Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #39965

Eu sigut admesos? Yo siiiiiii.Ara tinc que anar el dia 24 a les 11:30,al recinte de l'escola industrial a fer les provess.Ara a estudiar y que hi hagi sort jejeje.Sort a vosaltres tambee.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #39969

On son les llistes?

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #39970

Vale ja!Cony me posat nervios,no tenia controlades les dates.Ara a correr,jajajjaaj
Percert jo el dia 22.Sort a tots!

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #39974

cesar29 va escriure: Vale ja!Cony me posat nervios,no tenia controlades les dates.Ara a correr,jajajjaaj
Percert jo el dia 22.Sort a tots!

Enhorabona cesar.Que tinguis sort y que et vagi molt be.

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #39994

Jo també el dia 24! Per cert, jo creia que amb això de realitzar una prova teòrico-pràctica ens farien portar brúixola, semicercle, motoserra..jeje. Sembla ser que ho faran més light.

No estudieu gaire que és dolent per la salut :twisted:

Sort a tots i totes.

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #40094

belebele va escriure: Bones!

Fa cinc anys que estic al PVI i tot el temari de l'exàmen, és en una carpeta que et donen durant els dies de formació.

Si esteu interessats, us en puc vendre una còpia.

Molta sort!

Hola belebele. Gràcies per l'oferta però ja he estat fent un curs de formació a una acadèmia. El motiu de meva consulta és preguntar-te com és el tipus d'exàmen que ens faran a alguns el dia 24. Consta d'una part de psicotècnic? Dins les tres hores d'exàmen, com estan dividits els horaris de les diferents proves? És tipus test (absolutament tot)? T'ho pregunto a tu donat que he vist que ja fa uns cuants anys que hi participes. Si em pots solucionar els dubtes t'estaré molt agraït.

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #40145

Bueno ja esta fet.
Molt,molt,molt,facil.
Poc,poc,poc,transparent.Jajajajajajajjajaj
La mare que els va parir!Tot l'examen en llapis,amb nom i cognoms i no et donen ni copia ni res.
Nois, que tingueu sort.

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #40148

cesar29 va escriure: Bueno ja esta fet.
Molt,molt,molt,facil.
Poc,poc,poc,transparent.Jajajajajajajjajaj
La mare que els va parir!Tot l'examen en llapis,amb nom i cognoms i no et donen ni copia ni res.
Nois, que tingueu sort.

Ja os vaig dir que és molt fàcil...No cal rallar-se, s'aprova segur.

Molta sort paios!

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #40155

Molt fàcil? malaguanyat!! jo m'he estat empollant dues mans d'ordres lleis i decrets. Si no m'han de fer falta els puc esborrar amb una nit d'esbarjo pre-examen fàcil. No?

De fet m'interessa especialment saber si tota la part de legislació es molt present a l'examen o simplement n'hi ha prou amb els resums del curs online. Si no es demanar molt, esclar. Si preferiu no comentar-ho ho entenc perfectament. Ja ho tinc estudiat però donat que m'examino el 24 passaré a fer una altra cosa. Sort a tothom!!

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #40156

jazzrabbit18 va escriure: Molt fàcil? malaguanyat!! jo m'he estat empollant dues mans d'ordres lleis i decrets. Si no m'han de fer falta els puc esborrar amb una nit d'esbarjo pre-examen fàcil. No?

De fet m'interessa especialment saber si tota la part de legislació es molt present a l'examen o simplement n'hi ha prou amb els resums del curs online. Si no es demanar molt, esclar. Si preferiu no comentar-ho ho entenc perfectament. Ja ho tinc estudiat però donat que m'examino el 24 passaré a fer una altra cosa. Sort a tothom!!

Només la legislació online ja tens més que suficient.

Ja pots anar a dormir tranquil·lamenttt

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #40162

capo va escriure:

jazzrabbit18 va escriure: Molt fàcil? malaguanyat!! jo m'he estat empollant dues mans d'ordres lleis i decrets. Si no m'han de fer falta els puc esborrar amb una nit d'esbarjo pre-examen fàcil. No?

Només la legislació online ja tens més que suficient.

Ja pots anar a dormir tranquil·lamenttt

Molt bé. Gràcies!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.166 segons
Gràcies a Fòrum Kunena