Eu sigut admesos? Yo siiiiiii.Ara tinc que anar el dia 24 a les 11:30,al recinte de l'escola industrial a fer les provess.Ara a estudiar y que hi hagi sort jejeje.Sort a vosaltres tambee.
Jo també el dia 24! Per cert, jo creia que amb això de realitzar una prova teòrico-pràctica ens farien portar brúixola, semicercle, motoserra..jeje. Sembla ser que ho faran més light.
Fa cinc anys que estic al PVI i tot el temari de l'exàmen, és en una carpeta que et donen durant els dies de formació.
Si esteu interessats, us en puc vendre una còpia.
Molta sort!
Hola belebele. Gràcies per l'oferta però ja he estat fent un curs de formació a una acadèmia. El motiu de meva consulta és preguntar-te com és el tipus d'exàmen que ens faran a alguns el dia 24. Consta d'una part de psicotècnic? Dins les tres hores d'exàmen, com estan dividits els horaris de les diferents proves? És tipus test (absolutament tot)? T'ho pregunto a tu donat que he vist que ja fa uns cuants anys que hi participes. Si em pots solucionar els dubtes t'estaré molt agraït.
Bueno ja esta fet.
Molt,molt,molt,facil.
Poc,poc,poc,transparent.Jajajajajajajjajaj
La mare que els va parir!Tot l'examen en llapis,amb nom i cognoms i no et donen ni copia ni res.
Nois, que tingueu sort.
cesar29 va escriure: Bueno ja esta fet.
Molt,molt,molt,facil.
Poc,poc,poc,transparent.Jajajajajajajjajaj
La mare que els va parir!Tot l'examen en llapis,amb nom i cognoms i no et donen ni copia ni res.
Nois, que tingueu sort.
Ja os vaig dir que és molt fàcil...No cal rallar-se, s'aprova segur.
Molt fàcil? malaguanyat!! jo m'he estat empollant dues mans d'ordres lleis i decrets. Si no m'han de fer falta els puc esborrar amb una nit d'esbarjo pre-examen fàcil. No?
De fet m'interessa especialment saber si tota la part de legislació es molt present a l'examen o simplement n'hi ha prou amb els resums del curs online. Si no es demanar molt, esclar. Si preferiu no comentar-ho ho entenc perfectament. Ja ho tinc estudiat però donat que m'examino el 24 passaré a fer una altra cosa. Sort a tothom!!
jazzrabbit18 va escriure: Molt fàcil? malaguanyat!! jo m'he estat empollant dues mans d'ordres lleis i decrets. Si no m'han de fer falta els puc esborrar amb una nit d'esbarjo pre-examen fàcil. No?
De fet m'interessa especialment saber si tota la part de legislació es molt present a l'examen o simplement n'hi ha prou amb els resums del curs online. Si no es demanar molt, esclar. Si preferiu no comentar-ho ho entenc perfectament. Ja ho tinc estudiat però donat que m'examino el 24 passaré a fer una altra cosa. Sort a tothom!!
Només la legislació online ja tens més que suficient.
jazzrabbit18 va escriure: Molt fàcil? malaguanyat!! jo m'he estat empollant dues mans d'ordres lleis i decrets. Si no m'han de fer falta els puc esborrar amb una nit d'esbarjo pre-examen fàcil. No?
Només la legislació online ja tens més que suficient.