Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

punt de roba fa 15 anys 4 mesos #40251

• forestalcat
  • Avatar de forestalcat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
sabeu si entregues la roba ara abans de començar la nova campaña si et donen el punt?
tinc entes que si pq altres anys a passat.
jo no vaig poder entregarla en dates perque no estava a catalunya.
y ves ara jo lentrego.. pero el punt?
com o veieu?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

punt de roba fa 15 anys 4 mesos #40252

Ni idea, la veritat.

A les bases que han sortit fins al moment, no haver punts per roba o "comportament", per tant, toca esperar.

El que pareix que aquest any no aapreix es el conflictiu punt 5.a de la passada convocatoria.
Que per a uns es va fer complir i que per a uns altres no, per tant trobo molt correcte que l'haiguen llevat. Qui vulgui fer la campanya no té que tindre cap tipus de discriminació.
Aquest era el famós punt:
"Treballadors/ores desocupats/ades inscrits com a demandants d’ocupació al
servei públic d’ocupació, que no cobrin la prestació i/o subsidi d’atur o els manqui
un mes per exhaurir-la en el moment de la presentació de l’oferta d’ocupació, i no
hagin participat en projectes del programa de plans d’ocupació en els últims sis
mesos. A aquests efectes no es considera subsidi l’ajut del Programa temporal de
protecció per desocupació i inserció (PRODI), la renda mínima d’inserció i aquells
altres ajuts que ho determinin expressament les seves bases reguladores."

Jo la roba ja la vaig tornar, no se el que pasa si no la retornes.

punt de roba fa 15 anys 4 mesos #40255

• forestalcat
  • Avatar de forestalcat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
pro a l'atur esta clar que si ha destar oi?

punt de roba fa 15 anys 4 mesos #40258

Fins que no surtin les de Peó i Epaf es parlar per no callar, però de les que han surtit fins ara jo no veig per cap lloc que es tingue que estar al "paro".

Per tant si et vols presentar al taller de radio, de conductor, infermer, metge, perdiodista... diria que no es cap requisit ni et dona cap mèrit estar al "paro".
Això he entès jo al llegir per damunt les bases!

punt de roba fa 15 anys 4 mesos #40270

forestalcat va escriure: sabeu si entregues la roba ara abans de començar la nova campaña si et donen el punt?
tinc entes que si pq altres anys a passat.
jo no vaig poder entregarla en dates perque no estava a catalunya.
y ves ara jo lentrego.. pero el punt?
com o veieu?

Las has liat bastant XD Com pots no donar la roba? es 1 punt VITAL!
Jo no vaig portar la roba, va ser un amic meu que em va fer un favor i me la va portar ell i ja està.

Estàs penjat, imagina't que ara no entres per aquest punt que et donaven...ET TIRES DELS CABELLS FIJO.

punt de roba fa 15 anys 4 mesos #40271

Ara veig el que deieu, jeje: peó i Epaf pendent de publicació.
Suposo que avui no ho penjaran ni segurament demà tampoc, xD. Perquè sinó posar pendent de publicació no té massa sentit :lol:

forestalcat, sempre pots tindre l'esperança de que aquest any no donin el punt per roba.

punt de roba fa 15 anys 4 mesos #40272

panini va escriure: Fins que no surtin les de Peó i Epaf es parlar per no callar, però de les que han surtit fins ara jo no veig per cap lloc que es tingue que estar al "paro".

Per tant si et vols presentar al taller de radio, de conductor, infermer, metge, perdiodista... diria que no es cap requisit ni et dona cap mèrit estar al "paro".
Això he entès jo al llegir per damunt les bases!

+1

punt de roba fa 15 anys 4 mesos #40276

• drumʹnʹjan
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 25
  • Gràcies rebudes: 0
El que és VERGONYÓS es que donguin 1 punt per tornar la roba i 1 punt per bon comportament o algu aixis....que collons! És la teva OBLIGACIÓ! Aixis es van quedar gent em 10 fora de la campanya...

punt de roba fa 15 anys 4 mesos #40412

drum'n'jan, presiçament es el que volen. Gent que ha entrat altres anys, roba, comportament, etc. son excuses per donar punts als veteranos.
Si no estiguessin aquests punts directament ficarien, per participar en la campanya anterior 2punts. Pero aprofiten i aixi s'asseguren que la gent torni la roba.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.138 segons
Gràcies a Fòrum Kunena