Sou els millor.
Aquest any faig les primeres opos ja que l’any passat encara no tenia l’antiguitat del carnet necessària. Però aquest any ja si!. Com que són les meves primeres, estic una mica espantat amb això del psicotècnic, si algú pogués explicar-ho una miqueta, com funciona, que sol entrar... etc, així una mica per sobre. I desprès una altra coseta, l’examen teòric, és també tipus test o de redactar? Es un temari complicat? Sento ser pesadet, però enteneu-me son les meves primeres opos i vaig una miqueta perdut.
Moltes gràcies per tot, i si teniu algun dubte i us puc ajudar, com dirien aquells de la meseta “pa’eso estamos”! entre tots ho farem tot!

No et preocupis pel psico, es el psico més fàcil que faras en t'ha vida, es de càlcul mental, sumar, restar,multiplicar i dividir. I després surtia alguns dibuixets, es a dir, com continua la figura..., ells et posen dos dibuixos d'exemple, no sé com explicar això dels dibuixos, espero que s'he m'entengui....I ja està, res més.

l'examen teòric, es tipo test.

Molta sort!

PVI fa 15 anys 5 mesos #38419

• arnaucornella
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Capo, bona nit i moltes gràcies.

El pscio me l'estic preparant amb un llibre que vaig treure de la biblio. Vaig pensar que els psicos mes dificils serien els des cosos de seguretat etc..., em vaig posar al pijtor cas i vaig agafar un de "xunguet" i la veritat es que ho porto força bè. Així, que segons, vostè :D ,entenc que son operacions sencilles, no? per que aqui al psico meu tinc operacions amb arrels, potències, fracciones, etc... Lo de les figures ja se el que em vols dir, de continuar la sèrie, lo tipic (fletxa esquerre, fletxa amunt, fletxa dreta, fletxa avall... ¿com continua? :D ). I a part d'operacions i sèries, soposo que tambè hi haurà vocabulari..etc?, vamos, lo típic d'un psico. Doncs espero que les teves prediccions vagin encertades aquest any, per que amb la d'aturats que hi ha.

I si, l'examen tèoric es tipo test, millor, tot i que era d'esperar per que si han de corregir 43686345 examens redactats, si poden passar una pila d'hores.. jejeje.

Doncs lo dit Capo, MOltissimes gràcies per la feina que feu al forum. Feu de Far guia en un mar de dubtes per als noavtillus!!! xD "toma frase profunda". Jajajaja Moltes gracies i sort en tot!

PVI fa 15 anys 5 mesos #38450

Arnaucornella,tu tambe t'has presentat al PVI d'aquest any? si es aixi,d'on has tret el temari per la prova teorica? en el cas que el tinguis.Gracies per adelantat.

PVI fa 15 anys 5 mesos #38456

• arnaucornella
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Hola Oscar 24,

Si, aquest any m'hi presen't-ho. Són les meves primeres opos y vaig a per totesxD, com tothom vaja...xD. El temari, crec que esta pendent d'assignació, m'explico:
Segons vaig llegir a la pàgina, i vaig entendre, aquest dissabte, obriran un enllaç on crec que sortirà tota la teoria, i dic crec per que no ho se segurxd. Estic igual de eprdut que túxD

A cuidarse, i a estudiar!!!

PVI fa 15 anys 5 mesos #38566

Moltes gracies Arnau.Yo tambe es la primera vegada que em presento jejeje.Doncs en el cas que obrin l'enllaç ya estare atent.A quina pagina et refereixes?

PVI fa 14 anys 5 mesos #44320

• capo
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Noves convocatòries PVI 2012 :

web.infobosc.cat/

Bases :

www.diba.cat/c/document_library/ ... pId=357755

PVI fa 14 anys 5 mesos #44323

Mercy capo per la info! Vaig fer l'examen l'any passat i era una broma d'examen i no em van agafar. Sort que vaig entrar d'Epaf XD.

PVI fa 14 anys 5 mesos #44326

Tres coses:

-En les bases d'aquest any CAL que sumis 1,2 punts de merits per anar a fer l'examen!

-Els que van entrar l'any passat no van a examen i els hi queda guardada la nota de l'any passat!

-No publiquen notes, ni de psico ni examen, tenvien un mail diente si entres o no,. jo ni reclamant vaig poder averiguar les meves notes d'examen, ni llistat ni res, totalment ocult, no dona cap mena de confiança.

aixo es el que jo he tret potse m'equivoco

sort!

PVI fa 14 anys 5 mesos #44328

ponent va escriure: Tres coses:

-En les bases d'aquest any CAL que sumis 1,2 punts de merits per anar a fer l'examen!

-Els que van entrar l'any passat no van a examen i els hi queda guardada la nota de l'any passat!

-No publiquen notes, ni de psico ni examen, tenvien un mail diente si entres o no,. jo ni reclamant vaig poder averiguar les meves notes d'examen, ni llistat ni res, totalment ocult, no dona cap mena de confiança.

aixo es el que jo he tret potse m'equivoco

sort!

Totalment d'acord amb tu.

Jo l'any passat vaig anar a fer l'examen i el vaig clavar (no es per posar-me medalles) pero em va sortir rodó ,ja que era molt assequible.
A més tenia numerosa puntuació en mèrits . Doncs no em van donar la nota ni res ,i a més els vaig enviar un correu electronic que no em van ni contestar.Em van contestar quan ja habia acabat el termini de reclamacions.
Aleshores com sé jo que no he tret millor nota que els que van entrar que ja havien fet l'exàmen anys abans i els havia passat davant en puntuació?

Molta pudor em va fer ....

PVI fa 14 anys 5 mesos #44329

• capo
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Veig que no va ser l'únic, a mi també em va sortir un bon examen i desprès hem van comentar que no era apte, quan l'examen era realment molt fàcil.

Només ens queda un mes i una mica més perquè sortin les bases dels forestals.

PVI fa 14 anys 5 mesos #44331

A mi me va passar lo mateix. Em van donar no apte i tenia la sensació que el psico i el examen eran de molt bona nota, no perque fos el puto crak, més be per que era molt fàcil.

PVI fa 14 anys 5 mesos #44333

Algú de vosaltres sap fins a quin punt és legal això de privar-te de saber la teva nota?
Jo anys enrere havia fet una opo per Mosso d'Esquadra i recordo que quan van donar les notes em van donar totes les notes de totes les parts de l'examen.Fins i tot m'havien comentat companys que si reclamaves per el psicotècnic ,et donaven la nota desglossada per saber quina de les 3 matèries havies fallat (analogies,figures,càlcul).

PVI fa 14 anys 4 mesos #44528

• satanascorpetit
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 42
A les bases no posava que només s'havia de presentar el full d'inscripció? i que els mèrits es comptabilitzarien més tard?! Fills...!
Algú sap com i on reclamar?

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.176 segons
Gràcies a Fòrum Kunena