Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

carta de presentació? fa 15 anys 3 mesos #40999

• forestalcat
  • Avatar de forestalcat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
tots heu presentat la "carta de presentacio" que dona el SOC que et segellen a oficines de la regio i has de tornar al SOC ??????

es en serio aixo ?
cada any un paper mes o q?

no ni ha prou estant apuntat com a demandant d'ofici forestal desde que vam acabar la campanya passada? com cada any he fet? cal fer algo mes este any o q?

salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

carta de presentació? fa 15 anys 3 mesos #41001

Jo no he presentat res del SOC, ho vaig preguntar a la regio i hem van dir que no feia falta presenar res, que ells ho miraven directament amb el SOC

carta de presentació? fa 15 anys 3 mesos #41013

Això no ho han demanat a ningú que jo sapigui... En estar apuntat a les seves oficines ja o comproven ells.

carta de presentació? fa 15 anys 3 mesos #41021

Sutrax va escriure: Això no ho han demanat a ningú que jo sapigui... En estar apuntat a les seves oficines ja o comproven ells.

+1

Tú no has de presentar cap paper del SOC, ho miren ells mateixos, que te embaucan.

carta de presentació? fa 15 anys 3 mesos #41038

• cherard
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 109
  • Gràcies rebudes: 12
Els del SOC et diuen que primer has d'anar a ells per a que et facin el paper, després dur-lo a la Regió corresponent (junt amb la documentació exigida) i que ells t'el segellen per a que després el tornis a portar al SOC.

Si vas a la Regió directament, ells et diuen que no fa falta cap paper del SOC, que ells s'encarreguen de comprovar que estàs inscrit i que no cobres cap tipus de prestació.

Es un lio que porten entre ells de no saber quina es la feina de cadascú....

En fí, que no fa falta ni inscriure't al SOC ni presentar cap tipus de paper. A més, ara ja sería massa tard per fer res, ara a esperar els dos díes de subsanació.

Apa!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.122 segons
Gràcies a Fòrum Kunena