Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Teoria del PVI fa 15 anys 5 mesos #38673

• arnaucornella
  • Avatar de arnaucornella Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 17
  • Gràcies rebudes: 0
Doncs això, el títol ho diu tot,

Algú sap d'on treure la teoria per a les opos del PVI?

Jo hem presento amb un amic, i ens va semblar veure que pel dia 25 de febrer, obririen un enllaç... però encara no han posat res, ni s'hi anuncia res, algú en sap alguna coseta?

Gracies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Teoria del PVI fa 15 anys 5 mesos #38693

Crec que aqui hi és tot i m'imagino que fins que no treguin les llistes d'admesos no sortirà l'enllaç per la teoria.

www.diba.cat/incendis/descarrega ... /dates.pdf

Salut!

Teoria del PVI fa 15 anys 5 mesos #38696

• arnaucornella
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Hola Santos!

Primer de tot, Gracies!!

Segon, les llistes no surten fins el 14 de Març. Si els esxamens són la setmana del 21 al 25, que pasa que només deixaràn 10 dies per estudiar?... No se, espero que sigui poc temari, la veritat es que no en tinc ni ideia per que és la primera vegada que m'hi presento, i potser n'estic fent un gra massa, però no ho se... ho trobo tot massa justxD.

Moltes gracies, salut i sort!!

Teoria del PVI fa 15 anys 5 mesos #39069

Molt bona idea en obrir aquest post Arnau.Per mi tambe es el primer any que em presento,y tampoc no se molt del tema.Ya estare al aguait per si surt el temari.

Teoria del PVI fa 15 anys 5 mesos #39084

Una part del temari del PVI :

Objectius del PVI

El Pla d’Informació i Vigilància complementària es dissenya i es gestiona sota el compliment dels següents objectius:

- Evitar l’inici dels incendis forestals a través de la dissuasió i la infomació a la població.
- Fomentar la participació de la societat en la prevenció dels incendis forestals.
- Cobrir el màxim de territori forestal amb un cost raonable a través d’una vigilància mòbil, present i activa en les zones de més risc.
- Detectar els incendis forestals el més ràpidament possible.
- Col·laborar amb els dispositius de vigilància d’altres institucions.
- Donar suport a les Agrupacions de Defensa Forestal (ADF) durant els sinistres i en els seus plans preventius.
- Reforçar la cooperació amb els centres de control de Bombers de la Generalitat de Catalunya.

Aviam si demà, si tinc temps, busco per casa i aviam si trobo la teoria que van ficar l'any pasat a la pàgina web.

Teoria del PVI fa 15 anys 5 mesos #39085

MÉS INFO :

- www.selecciopvi.com/files/WEBS_R ... RCTICA.pdf
(això es lo que havia l'any pasat)

TEMARI :

- www.oros.orientacio.org/Home_Page/BV/mapes.htm (LLEGENDA MAPA)
- www.diba.cat/incendis/descarrega ... o_pvi2.pdf (OBJECTIUS PVI)

També estaria de més que els que tingueu el temari de bombers, mireu-vos el temari forestal, que no es difícil i es el temari més entretingut que hi ha (almenys a mí i el que més m'agrada).

I per cert, no os ralleu, es tot tipo test, es realment molt fàcil.
Sobretot estudieu els mapes, com trobarieu un punt en un mapa (coordenades UTM), la llegenda dels mapes, els objetius del PVI i no m'enrecordo de més.

Però clar està, teniu que treure un 10 per asegurar-vos la plaça, cada cop hi ha més gent que es presenta, hi ha molta gent aturada i qualsevol feina es aigua de Maig.

MOLTISSIMA SORT i si teniu algún dubte intentaré ajudar-vos.

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #39135

• arnaucornella
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Bones a tothom!!!

Primer, Capo, moltissimes gracies. No se si estas opositant o alguna coseta, però per si de cas, Moltissima sort a tu també, i el mateix et dic, si necessites el que sigui i et puc ajudar, com deien en aquella pelicula " un silbido y acudire a tu llamada"xD. No en serio, moltes gracies. Ja costa trobar per aqui gent com tú, que la penya només que sap que fer el garrepa, mirar molt, apuntar molt, però aportar lo just o res. En fi... MOLTES GRACIES!!!!

Segon, Oscar24, ha estudiar moltissim,i a preparar-se bè com diu el Capo que la competencia serà llarga i dura. Anims!! I res, quan surtin les llistes, si hi estem, aveure si coincidim en l'aula i ens coneixem nano!!. Bona sort a tothom, a estudiar molt, i anims!!!
Anem parlant per aqui. SORT!!!!

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #39225

Per si us interessa,desde aquesta pagina web.infobosc.cat/informadors.asp ,et surt la opcio de fer un curs online basic sobre el PVI,com a preparacio de la prova teorico-practica,on t'explica tot y on surten els cinc blocs de la teoria.O aixo sembla jeje.Espero que us serveixi d'ayuda.Yo ya l'he començat a fer y ya m'estic començant a fer apunts jeje,per si soc admes en les llistes.Sortttt.

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #39236

Ja la tenim aquí!la formació és entretinguda, sobretot això d'omplir buits en blanc amb paraules no té preu :D Ja es podrien haver currat algún psicotècnic també, que és el que no he fet mai i amb el que estic més neguitós...jeje

Salutacions companys!!

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #39237

Me n'alegro de que os vagi be.Yo ho he comprovat ara,i en aquest curs online,esta tot el temari exacte de les proves teorico-practiques.La veritat es que em vindra de fabula,yo ya estic començant a fer apunts,y la veritat es que si que es entretingut.Salutacions y espero que us serveixi.

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #39251

• arnaucornella
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Hola a tothom!

Així m'agrada tots a estudiar força i a preparar-s'ho bè! Com veig que tothom ja s'ho esta començant a mirar, posarem em marxa la segoa fase del pla xD:

Posar en comú dubtes i qüestions i, així entre tots, esl que volgueu, doncs ens anem ajudar.

Que vagi bè i molta sort!! Anims

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #39580

Bones!

Fa cinc anys que estic al PVI i tot el temari de l'exàmen, és en una carpeta que et donen durant els dies de formació.

Si esteu interessats, us en puc vendre una còpia.

Molta sort!

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #39583

:shock:
M'agrada veure que sempre hi ha gent disposada a treure profit dels pobres opositors...
No tenim prou amb academies,autoescoles,entrenadors...que també entre nosaltres! :(
MOLT TRIST!!

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #39595

• arnaucornella
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Molt bona CESAR29,

dona gust coneixer gent amb principis i amb caracter com tú. Una cosa es voler ajudar i possar en comú coneixements i material...i una altra molt diferent és això. però bueno, com dirien aquells, hi ha d'ahver de tot en aquest món.

Un salut i a estudiar de valent!! que ja s'acosten!!!

Teoria del PVI fa 15 anys 4 mesos #39619

yo si fos vosaltres no em mataria gaire a estudiar per entrar a fer d'informador PVI... nomes entraras si... lo dejo en el aire!!!
A més hi han molt pokes plaçes a kubrir i moltissima gent k es presenta... està realment komplikat ;) !!
pero bueno, es pot intentar esta klar!!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.204 segons
Gràcies a Fòrum Kunena