Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Preparació proves físiques fa 15 anys 4 mesos #40224

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Preparació proves físiques fa 15 anys 4 mesos #40314

• oscar_Argentona
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 0
Jajajajajajjaajajajaja, jo flipo macho. No se qui et penses que ets capo pero et dire una cosa, tindries que deixar a la gent en pau i deixarlos que es preparin per el que vulguin com els hi vingui en gana, comentaries com el teu crec que sobren i et dire mes, jo tinc 22 anys i treballaba a la construcio desde que en tenia 16, per desgracia ara mateix em trobo a l'atur i m'estic preparant per les opos, mira, a la meva familia de bombers ni han 4 i 2 mes que i nem de cami, jo ja vinc de bomber juvenil, no se qui et penses que ets per jutjar a la gent, salut company!

Preparació proves físiques fa 15 anys 4 mesos #40318

oscar_Argentona va escriure: Jajajajajajjaajajajaja, jo flipo macho. No se qui et penses que ets capo pero et dire una cosa, tindries que deixar a la gent en pau i deixarlos que es preparin per el que vulguin com els hi vingui en gana, comentaries com el teu crec que sobren i et dire mes, jo tinc 22 anys i treballaba a la construcio desde que en tenia 16, per desgracia ara mateix em trobo a l'atur i m'estic preparant per les opos, mira, a la meva familia de bombers ni han 4 i 2 mes que i nem de cami, jo ja vinc de bomber juvenil, no se qui et penses que ets per jutjar a la gent, salut company!

+1 a lo que he dit jo, cuanta razón.

Moltes felicitats si la teva familia es bomberil, ah sobretot molta sort Oscar, perquè molta gent, no saps quanta, només vol ser bomber per buscar l'estabilitat en la seva vida, gent que pot ser pel fracàs escolar no te res ara mateix, i clar, la seva única sortida es ser funcionari, ja sigui de bomber o de mosso d'esquadra (sobretot de mosso perquè es més fàcil entrar). I tota aquesta gent que ara se li ha inflat la vena de ser bomber, per a mí, aquesta gent es l'enemic número 1, perquè sincerament, aquesta gent no sent de veritat lo que es l'ofici d'un bomber i això em fa moltíssima ràbia, només de veure a les oposicions 5.000 aspirants es per fer un FACEPALM en tota regla i pensar : que torni el món de la construcció.

Jo no jutjo, només dic realitats, pot ser tú Oscar estaras en contra de mí, perquè ara mateix la teva única salvació és poder entrar com a Bomber (funcionari).

PD : Una petita part de la gent s'està espabilant amb el negoci, molta gent està creant llocs de formació perquè la gent s'entreni i pugui treure el màxim de calers de la butxaca. Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Preparació proves físiques fa 15 anys 4 mesos #40320

Tranquil Oscar, que no et preocupi gent que es pensa que ja es bomber quan no ho es. Segurament tu que vens de la construcció pots aportar un poc més al cos que gent intolerant que es pensa que bomber nomes pot ser ell per algun "don divino" que nomes sap ell. Tinc amics paletes, electricistes, etc i si algú volgués presentarse a bomber l´animaria, sense cap temor com tenen altres, perque al final un lluita contra si mateix per optar a conseguir plaça.
Anims oscar i lluita amb tota la teva il.lusio! I que no et desanimin mai els quatre "cenutrios"

Preparació proves físiques fa 15 anys 4 mesos #40326

• oscar_Argentona
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Es veu que no, es veu que si no es em començat a preparar als 18 o venim d'una altre feina no som ven rebuts per la gent xD. La veritat aquesta persona no la conec de res pero la veritat es que mes igual el que pensi. No se si es pensa que estem un esglao per sota de la societat o te algun tipus de problema personal amb aixo, que veu que any rere any entra gent i ell es queda fora, ja saps el que pasa, nomes entren els millors, jo li desitjo sort, tampoc crec que tingui res a dir de la meva salvacio o jo no se que es pensa que es la vida, potser es un parasit de 25 que encara viu a casa els pares ves a saber estic orgullos del que tinc, una hipoteca una dona preciosa i una filla d'un any que es el que mes alegria em dona en aquesta vida, no es que vulgui ser funcionari, es que vull ser bomber, per aixo ja porto 4 anys de voluntari i ara crec que m'ha arribat el moment de intentaro per que la meva situacio es favorable i per que tinc tot el suport de la familia per el que faci falta.

Preparació proves físiques fa 15 anys 4 mesos #40327

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
...
...
...
...
...
PERQUE S'HA DE DISCRIMINAR A NINGU???????????????????

Cas personal:
Exelent estudiant, mai avia pensat que el meu futur aniria encaminat al cos de bombers,despres va venir el fracas escolar a l'altura de batxillerat.
Em van dir, tu fisicament que estas 10 fes les proves que a l'estiu viuras com un puto rei sense fotre res...
Em vaig presentar! NOTASSA!!! Au cap dins a fer campañes... aixi i han passat 5 anys.

JO MAI HAVIA VOLGUT SER BOMBER! MAAAI! recordo que de menut amb 4 o 5 anyets veia el camio y creia que els que apagaven els focs tmb recullien la brossa amb aquells camionots!! jaja!

a dia d'avui amb 6 campanyes a l'esquena, VULL SER BOMBER!
Mai ho hagera dit! he treballat a la construccio, hosteleria, esports.. el que ha anat surtin... i QUE?

Vull ser bomber, m'agrada la feina, m'agrada la retribucio, m'agrada l'estavilitat que em pot proporcionar ami y a la meva futura familia.

I DONS com jo un paleta no pot ser bomber, un fuster? un brosaire? o un fill de puta???

Aqui les coses clares. Ens fa por que un paleta sigui mes apte que nosaltres a les OPOS???? jajaja!

QUE ENTRI QUI SU MEREIXI!
I QUE ES PRESENTI QUI VULGUI!

Sort a tots!

Preparació proves físiques fa 15 anys 4 mesos #40328

forestalcat va escriure: ...
...
...
...
...
PERQUE S'HA DE DISCRIMINAR A NINGU???????????????????

Cas personal:
Exelent estudiant, mai avia pensat que el meu futur aniria encaminat al cos de bombers,despres va venir el fracas escolar a l'altura de batxillerat.
Em van dir, tu fisicament que estas 10 fes les proves que a l'estiu viuras com un puto rei sense fotre res...
Em vaig presentar! NOTASSA!!! Au cap dins a fer campañes... aixi i han passat 5 anys.

JO MAI HAVIA VOLGUT SER BOMBER! MAAAI! recordo que de menut amb 4 o 5 anyets veia el camio y creia que els que apagaven els focs tmb recullien la brossa amb aquells camionots!! jaja!

a dia d'avui amb 6 campanyes a l'esquena, VULL SER BOMBER!
Mai ho hagera dit! he treballat a la construccio, hosteleria, esports.. el que ha anat surtin... i QUE?

Vull ser bomber, m'agrada la feina, m'agrada la retribucio, m'agrada l'estavilitat que em pot proporcionar ami y a la meva futura familia.

I DONS com jo un paleta no pot ser bomber, un fuster? un brosaire? o un ******???

Aqui les coses clares. Ens fa por que un paleta sigui mes apte que nosaltres a les OPOS???? jajaja!

QUE ENTRI QUI SU MEREIXI!
I QUE ES PRESENTI QUI VULGUI!

Sort a tots!

El meu cas es semblant, però jo encara sóc estudiant d'enginyeria i com a única diferència es que jo sempre he volgut ser bomber, per vocació. La carrera només em servirà per si per X motiu no entro com a bomber.

I aviam, jo no carrego contra ningú, que tothom faci el que vulgui amb la seva vida, que per això la té, només es la petita ràbia que porto a sobre d'aquest MEGA BOOM de fa un any enrere fins ara que tothom vol ser bombero o simplement funcionari per viure una vida de puta mare (que tampoc es viu tan bé com es pensa la gent).

Preparació proves físiques fa 15 anys 4 mesos #40331

• oscar_Argentona
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Et felicito capo vaig que el teu discurs a baixat de to, chapeu per tu i molta sort a la vida i recorda que si vols algo sigues el millor i no posis excuses per davant.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.177 segons
Gràcies a Fòrum Kunena