Bones! Sóc novato! És el primer any que em vull presentar a una d'aquestes campanyes forestals. Actualment tinc treball amb contracte però finalitzarà al maig. Hi ha algun problema si em presento a les campanyes forestals?
He llegit que hi ha gent que posa que si ets novato no tens pràcticament possibilitats d'entrar aquest any, algú em pot dir perquè?
les probes físiques et dónen una nota....... i després li sumes punts de mèrits ( feines similars, titols, haver fet campañes anteriors, curs voluntari bomber......)......
Pensa en treure als volts del 10 a les físiques si vols entrar sense mèrits, ja que es presenta molta peña amb mèrits ..... la putada és si es demana més d'un 10....ja que llavors si k és impossible sense mèrits!!mentres estigui per sota del 10 depens de tu...
el tema del paro..... doncs sincerament jo em presentaria igual i a veure si cola.........si, !! ja sé que sembla un mal consell, però l'any passat molta peña va entrar per la face tenint dret a atur....mentre un servidor i 4 gilipolles més ens fotiem d'osties x una plaça a la nord ( places reservades x aturats amb paro..)..........una vergonya....