Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Atur? fa 15 anys 4 mesos #40322

• frank13
  • Avatar de frank13 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Una pregunta...Un cop surten les bases, ja s'ha d'estar apuntat a l'atur per poder-nos inscriure a les proves? O encara hi ha temps fins a les dates d'inscripció?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Atur? fa 15 anys 4 mesos #40324

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
Cada any es diferent. l'any passat el dia que entregaves la documentacio havies d'estar a l'atur, pero en se que no hi eren. aixi que fes el que creguis convenient, jo almenys ya he dit que no a 2 feines y estic a l'atur. jeje

Atur? fa 15 anys 4 mesos #40330

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
A les bases diu clarament que has d'estar a l'atur almenys l'últim dia que hi ha per entregar papers.

Atur? fa 15 anys 4 mesos #40336

• frank13
  • Avatar de frank13 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Ho dic perque se m'acaba el contracte el 15 d'abril pero em penso que mirare de plegar abans perque no influeixi per res perque sino em donara pel cul!!!

Atur? fa 15 anys 4 mesos #40337

• Lluís
  • Visitant
  • Visitant

voluntàri-Palau va escriure: A les bases diu clarament que has d'estar a l'atur almenys l'últim dia que hi ha per entregar papers.

A les bases?? Que han sortit les bases de 2011¿?

Si em pots dir on les has trobat¿?¿?

Gràcies!

Atur? fa 15 anys 4 mesos #40342

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Lluís, ho diu a les condicions per optar al lloc de feina, de lo que ha sortit de moment.
Diu que has de complir totes les demandes per optar al lloc de feina l'últim dia d'entrega de papers.

Els altres anys amb lo de PEO i EPAF , deia exactament el mateix amb el tema de l'atur, avera aquest any el que diu.

Atur? fa 15 anys 4 mesos #40347

El 2010 el requisit de l'atur era necessari pels conductors o era com enguany?

Atur? fa 15 anys 4 mesos #40351

• sadhana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 130
  • Gràcies rebudes: 27
'Has d'estar al SOC sense rebre la prestació d'atur?? o al entregar els paper encara pots estar cobran't-lo?

Atur? fa 15 anys 4 mesos #40355

sadhana va escriure: 'Has d'estar al SOC sense rebre la prestació d'atur?? o al entregar els paper encara pots estar cobran't-lo?

No has d'estar cobrant res, si estas cobrant et fotran fora, amb una condició, si estas cobrant l'ajuda del 426€ i et queda per cobrar l´últim mes, es a dir, al Abril reps l'última ajuda, llavors si que ho accepten.

Requisit :

Treballadors/ores desocupats/ades inscrits com a demandants d’ocupació al servei públic d’ocupació, que no cobrin la prestació i/o subsidi d’atur o els manqui un mes per exhaurir-la en el moment de la presentació de l’oferta d’ocupació, i no hagin participat en projectes del programa de plans d’ocupació en els últims sis mesos. A aquests efectes no es considera subsidi l’ajut del Programa temporal de protecció per desocupació i inserció (PRODI), la renda mínima d’inserció i aquells altres ajuts que ho determinin expressament les seves bases reguladores.

Atur? fa 15 anys 4 mesos #40357

• sadhana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Treballadors/ores desocupats/ades inscrits com a demandants d’ocupació al servei públic d’ocupació, que no cobrin la prestació i/o subsidi d’atur o els manqui un mes per exhaurir-la en el moment de la presentació de l’oferta d’ocupació,

Entenc que si em queda un mes de prestacio podria cobrar-la? jo es que l'ultim mes que la cobro és l'abril, o sigui que la cobro el 10 de maig.

Atur? fa 15 anys 4 mesos #40364

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
A aquests efectes no es considera subsidi l’ajut del Programa temporal de protecció per desocupació i inserció (PRODI), la renda mínima d’inserció i aquells altres ajuts que ho determinin expressament les seves bases reguladores.

cullons posa ben clar que si estas cobran els 426 et quedi el que et quedi pots entrar igual!

Atur? fa 15 anys 4 mesos #40365

• sadhana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Lo del PRODI ja ho se, jo el que vull dir és l'atur normal

Atur? fa 15 anys 4 mesos #40371

Espereu, cada any posen condicions diferents, i tot depent del SOC que és qui hi posa la cullarada, aixíq ue a esperar a la setmana que ve a veure que diu. També es veritat que gent que cobrarva el atur normal, es va inscriure com a demandant de feina despres de les fisiques (l'any passat) i van entrar. Regió TGn. apa salut.

Atur? fa 15 anys 4 mesos #40379

En conductores no hay el requisito de estar en paro...

Atur? fa 15 anys 4 mesos #40394

Esperem a les bases.

L'any passat et donaven 10 dies naturals, contats un dia desprès de la publicació de la convocatoria (es el termini lògic i normal).

De les bases que van sortir la setmana passada et donaven 9 dies naturals, contats del dia de la presentanció (cosa no massa normal).
Tot i que les bases són casi iguals, hi ha petites coses que canvien.

Així que a esperar, però si t'apuntes al "paro" dins del termini (tindràs entre uns 10 dies naturals des de que sortirà la convocatoria, és el termini més lògic) i presentes els papers dins d'aquest plaç, no crec que tinguis cap problema.

Pel tema de conductors, jo diria que no cal estar inscrit al paro.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.186 segons
Gràcies a Fòrum Kunena