Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

apuntarse al soc fa 15 anys 3 mesos #40899

• fetcaldo
  • Avatar de fetcaldo Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 10
bones,
encara que ja sóc una mica veterano en el tema forestals cada any tinc dubtes. Aquest any estic a l'atur, cobrant prestació, i em pensava que hauria de parar l'atur pel tema dels requisits de les bases (el que diu que estiguis apuntat al SOC sense cobrar prestació o que et falti un mes per exhaurirla). Doncs bé, després de presentar els papers a la regió m'he anat a l'oficina del SOC i m'han dit que no cal que m'hi apunti (perque ja hi estic apuntat) i que lo de parar la prestació no cal. En definitiva, que em podia haver estalviat anar a l'oficina del paro perque m'han dit que no calia, que només fa falta anar-hi i apuntar-te si estàs en la situació de sense cobrar prestació o que et falti un mes, llavors ells et fan una mena de cartqa de presentació que presentes a la regió junt amb els papers.
Estic una mica rallat perque no se si es que la noia no s'enterava gaire de que anava la cosa i ha passat de mi , o es que jo tinc massa temps per pensar.... :mrgreen: Més que res que a la regió m'han dit que havies d'anar al paro a apuntarte a aquella oferta.. no se no se
Si a algú li han aclarit millor que a mi estaria bé que ho digués per treure'ns de dubtes!
merciiiiiiiiiiiiiiiiii i a córrer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

apuntarse al soc fa 15 anys 3 mesos #40904

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
fetcaldo em sembla que aquesta tia que t'ha atés no en té papa de les bases comapny........
Això de la cata de presentació no n¡he sentit a parlar mai i no fa falta presentar res semblant.............

Si estas cobrant del paro ja cal que hi vagis i diguis o que hi renuncies o fer algún xanxullu ràpid.
No n'hi ha prou amb estar apuntat a l'atur, has d'estar a les llistes com a demandant de feina.

Mira d'anar amb una altre npersona avera que et diuen!
Salut i sort!

apuntarse al soc fa 15 anys 3 mesos #40927

• fetcaldo
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
ok gracies voluntari!
demà hi tornaré a anar a veure si m'ho aclareixen millor. el que deiz de la carta de presentació és un paper que et fan a l'oficina per a que teoricament el presentis a la regió però a la regió ja em van dir que no cal entregar-lo. TOt i això encara tinc dubtes perque se de col·legues que no van anar a apuntarse a l'oferta perque ja estaven apuntats a l'atur, cobrant i van fer la campanya. EL que fotre serà trucar primer informarme i tornar a anar-hi a que m'ho aclareixin millor.
gracies altre cop voluntari però si algu més pot aportar informació li agrairé molt!!!!!

apuntarse al soc fa 15 anys 3 mesos #40986

és una mica un caxondeo el tema....

jo ahir vaig dur els papers a la meva zona i em van dir que calia apuntar-se al soc com a demandant per les places de la campanya forestal........no només està apuntat als serveis d'ocupació (amb l'entrevisteta típica i tal...)....... Avui vaig a la oficina de l'inem i el paio m'ho corrobora.....aquest any la peña que no té prestació passa per davant ( em sembla k no m'ho crec)!! Així que et donen uns papers com a demandant per peo o epaf on posa que cumpleixes els requisits i tal.........que els has de dur a bombers per tal que te'ls segellin i tornar-los a l'inem ( jo els he enviat per fax). Hi ha oficines de l'inem on no cal que els retornis i d'altres oficines si!! (textual del paio que m'ha atès!)

Tb m'ha comentat que l'any passat es van saltar lo del paro per la torera ja que hi va haver merder als parcs. Els propis bombers es van posar en contra que entrés molta peña sense experiència i al final van acatar........segons sembla aquest any el tema està més xungo i entra qui no té prestació o qui a sobre té càrregues familiars!!!

apuntarse al soc fa 15 anys 3 mesos #40988

• fetcaldo
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
doncs mira si es catxondeo que avui he tornat a anar al paro, i m'han dit textualment que ells no em podien inscriure a l'oferta perque encara estic cobrant prestació, els hi he dit que si podia parar-lo i m'han dit que tampoc, i a sobre m'ha vingut la mateixa tia borde que l'any passat dient-me que estava molt segur de passar les proves i que potser no les passava. per flipar (no es que vagi de sobrat eh? pero porto unes quantes campanyes i crec que puc passar-les més o menys sense problema). al final m'ha dit que a ells als papers els hi posava que l'altra opció era portar els papers a la regió i que ja veuriem que passava. En definitiva, crec que estic més a fora que a dins per la inutilitat de la penya i el pitjor que m'acaba el paro al juny o sigui que a partir de finals de juny, sense paro i sense feina!!! a robar carteras

apuntarse al soc fa 15 anys 3 mesos #40994

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
aviam, jo estic cobran el prodi de 436€ aixi que per començar no tindre problema...

llabors? que dieu de paper o carta a presentar del soc a la regio??????
desde cuan?
o fica a les bases a cas?
a les bases fica de estar apuntat y punt! res mes. no ens la poden liar com dieu si no ho posa a les bases...
NO????? :roll:

en fi kin frau!
salut!

apuntarse al soc fa 15 anys 3 mesos #41008

bones a tots,
si estas cobrant el subsidi que son 6 messos no hi ha problema per apuntar-te a la campanya forestal ja que el ultim mes a cobrar es el mes Març, amb l'Atur si no pots renuncia ja deu ser diferent

apuntarse al soc fa 15 anys 3 mesos #41014

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
6 meesos de prodi i no se acaba al març...
ami se m'acaba al agost, lo que al començçar la campanya ho interrompire pq estare cotitzant.

apuntarse al soc fa 15 anys 3 mesos #41184

• rascanalgas
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 0
el meu cas es similar.. vaig fotre la instancia al seu dia pero em vaig oblidar de donar-me d´alta en el soc dins del termini, aixi que estic com a demandant desde el dia 7 quan la oferta ja era tancada.. espero que el pallo que m´ho miri tingi un mal dia i no es quedi amb la copla..

apuntarse al soc fa 15 anys 3 mesos #41228

rascanalgas jo estic igual que tu!! a veure si tenim sort!...

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.142 segons
Gràcies a Fòrum Kunena