Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

180 places menys de forestal aquest any fa 15 anys 5 mesos #38367

• sergio676
  • Avatar de sergio676 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 53
  • Gràcies rebudes: 0
Segur segur q seran menys places i un total mes o menys de 180 q son els nous funcionaris q començaran aquest estiu.
Del 27 de juny al 15 setembre. S'esta parlant d'aixo i pot variar en funció de les temperatures i dels focs clar està.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

180 places menys de forestal aquest any fa 15 anys 5 mesos #38373

jupe, doncs anem be la veritat eh:(

180 places menys de forestal aquest any fa 15 anys 5 mesos #38394

Hola,

Si les places que lleven les ocupen els nous funcionaris... i esperem que no més.

Jo pensava que la cosa rondaria el 10% del total de l'any passat si retallaven, com que està tan de moda aquest percentatge, pensava que en la campanya forestal farien una cosa aixi.

Espero que entenguin i que pensin que les campanyes forestals són molt importants i necessaries i que no retallin gaire.

180 places menys de forestal aquest any fa 15 anys 5 mesos #38395

panini va escriure: Hola,

Si les places que lleven les ocupen els nous funcionaris... i esperem que no més.

Jo pensava que la cosa rondaria el 10% del total de l'any passat si retallaven, com que està tan de moda aquest percentatge, pensava que en la campanya forestal farien una cosa aixi.

Espero que entenguin i que pensin que les campanyes forestals són molt importants i necessaries i que no retallin gaire.

M'he deixat una cosa,
El de les dates penso que la campanya començaria uns dies abans, ja que entre la formació i que hi ha la retvella de sant Joan, crec que la cosa començaria per la primera setmana de juny. no trobeu¿?

180 places menys de forestal aquest any fa 15 anys 5 mesos #39031

• cancellara
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 37
Me han confirmado que el contrato de la campaña forestal va a ser del 27 de junio hasta el 15 de agosto y luego puede que lo porrogen un mes más según las condiciones (que va a ser que no). A parte 200 forestales menos que otros años y nada de conductores B y C.

180 places menys de forestal aquest any fa 15 anys 5 mesos #39081

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
avera nois no correm tant, l'any passat hi havia 782 places de forestal per tot Catalunya, la cosa no es pot reduÏr molt més tot i els funcionaris que entrin nous. Cancellara és molt arriscat afirmar això que afirmes. Si com tu afirmes no hi ha places de conductors (48 B i 10 C), i es redueixen en 200 places les de forestal, els càlculs queden clars:
- 782-200= 582 forestals
Si no hi ha places de conductors algú haurà de fer de conductor (professionals), això vol dir que del total de 170 bombers de la nova promoció, 58 ocuparan el lloc dels conductors, o sigui que quederan 112 bombers. 582+112 = 694. tot i els nous bombers no cobreixen places de l'any passat.
Això contant que no es treguin els de EPAF també, (que ja que tu tens contactes Cancellara, podries preguntar què passa amb EPAF???). Veient com estan les coses en tema incendis forestals, no veig capaç al goven de quedar en tant poc personal, vaja seria algú estúpid al meu entendre.
Faran el Sant Joan sense forestalillus???, molt raru he, i és més arriscat encara fer plegar als forestals el dia 15 d'agost!!!

Tot es veurà però no veig que les coses quedin com dius.

Una noticia d'avui:

premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 7&idioma=0

180 places menys de forestal aquest any fa 15 anys 5 mesos #39082

cancellara va escriure: Me han confirmado que el contrato de la campaña forestal va a ser del 27 de junio hasta el 15 de agosto y luego puede que lo porrogen un mes más según las condiciones (que va a ser que no). A parte 200 forestales menos que otros años y nada de conductores B y C.

totalmente falso quien te lo haya confirmado.

Como leches quieres que se acabe la campaña en Agosto, cuando es el mes más fuerte del verano? Solo hay que mirar los datos y que el incendio más fuerte o el segundo del año 2010 fue en el Médol (Tarragona) y si mal no recuerdo fue el 31 de Julio, luego a mediados de Agosto estuvimos en alto riegos de incendios forestales por primera vez en todo el verano por la gran oleada que hubo de calor en ese mes, que por suerte no hubo ningún incendio, solo alguno que otro pero no de gran tamaño (GIF). A si que el 15 de Agosto dudo que finalicen los contratos, es IMPOSIBLE, y si es así la van a palmar.

Y lo de 200 forestales menos?? Habrá un 20% menos de personal forestal por región que el año pasado más o menos.

Me da a mi que pensar, que este verano va estar la cosa muy pero que muy liada en cuanto a incendios, los bosques estan muy jodidos y el año pasado apenas hubo incendios, con la cual cosa habrá más combustible y teniendo en cuenta que ya no hay ni campaña de iniverno ni limpieza forestal....Ya me dirás tú, vamos a salir todos quemados.

180 places menys de forestal aquest any fa 15 anys 5 mesos #39083

cancellara va escriure: Me han confirmado que el contrato de la campaña forestal va a ser del 27 de junio hasta el 15 de agosto y luego puede que lo porrogen un mes más según las condiciones (que va a ser que no). A parte 200 forestales menos que otros años y nada de conductores B y C.

totalmente falso quien te lo haya confirmado.

Como leches quieres que se acabe la campaña en Agosto, cuando es el mes más fuerte del verano? Solo hay que mirar los datos y que el incendio más fuerte o el segundo del año 2010 fue en el Médol (Tarragona) y si mal no recuerdo fue el 31 de Julio, luego a mediados de Agosto estuvimos en alto riegos de incendios forestales por primera vez en todo el verano por la gran oleada que hubo de calor en ese mes, que por suerte no hubo ningún incendio, solo alguno que otro pero no de gran tamaño (GIF). A si que el 15 de Agosto dudo que finalicen los contratos, es IMPOSIBLE, y si es así la van a palmar.

Y lo de 200 forestales menos?? Habrá un 20% menos de personal forestal por región que el año pasado más o menos.

Me da a mi que pensar, que este verano va estar la cosa muy pero que muy liada en cuanto a incendios, los bosques estan muy jodidos y el año pasado apenas hubo incendios, con la cual cosa habrá más combustible y teniendo en cuenta que ya no hay ni campaña de invierno ni limpieza forestal....Ya me dirás tú, vamos a salir todos quemados.

180 places menys de forestal aquest any fa 15 anys 4 mesos #39101

• cancellara
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 37
Ojala tengaís razon y que menos que tres meses de campaña. Pero quien me lo ha dicho es el cap de parc donde he hecho las últimas tres campañas forestales y antes me lo había dicho un sargento de este mismo parque. La fecha no me la he inventado, textualmente me dijo que sería del 27 de junio al 15 de agosto confirmado y que se podría prorrogar según las condiciones y que por ejemplo en el parque donde he estado los últimos tres años no habria forestales porque entran 9 bomberos en practicas.
Entre otras cosas tambien me comento que la "casa" estaban pensando en reducir los minimos en ciertos parques para que así no hiciera falta tanto personal y que con el tiempo (años) parques que en otras regiones que ahora son profesionales podrían pasar a voluntarios.

180 places menys de forestal aquest any fa 15 anys 4 mesos #39112

Ahir Felip Puig va dir que s'esperava una campanya forestal complicada...

Dubto que se la juguin, segur que retallen pero no drasticament, l'any passat ja van baixar places i van tenir sort que no va ser un estiu molt mogut

Ja queda poc, ja es veura!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.184 segons
Gràcies a Fòrum Kunena