Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Prova de Resisténcia fa 15 anys 4 mesos #40796

• cherard
  • Avatar de cherard Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 109
  • Gràcies rebudes: 12
A la prova de resisténcia, també coneguda com el kilómetre, sou conscients de que els temps que demanen són per a atletes???

He estat fent cálculs i em surt que per treure un 10, es a dir: córrer 1000 mts en 2' 55'' (175seg). Has d'anar a 20,57 km/h sense parar!!

Fórmula:

V=S/T

V=1000mts/175seg = 5,7 mts/s

5,7 mts/s · 1km/1000m · 3600seg/1h = 20,57 km/h

I si seguim fent cálculs tindrem:

Nota_____Temps_________Velocitat

10_____2'55'' o 175seg_____20,57 Km/h

8,50___3'00'' o 180seg_____19,99 Km/h

7______3'15'' o 195seg_____18,46 Km/h

5,5____3'30'' o 210seg_____ 17,14 Km/h

Vaja, crec que he fet bé els cálculs...

Es una burrada!! L'any passat jo vaig fer 3'16'' i no m'explico com...

Creieu que calen uns temps tant ajustats?

Aixó semblen les olimpiades!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Prova de Resisténcia fa 15 anys 4 mesos #40797

Creo que si

Realmente quieren auténticos atletas. Futuros Bomberos :P :P

Prova de Resisténcia fa 15 anys 4 mesos #40799

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Cherard no se que pretens amb aquest post, però aquests temps són així des de fa més de 10 anys...........jejeje (sona malament la frase però de bon rollo he)

I no són temps d'atleta, cada any hi ha gent que fa el 10. Si entrenes una mica durant l'any pots fer el km en el temps que se't demana snse problemes.
No importa si ens semblen bé als forestalillus els temps o no, el que hem de fer és entrenar per assolir-los.T'has de conformar i apretar el cul company! jjejejje

és com el "pajaritu", si és molt temps, si no , si està bé,etc, el temps és el que hi ha i si vols entrar has de fer tres 10.

A córrer!!!!!!!!!

Prova de Resisténcia fa 15 anys 4 mesos #40802

• cherard
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
No si ja ho sé, però es que ti pares a pensar i es moolt eh!? Tú, Palau, habíes fet aquests cálculs ja?

Que es diu molt ràpidament 1km, pero costa fer-lo... més que una pregunta, era una reflexió...

No m'expliquis que es apretar el cul que, collons com el vaig apretar l'any passat!! Heheh!

Prova de Resisténcia fa 15 anys 4 mesos #40804

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
anys enrer n'h va haver un que el 10 era 2 minuts 45 segons.. 2' 55'' no és tant així que a correr i a patir que treure un 10 en aquestes proves és possible!

Prova de Resisténcia fa 15 anys 4 mesos #40812

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4

voluntàri-Palau va escriure: Cherard no se que pretens amb aquest post, però aquests temps són així des de fa més de 10 anys...........jejeje (sona malament la frase però de bon rollo he)

I no són temps d'atleta, cada any hi ha gent que fa el 10. Si entrenes una mica durant l'any pots fer el km en el temps que se't demana snse problemes.
No importa si ens semblen bé als forestalillus els temps o no, el que hem de fer és entrenar per assolir-los.T'has de conformar i apretar el cul company! jjejejje

és com el "pajaritu", si és molt temps, si no , si està bé,etc, el temps és el que hi ha i si vols entrar has de fer tres 10.

A córrer!!!!!!!!!

Ostias noi, explicam com ho haig d'entrenar perque no tinc collons a vaixar de 3,15 i mira que porto temps corrent...
Salut.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Prova de Resisténcia fa 15 anys 4 mesos #40816

David-BMB va escriure:

voluntàri-Palau va escriure: Cherard no se que pretens amb aquest post, però aquests temps són així des de fa més de 10 anys...........jejeje (sona malament la frase però de bon rollo he)

A córrer!!!!!!!!!

Ostias noi, explicam com ho haig d'entrenar perque no tinc collons a vaixar de 3,15 i mira que porto temps corrent...
Salut.

Per la mor de déu!

Os esteu queixant del kilómetre, es que jo ja no sé si es per riure o per plorar.
Com diu el company voluntari palau (ets un gran aguantant tot lo que et pregunten) aquestes proves ja porten 10 anys.

Si vols fer una bona marca, entrena CADA DIA durant sis mesos i llavors arribaras als 3'06'' que es la meva marca fins are, probada avui mateix, quin patiment.. :'(

Salut i a correr cullons, menys queixar-se

ànims a tots.

Prova de Resisténcia fa 15 anys 3 mesos #40823

• cherard
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Ja estàn els dos simpátics del fòrum... aviam que no ens queixem! Només comentem les coses, de fet els fórums serveixen per això.

Eh! I que si no us agrada el que us pregunten, no contesteu! Riu plora o fes el que vulguis. Jo ja porto 6 campanyes seguides i no m'han d'explicar com funciona l'història.

No estem preguntant quines són les proves dels forestals ni quina es la feina d'un peó o la documentació que hem de portar, només compartim curiositats i experiéncies própies.

I es clar que si entrenes cada día les teves marques aniran millorant, jo en el pajarito m'hen faig 2 minuts però el kilómetre em costa més, es només comentar el que es pensa.

Aviam que no ho dic amb mala llet, només deixo les coses clares.

Està clar que la clau del éxit com dieu vosaltres es entrenar i entrenar i entrenar. Ala! I a qui no li agradi la pregunta, que no contesti!

Prova de Resisténcia fa 15 anys 3 mesos #40825

Cherard va escriure: Ja estàn els dos simpátics del fòrum... aviam que no ens queixem! Només comentem les coses, de fet els fórums serveixen per això.

Eh! I que si no us agrada el que us pregunten, no contesteu! Riu plora o fes el que vulguis. Jo ja porto 6 campanyes seguides i no m'han d'explicar com funciona l'història.

No estem preguntant quines són les proves dels forestals ni quina es la feina d'un peó o la documentació que hem de portar, només compartim curiositats i experiéncies própies.

I es clar que si entrenes cada día les teves marques aniran millorant, jo en el pajarito m'hen faig 2 minuts però el kilómetre em costa més, es només comentar el que es pensa.

Aviam que no ho dic amb mala llet, només deixo les coses clares.

Està clar que la clau del éxit com dieu vosaltres es entrenar i entrenar i entrenar. Ala! I a qui no li agradi la pregunta, que no contesti!

Llavors si portes sis campanyes perquè comentes el tema de la resistència, si es la prova que et més costa doncs llavors fica-li més temps, fent sèries a saco, corrent per la ciutat 10km per agafar fons i fer repeticions per alguna pendent que hi hagi pel teu poble.

La prova de resistència ha de ser tal i com ho és ara, perquè sino tothom treuria notazas, jo per exemple no sóc atleta, però faig bona marca perquè es la prova que més maxaco i que més pateixo.
Ah, i el 10 en el córrer només la fan els que de veritat són atletes, jo de moment no he conegut a ningú que a les físiques hagi tret un 10 clavat, alguns diuen que per Barcelona si que hi ha gent que ho fan, es per agafar, donar-li la mà i felicitar-li, té molt de mèrit.

Si el pájaro fas dos minuts, o sigui un 10, no em preocuparia pas de la resistència.

Ens veiem pels boscos xec!

Prova de Resisténcia fa 15 anys 3 mesos #40828

Doncs jo veig els vostres comentaris i l'any passat vaig fer 3.22" pero en uns 8 mesos d'entrenament ara faig 2.53" (la millor marca) però no pujo cap dia de 3", en canvi també he entrenat el pajaro i aquest si que no consegueixo passar el 1" de cap de les maneres, ja sigui perquè sóc alt i peso casi 90kg o per mil històries però no aconsegueixo fer una bona marca a aquesta prova, així que la veig més difícil que la del quilòmetre des del meu punt de vista...

Prova de Resisténcia fa 15 anys 3 mesos #40830

Hey Sutrax! Jo també el pajarito és una prova que la portava malament i entrenant i entrenant he aconseguit de moment arribar al minut 20 seg (tambe uns 8 mesos d'entreno més o menys). Faig 1,9.. m i pico y peso 91 kilos. El kilometre el vaig fer fa un parell de dies i vaig fer 3:09, feia molt que no el probava, però crec que puc rebaixar encara uns quants segons.

Prova de Resisténcia fa 15 anys 3 mesos #40831

Després es queixen del kilómetre, si ens dos missatges,els dos amb notazas!!

Constància i treball.

Quan surtin les proves descanseu tres dies, el día de les proves entre els nervis, la gent que anima i tal fareu millor nota, ja veureu ;)

Prova de Resisténcia fa 15 anys 3 mesos #40834

capo va escriure: Constància i treball.

Això ho és tot! L'any passat hem vaig quedar a les portes en un 7.6 de mitja (vaig anar una mica a provar) i este any que de moment calculo un 9 de mitjana amb la retallada de places vaig pel mateix camí de quedarme a la porta! jaja, haveure si hi ha sort i com dius amb els nervis i la gent m'animo i aconsegueixo arribar al 9.50, tot és apretar una mica més les dents a la barra i creuar els dits per a què hi hagi sort!

Fins aviat companys!

Prova de Resisténcia fa 15 anys 3 mesos #40840

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Cherard gràcies per lo de simpàtic! :oops: :P Si vols m'envies un privat i anem a prendre alguna cosa!jejeje

Mira jo intento ajudar a la gent i sinó pots mirar tots els meus posts que sempre contesto ajudant al màxim que puc, ja te dit avancs que no ho deia amb mala intenció ni res , així que no et fagis malasang. Jo contestu fins i tot a la gent que pregunta coses bàsiques com ara bases exercicis etc. I ho seguiré fent perqué no em molesta,( tot i que si la gent es llegis bé les bases i es mirés una mica els posts avancs d'obrir-ne un amb la info que ja hi ha...........millor! jejeje)

Estar clar que a cada persona se li dona millor una cosa o altre, tot depén de la complexitat física com deien per aquí els companys!
Capo! a Girona cada any hi ha 10! Jo en conec a un personalment. I fa 2 anys 3 persones van treure un 10 i no van entrar!!!!!!! va ser l'any de l'11,2 a la nota de tall..........

Salut i a córrer, o corrers que de tant en tant també va bé,( agafes fons) :lol:

Prova de Resisténcia fa 15 anys 3 mesos #40846

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Jo porto fent esport desde fa molts anys, però que em puc prepara en serio per culpa de les lessions portarè 1 any. En 4 mesos he arribat al pajarito a 1'50", pero el mil, per molt que corri 10km como vosaltres dieu, faigi sèries, pujades el que sigui, em costa moltiiiiisim vaixar del 3,20. Arribo a la consclussiò que això és genetic. S'et pot donar millor una prova que un altre, i per molt que entrenis una prova, pot arribar un moment que vaixar el teu temps sigui moooolt díficil. Arriba un punt que t'estanques. Això em passa a mi amb el mil...
Salut.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.249 segons
Gràcies a Fòrum Kunena